woensdag 24 april 2024

WoW , Suzanne zou het helemaal zijn voor mij, sexy sportieve knappe uitstraling, het leukste uur van de week daarom voor mij, en ze laat me vrij en is een top manager, o WoW als dat een mooier orgasme dan Stella wordt 🤩🤩😻😻 en misschien voel ik het niet, sluit ze zich daarvoor af en ik geloof echt dat ze een vriend heeft waar ze trouw aan is .. en zelfs zonder vriend zou ze niet op me vallen .. Iryna en Stella zijn voor 20 % ondoorgrondelijk en Suzanne voor 40%, ik weet 69% zeker dat zij niet wil, zij vindt de verschillen te groot en ik klets zo stom door verlegenheid .. nou is het gemene dat dat bij Stella en Iryna niet zo was en Iryna bovendien zonder vriend .. ik vind dat verontwaardigd en verongelijkt niet eerlijk

 Wat ken mij dat nou schele ? 


HET KEN NIET SCHELE 


KENNIE SCHELIE 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten