dinsdag 16 april 2024

heftig, de zus van de eerste goddess die ik tegen kwam, Margalith Baruch, Rebecca Henriëtte Johanna Baruch is overleden, 24 jaar

 https://rebecca.baruch.nl/hespedim/28/01/2024/margalith-baruch-shive-january-28th/

en er was die gezellige familiefoto rond de tafel in Israël in een restaurant, met jonge kinderen Margalith en Rebecca, waarbij er zo'n griezelige witte hand van de dood was, die ik aandachtig bestudeerde in 2019, ik vond dat daarom een enge foto 

en als ik dan het verschrijver blog van januari 2024 terug lees, ai, ai, daarvan kan drie kwart verwijderd worden, wat is dat (weer) matig tot slecht .. met de dood is weinig tot niets meer leuk, als die op je schouder of in je hoofd zit .... ik ga er zo anders en zoveel beter mee om dan barbara van de griend die sinds 2006 doodss verstard in die rottende kanker kop zit, daar blijf ik blij en gelukkig over, nooit zo doem doodss als dat viezige miezerige krengetje, daar krijg ik zelfs een onwaarschijnlijke kracht van, dat alles in me zich daartegen verzet, NOOIT ZO DOODSS ALS DAT SMERIGSTE SCHIJTWEIFFIE, NOOIT GEDOOFD LICHT VOOR MIJ, OMDAT IK NIET ZWICHT 

en op een heel andere manier is mijn familie en zijn ex vrienden dood voor me, alleen is Rebecca dat echt en ik ben 59 jaar en zou het nu niet erg vinden, van mijn kinderen toch nog wel, hoewel ik ze niet meer echt zie en nooit meer echt wil zien, mijn broer kan dood vallen en hij is dood voor me, als 22 jarige had ik het (heel) erg gevonden, nu, heel vervelend dat ik een begrafenis of zo moet regelen en dat gedonder met zijn huis verkopen en andere lasten, alsof ik niet al genoeg aan me kop heb .. 

 .. johan cruijff, hans teeuwen en anderen kregen er een dubbele of bezielde kracht van, alsof hij extra in ze voort leefde (vader van Johan Cruijff, 12 jaar, en cabaretier partner gingen relatief jong dood) .. ik krijg van joop stobbelaar en wim de bie extra kracht, denkend aan de dood kom ik (meer) tot leven .. itt exemplarisch barbara van de griend en andere hieronder negatief genoemden, wat zijn ze verstard verrot doodss kanker ziek in die rottende kut kop .. only tryink to make ends meet .. 

.. verwaande verrotte doodsse domme rutte, wat heb ik toch een hekel aan dat conforme hebzuchtige pathologisch liegende lege loze laffe lachende mammon kanker ijdele gore gluiperige gelovige smerige stupide varken met die zeldzaam domme kutten praatjes uit dat stront bekkie, nooit een zinnig of intelligent of wijs woord van gelezen of gehoord, opportunistisch geknor en gekakel van niks, en al die conforme mee lopende niet zelf denkende kutten en lullen kutkotss, het is moordende eenheidsworst kuttenblubber, als we maar in onze kuttenblubber van zelfgenoegzame zelfvoldane ijdelheid kakelen en knorren, geestloos, wezenloos, liefdeloos, zonder kennis of kunde, waardeloze lege holle borrelpraatjes uit een dood huichelbekkie zoals dit .... en een zeer groot gevaar, de grootste gevaren, ontkennen, zoals de domsten doen, 1 van die mammon kanker rotte koppen van hol land bralt weer eens wat, rusland, china, saudi arabië en iran samen geen gevaar,  de smerigste meest stupide dictators verzameld met olie, kolen en gas 😱😱😱😱😱😱😱😱 stellen niks voor, dit liegende lege kak ventje als secreet generaal van de navo, de OMGEKEERDE WERELD, DE DODE LEUGEN REGEERT EN VERMOORDT ALLES EN NIETS VOOR DE MENSHEID .... the end is very near, want de gevaarlijkste sluipmoordenaar van olie, gas, kolen en bossen verbranden en daardoor de moord van het hebberige animal farm varken op planeet aarde ontkent dit varken ook : 


Premier Rutte vindt president Poetin geen sterke man© Copyright ANP 2024

DEN HAAG (ANP) - Premier Mark Rutte vindt de Russische president Vladimir Poetin geen "sterke man", zei hij in een debat in de Tweede Kamer toen het ging over volhardendheid van Poetin in de oorlog in Oekraïne. "Overschat nou niet Poetin mentaal. Ik heb met de man heel veel gesproken. Dat is geen sterke man, dat is geen sterke vent."

Volgens Rutte is Poetin "niet iemand waar we nou als persoon vreselijk bang voor moeten zijn. Alleen hij heeft natuurlijk de middelen die Rusland hem biedt om dit te doen, maar het is als persoon geen sterke persoonlijkheid. Echt niet, dat kan ik u verzekeren", verklaarde de demissionaire premier.

Ook van de BRICS is Rutte niet onder de indruk, maakte hij duidelijk. Deze groep werd oorspronkelijk gevormd door Brazilië, Rusland, India, China en later Zuid-Afrika. Ze willen een tegenwicht zijn voor de G7 van belangrijke westerse industrielanden. Het is volgens Rutte een "heel onbeduidend, rommelig clubje. Neem dat nou niet te serieus", zei hij.

"Daar zitten India en China in, dus wat kan dat nou ooit worden", was het oordeel van Rutte, vermoedelijk verwijzend naar de rivaliteit tussen Beijing en New Delhi. Inmiddels hebben zich tien landen bij het samenwerkingsverband aangesloten. Dit jaar traden Egypte, Ethiopië, Iran, Saudi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten toe tot de BRICS. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten