zondag 28 april 2024

Keizerin Z. Heimettrdhieckerheet : tiens, merkweurdig, zo jeust leug lady Strepy treustend beuven op meu en neu is zeu speurleus in een appartement van 70 vierkante meuteur .. euh ! Neu weurd eur aangebeuld eun keumt lady Strepy binneuh.. ik heurde euk al eun woest blaffende hond en eun panisch baasje .. merkweurdig, merkweurdig, want ik weut 60% zeukeur dat ik heur niet naar buiten had gelaten .. en meukt lady Strepy die rot honden eun het schrikken door zu chargieren aus die bosjes, net goed, rrrrrothondeuh .. dat moesten zeu ookeuh metteuh die wijveuh hiereundeur genoemd doeneuh

 maar het is echt heel gek, ik weet zo goed als zeker dat ik Strepy niet naar buiten had gelaten en dat ze een half uur daarvoor nog boven op me lag .. wel 4 psy truffels genomen, dus dat moet het dan zijn, haar naar buiten gelaten 20 minuten geleden, hรจ, ik weet het echt meer dan 50% zeker dat ik haar niet naar buiten had gelaten, of toch, ja, nee, dat moet toch gebeurd zijn, dan vergeet ik dat sneller door die truffeltjes, het waren er maar 4  ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€

Nee, nu weet ik het weer, ik verbaasde me er juist over dat ze opeens zo heel nodig naar buiten moest, dacht dat ze opeens heel nodig moest, maar het was dus om dat nerveuze hondje aan de leiband de doodschrik te bezorgen. 

Dit moet je gelezen hebben over het liegende goorste smerigste varken donald trump >> en dat vrijwaart mark rutte hugo de jonge oranje na ss au niet, integendeel, ook zij zijn die hebberige bezitterige mammon varkens tot en met de dood en beyond blijkbaar, ze willen daarmee de wereld dood, zoals keizer nero 

https://www.nytimes.com/interactive/2018/10/02/us/politics/donald-trump-tax-schemes-fred-trump.html


pfwoehahahahaaaa dat hondje schrok zich helemaal wild van die sissende sstrepy opeens uit de bosjes en dat baasje met hondje aan de leiband ook, zo vermaakt strepy zich blijkbaar ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น en ik zag vorig jaar ook een grote rot hond die haar woest blaffend belaagde, dus dat is haar wraak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten