vrijdag 19 april 2024

vind het jammer dat "anger can be a useful motivating force" een zeer ware truism voor mij is, ik stijg boven mezelf uit in boosheid, maar er is de afgelopen twee jaar wel iets moois bij gekomen, na 2 minuten veel beter te zijn en bijna zo elegant als Regina van Vliet een ballet pose uit te voeren volgt berusting en soms zelfs een grap ter ontspanning .. maar die terechte woede heb ik teveel gevoeld sinds 2018 en dat is no good for my health .. en teveel haat naar negatief genoemden .. only human als "zwak sterk" argument moet ik eT maar mee doen

 en ik herken het van David als 4 jarige kleuter, als hij terecht boos was omdat hij als kleuter behandeld werd (onderdrukt werd), dan steeg hij boven zichzelf uit .. met verdriet lukt het niet .. of dat is de berusting na 5-10 minuten woede en 2 minuten boven mezelf uitstijgen en dan berusting en dezelfde beweging op een andere manier minder mooi maar ook goed uit voeren en een grap, overdreven val partij of humort 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten