maandag 22 april 2024

Goh, net miss Misha Fabiana Slovakia universe tegen gekomen, blijft WoW en ik had net dit schilderij voor 2,50 eur gekocht en ze lijkt op Misha, de dame van het schilderij heeft grotere borsten en Misha een meer energieke atletische uitstraling .. met heel veel boodschappen, misschien heeft ze ook kinderen .. Misha heeft heel bijzondere ogen en ze woont zo bescheiden vlakbij de polska groszek aan de loosduinsekade.. ik dacht echt dat ze een super luxe model was .. en dat is ze ook maar blijkbaar niet dienovereenkomstig betaald of so, vat do i know .. nothingk

 On a prior occasion i mentioned that i love it when the future is uncertain and i do not know what i will do these next hours, at the moment, 22 april 2024, 16.55 hours i love to go to yoga, 19.15 o'clock and i look forward, very much so, to seeing and practising sports with Suzanne (with or without boyfriend) on wednesday, cause it's the best hour of the week to me

wat ken mij dat nou schele, zo'n engels schrijvend nichtje ken me dus niks schele 

https://levendgestorven.blogspot.com/search?q=vrouwelijk+gevoel+hitler

Paul verhoeven liet in een door de kritiek neer gesabelde goede film "showgirls" een vrouw lippenstift op haar tepels doen om extra aantrekkelijk te zijn .. wat vind ik dat lelijk, daarom twijfel ik over dit schilderij, ik vind het mooi en lelijk .. en daarom en vanwege haar navel en het provocerende gekocht, plus dat blauw, in combinatie met het blauw van de vlinder, matisse en de mannelijke ballet danser maakt me dat weer vrolijk of blij of gelukkig .. feelingks, wohohow feelingks .. en haar been linksonder, zo'n extra beenspier is zo treffend, dat heb ik ook meermaals waar genomen en maakt het tot een zeer mooi (iets te) schilderij voor me 










































 



















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten