dinsdag 30 april 2024

o la la la Suzanna, o la la la Suzanna, quando te ne vai in campagna .. Italiaans liedje en ik wil geen vriendin die aan dr vinger likt als ze een bladzijde om slaat, daar ben ik op z’n zachtst gezegd niet blij mee 😱🙀 en ook geen vriendin die van musical(s) houdt .. en zonet zag ik een danser film, met split zittend en staand 180 graden benen gespreid en break dancers, ik ben geen top danser (90 graden is mijn bereik) en word dat ook nooit .. en een motor rijder word ik ook nooit, ik verdraag geen helm op me kop .. wel is het weg dansen van verwaande verrotte doodsse smerig stupide krengetjes goed >> trots .. "dikke nek" noemen ze een opschepper in België .. nog iets teveel terechte walging en weerzin jegens negatief genoemden, de mammon kanker lijken blijven me lastig vallen en ik weet niet wat er in die verwaande verrotte doodsse lege holle kippen koppen zit, of nee, dat weet ik juist te goed, het hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele vvd ggg ss denken dat alles en iedereen vernielt en de gemengde gevoelens dat ik verschrijver daarvan ben, die stinkend smerige stupide smurrie openbaar maken is een zware belasting en aanslag

 https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/doorbraak-kernfusie-kleine-reactor-met-uniek-ontwerp-bereikt-37-miljoen-graden/ar-AA1nXCuD?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=e9ec7cef38334a1e824ce677e1c947fb&ei=41

En toch blijft windturbines op transportmiddelen de meest praktische (heilige) graal, just do iT now, kernfusie zou misschien binnen 5-10 jaar kunnen werken als alles mee zit met hulp van technological artificial intelligence en dan is het (bijna) zu spät.  











Vader van beroerde bescheten benard varken van vollenhoven, Wim de Bie als pieter van vollenhoven, i wanna fuck you en hij speelt zo goed piano 

https://www.youtube.com/watch?v=YCaAzVuGtmU












Liefde in het open veld

vlak
voordat
hij
bij
een
langzaam
ondergaande
zon
zijn
zaad
traag
maar onherroepelijk
uit zijn
lendenen
midden
in haar
woestijnbloem
wilde storten
rook
er
een
hazenwindhond
geinteresseerd
aan
zijn
reet


LOURDES

kerngezond
zo hard
mogelijk
door lourdes
hollen
daar
knapte hij
van op


EENZAAM

motorrijden
ik haat
het
maar je
wordt
nog eens
gegroet


DOORBRAAK

nadat hij 25 jaar lang
onafgebroken aan de zaak had gewerkt
wist hij een ding zeker
kennedy kon nooit
zijn vermoord door een reiger


NADEEL TOM TOM

zijn
vrouw
langs de
ringweg
van
lyon
in
mekaar
schoppen
dat
miste hij
wel

P. Douwes aka Nico Dijkshoorn















Dat "zij die spreken weten niet en zij die weten spreken niet" is juist, maar moet andersom, weg met al die varkens politici en ambt e naren en bedrijfsdoden, zie de goede film rien à foutre, zo is ambte lijk en bedrijfsdood management overall



Wat voor mij wel waar is, iryna en stella herken ik meteen, Suzanne zag ik maandag pas na 2 minuten en toen wist ik niet zeker of zij het was, dacht dat ze iemand was die op Suzanne leek, of een zus, ik zou haar op straat voorbij kunnen wandelen en dan 1 minuut later met een schok kunnen denken, hee, dat was Suzanne ! Stella en iRyna herken ik meteen, apart is dat toch. 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten