donderdag 18 april 2024

barbadildo sloffend strompelend kunts lijk kijken ? kom ongerust verder

 vandaag de hele dag misselijk, denkend aan de dood, dus niet extra levendig, dat was gisteren wel zo, maar gisteren was een 1 gram wiet en 2 kleine psy truffeltjes dag (gegeten), vandaag zonder, dat doe ik nog steeds, 1 dag wel en 1 dag niet .. en bovendien 20 kleine stukjes heerlijke kaas geproefd in de fahrenheitstraat kaas winkel, op 1 na, kaas die gerijpt was in grotten en die smaakte naar de dood .. niet een heel aangename dag, gisteren wel, maar allah, ik kom de dag door, geen woede buien, af en toe kunnen lachen, Wictoria bewonderd en Aga, als ik maar niet aan het onderstaande negatieve denk, dan gaat het (goed), because politicians, cunts in law and civil servants are terribebel, horribebel, abominabebel

Ben het meeste blij met de drie film kanalen waar ik regelmatig een goede film zie en het enige waarnaar ik nog kijk, wel is meer dan de helft slechte horror pulp of zeer gewelddadig, zo’n zonde van tijd, energie en geld 😱 en ook, wat een zieke geest hebben al die regisseurs en scenario schrijvers 😱 , deze wereld is al zo’n horror scenario. 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Outpost_(2019_film)

Nu zie ik de film “the outpost” over 53 Amerikaanse soldaten die de gevaarlijkste buitenpost in Afghanistan in 2009 verdedigen tegen de taliban .. de hel op planeet aarde, ook onderling met geschifte officieren die de wel willende en werkende soldaten en sergeanten in levensgevaar brengen en 8 worden afgeschoten door (sluipschutters) taliban, en vooral die hiërarchische foute mannengemeenschap met ijdele bazige ego’s en weer een falende (leger) leiding 🤮 en dan denk ik ook aan die 3 (4, heel even bij de politie isolatie cel het hele weekeinde, een goor smerig varken dat me een harde duw gaf met zijn rottende kut kop) ranzig foute politie mannen die ik meegemaakt heb 2019-2020 🤮🤮

En de film attachment, net zo'n beklemmende aanwezige bazige joodse dominante moeder als die van Frans Pointl, dood nerveus word ik van zulke mensen, 1 minuut verdraag ik de aanwezigheid daarvan. Eerste half uur gezien, tjezis, wat een goede enge film ! Alleen was ik binnen 2 dagen weg gelopen en de hoofdrolspeelster blijft bij een zeer griezelige moeder en dochter .. hu, ik krijg er koude rillingen van, te griezelig, maar nu blijf ik kijken .. ik was snel weg gelopen, te weinig liefde daarvoor ..  griezelige film, uiteindelijk wordt het een exorcisme, alle geloof is verdwazing en waanzin, alle geloof is bijgeloof, wel een veel betere film dan the exorcist 

ATTACHMENT is a horror romance about Maja, a has-been actress in Denmark, who falls in love with Leah, a young, Jewish academic visiting from the UK. When Leah suffers a mysterious seizure, Maja fears their whirlwind romance might be cut short and decides to follow Leah back to her home in London. There, Maja meets her new downstairs neighbour: Leah’s mother, Chana. An overbearing, seemingly religious and highly secretive woman, Chana seems resistant to all of Maja’s attempts to win her over. And as Maja notices strange occurrences in the building, she begins to suspect that Chana’s secrets could be much darker than first anticipated.

En lichtpuntjes die me (iets) vrolijker stemmen, het ware beter als onderstaande agenda op de volgende 82 blog posts wordt uitgevoerd zonder kabinet, zonder kakelende en knorrende tweede en eerste kamer, zonder pig willy en maxima tegen minima met een kroontje op de verwaande verwende domme varkenskutkop, als mensen normaal vriendelijk en warm elkaar helpen, in vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit naar een mensdier vriendelijke goede en betere planeet aarde, die de verwoestende,-vernielende en alles verbrandende varkensmens overleeft, de komende 100 tot 1000 jaar .. nooit meer mark rutte, greet wilders, dilan yesilgoz, caroline van der plas, donald trump, assad, vlad poetin, paradijs met artificial intelligence vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair, mensdier planeet vriendelijk leven zonder wapens zonder oorlog zonder fivoor bv, zonder (straf) rechter lijke openbaar gesloten inrichting ministerie psychiater psychologen dokter smerige stupide krengetjes .. too good to be true 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten