zondag 7 april 2024

Ja, nou, ik zie dus veel liever Cees van Dongen en Theo Beerendonk dan Picasso, picasso is voor conforme verwaande nichten als jeroen krabbé, maakt mooie tv programma’s (waarvoor ik zelfs eerder mijn cel in ging om ze te zien in 2020, 1 uur op de gang "luchten" van 17.00 uur tot 18.00 uur), maar ik kan me voorstellen dat Tim Krabbé, de schrijver, hem niet meer hoefde te zien, vanwege dat willen behagen en slijmen bij prinss benard varken en jaloezie .. picasso is ook goed, ik hoef die niet te hebben .. en in een geile bui zie ik het liefst erotische lichte sm strips >> met Aska in zwart latex of blote rug en Astrid daadwerkelijk gezien daarin, dat zie ik het liefst

 Ik schrik van alle fouten en blunders en onjuistheden en onwaarheden in dit boek van lucy and stephen hawking met mooie foto’s .. er zullen nooit mensen op mars staan tenzij ze veranderen in cyborgs, het is fysiek natuurkundig onmogelijk .. lucy hawking with her ever expandink catholic christian cunt in the universe in 2009 

Maar in 1850 dacht men ook dat men nooit zou vliegen, in 1900 dacht men nooit in “de ruimte” buiten de atmosfeer van de aarde zou kunnen komen of dat men ooit op de maan zou landen >> toen bleek dat nergens vanaf de maan sterren zichtbaar zijn, stephen en lucy hawking blijken dat niet te weten, ze weten eigen lijk ook niks 






















Alpha centauri is dus geen sterrenstelsel, het is de dichtst bijzijnde ster bij onze zon op 4 lichtjaar, de mens doet er 80.000 jaar over om daar te komen .. voyager 2 waarmee geen contact meer is, de batterij - accu is leeg, is of zou onderweg daar naartoe zijn, sirius, tweede dichtst bijzijnde ster op 8 lichtjaar, daar doet de mens dus meer dan 160.000 jaar over om daar te komen, in ons melkwegstelsel, de andromeda nevel bevindt zich op 2,54 miljoen lichtjaar 












Ook foto’s liegen, laten soms het verkeerde perspectief zien, Europa is veel kleiner, dit is de realiteit : 




























Onderstaande foto kan dus echt niet, er zitten 20 kilometer giftige gaswolken om Venus heen, wat een nep foto, er zou bij moeten staan dat dit een door computer simulatie gemaakte foto is, waarbij 20 kilometer giftige gas wolken van veel meer dan 200 graden celsius gewist zijn van de foto .. en ik heb een foto van een russische robot op venus gezien, zwart wit, en dat zag er heel anders uit dan dit. 




















































Van de dochter van de dame op de tweede paasdag kunst markt op de lange of en korte Voorhout, veel goede kunstenaars in Den Haag, veel slechte politici en ambt e naren, maak van het torentje een restaurant waar echt(e) wereknde mensen leuk en redelijk geprijsd kunnen eten, verboden dus voor of tegen greet wilders, mark rutte, sstef vuile vieze doodsse racist blok en alle andere negatief genoemden en de binnenhof wordt gereed gemaakt voor fietsenmakers als Saqib Malik en kringloop winkels en kunst markt ad lib. 
















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten