donderdag 11 april 2024

en stella heeft via lichaamstaal ~ volgens mij ook oneerlijk, maar dat ligt plus 80% aan mij, de afgewezene ~ aan gegeven dat ze niet wil .... a delightful future with Suzanne or Yvonne or Mystery

 https://www.youtube.com/watch?v=C9BC0QBh9Pc&list=RDMM&index=9

als je niet weet wat de toekomst brengt of wat je zelf gaat doen, dan is dat het leukste, zei ik tegen Laman bij de inner embassy yoga, ook weer zoiets vreemd, zij zou "mijn", of beter een partner kunnen zijn .. en weg was ze en binnen 2 weken moest ik weg bij "inner embassy yoga" met 2 ex crimineeltjes waarvan 1 trut beweerde dat hij boss was en danny rattebekkie snoek, verworden tot laffe slappe yoga kutten sslaafjess .. en het voorgaande is waar voor mij, nooit meer iryna, stella, eline, david, danny, annemieke (echt) zien is a delight and the best gift of nature and the world to me, i despise them and they make me wanna puke, they are ccccc conceited conformist cackling coward chicken cunt diarrhoea, flush it down the drain 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten