maandag 22 april 2024

.. navel starende navelstaarders .. praatjes makende praatjesmakers .. of "zelfmoord is makkelijker gedacht dan gedaan" .. "une noix de coco ? Eh bien, regardez la tête de Bessel," zei madame Guilbaut, lerares geschiedenis en aardrijkskunde, een hyper rechtse trol aan de Europese school van Brussel, ukkel, op de vraag hoe een cocosnoot eruit zag, dat het hoofd van Bessel Sybesma daarop leek, waarop een Duitse jongen die niet meer ophield met lachen daarom de klas uit moest (aardrijkskunde en geschiedenis werd op de Europese school in het Engels of Frans gegeven) .. mijn pa zei over haar, "Geilbot, vreselijk mens, eerst duwt ze je hard opzij en dan zegt ze PARDON met haar kasteel in Frankrijk", qua uiter lijk leek geilbot guilbaut op valentina matviyenko

 wel opmerkelijk dat bijvoorbeeld greet wilders, mark rutte en hugo de jonge het zeer ok vinden om die lege holle varkenskip koppen terug te zien en vooral te horen op tv .. ik zou me kapot schamen .. en daarom kijk ik geen tv meer, plaatsvervangende tenen krommende schaamte, gevolgd door verdriet en woede 

als ik nu een filmpje terug zie waarin ik zeg “jeeezis, wat een meesterwerk !” dan walg ik zo van mezelf of een clip waarin ik dans, schaamrood, dat ziet er niet uit


 .. en zo schaam ik me dus diep, oneindig diep, voor het mens zijn als ik bovengenoemde kakelaars en eva jinek en sophie hilbrand op tv zie, dus kijk ik niet meer .. als ik donner voorbij zie fietsen of bah van de griend als vogelverschrikker voorbij zie strompelen, dan word ik boos en giftig en voel schaamte en verdriet, dat zulke dooie akelige naargeestige bevooroordeelde laffe valse burger lijke kleinzielige sslaafsse onderdanige viezige miezerige huichelende hypocriete liegende hebzuchtige bezitterige nuffige moralistische ijdele vvd ggg ss varkens en kippen bestaan 🤮🧟‍♀️☠️💀🐖🐔 


dat filmpje waarin ik als kip de winkel binnen kakel vind ik erg leuk, dat dan weer wel, dat dan weer niet 



'No Respect For Jah'


'He makes love like a footballer - he dribbles before he shoots'', was one line that stood out. Over twenty minutes, Eric provided an entertaining interlude, although it's not the stuff of which headliners are made.

(c) New Musical Express by Adrian Thrills


Nothing is more tedious than hearing other people tell you how much they can drink, how pissed they were last night etcetera and dribbling Light Ale down your shirt doesn't come over as a gesture of rebellion as much as making a mountain out of a molehill. Everybody drinks, but most people can do other things too. Eric's 'set' amazed in that he managed to play at all, and much credit has to go to his sax player who drowned everything else by blowing with extreme verve and determination. 


(c) Sounds by Eric 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten