woensdag 24 april 2024

ssssssssoooooooo, niet tot bijna een traan geroerd zoals bij Stella 20 secondes, maar 1 minuut heel diep intens, die zou ik elke dag wel willen voelen ! Suzanne ! Orgasm ! 1 minuut bijna, in ieder geval 40 secondes ! en nog 1 ! Een hele diepe intense van 10 secondes ! Die wel 2 minuten na gloeit, dat is ondoorgrondelijk, nooit verwacht, dacht dat ze preuts protestants was, hoewel astrid, erja en jacintha waren protestant en super sexy

Suzanne is nuchter met mooie open eerlijke ogen, ik vlucht in "soul" en gevoelens romantiek.  

"Dank je wel, het leukste uur van de week voor mij ! Maar met steps kan ik niet volgen, met de andere oefeningen kan ik WEL heel goed volgen.. ik deed bij twee andere dames steps en die kon ik wel volgen, er is iets tussen ons .. het ligt aan mij, bedoel ik ! .. nou ja, ik kan niet volgen."

"Dan moet je meer oefenen, lul." also sprach Suzanne. 

Geloof dat ik haar of iemand die op haar leek bij swingtown zag in de pulchri studio's en ik hing debiel doods dramatisch over een hek om haar uit te zwaaien toen ze weg ging met 2 vriendinnen en toen zei ze: je was mooi aan het dansen .. ik helemaal verlegen en onthutst dat ze tegen me wilde praten terwijl ik zo de gek uit hing "dank je" .. and that's it, more or less .. iryna en stella kon ik me bijna helemaal inleven, bij Suzanne niet, zij is nuchter, open, eerlijk en 40% tegengesteld aan mij, iRyna en Stella zijn 20% tegengesteld aan mij. Of so. 


“I thought it was funny — people saying I’m full of myself. It seems to be mainly from middle-aged or older women – because obviously they’re insecure. A beautiful, confident woman is not going to react to something like that; they’d laugh and move on.”

 “I think if all women felt confident and could look in the mirror and say to themselves, ‘I’m confident and beautiful and sexy’ — they wouldn’t be fighting amongst each other,” Flynn said.

She hopes she can inspire women to cheer one another on — instead of tearing each other down.

“Rather than looking at other women and comparing, I tend not to do that – there’s women younger, slimmer, more beautiful than me,” Flynn said. “But I don’t compare myself to them — I high-five them.”



Dan heb ik Suzanne 24 februari 2 ~ 2024 voor het eerst gezien, als het bovenstaande juist is, maar ze is niet 40 plus, ze is 28 plus, tussen 28 en 33 jaar en voelt aan als 30 jaar .. "aanvoelen" past bijvoorbeeld als woord niet bij haar, te nuchter, ergernis, of het interesseert haar niet, een vriend van haar zegt dat soort dingen niet. 







Het relatief cleane beeld staat hieronder, dat heb ik niet, een relatief clean beeld, relatief zijn de meeste joden uit nederland door vooral nederlandse ambtenaren en de nederlandse politie gedeporteerd (vergeleken andere Europese landen), de protestanten interesseerde het niks, too full of themselves en een hiërarchisch fascistisch geloof (volgens Maarten 't Hart en ook elders terug gelezen) .. "opgeruimd staat netjes", dat soort dingen zeiden die krengen .. en katholieken, hitler was overtuigd katholiek met nauwe banden met het vaticaan tot 1940. Las dat 110.000 van de 140.000 joden in nederland tussen 1940 en 1945 vermoord zijn in concentratie kampen .. het ging wel om geregistreerde joden, willem frederik hermans zei in een boek in 1940 tegen een Jood die zich wilde laten registeren als Jood "dat zou ik ze niet aan de neus gaan hangen", en toen deed hij dat niet en hij bedankte Hermans daarvoor na de oorlog .. protestantss oud wijf vvd ggg ss pietje~ssnodvod donner heeft het "AUSWEIS !" weer ingevoerd in hol land rond 2005 met se mannenbroederss, vrese lijk . 

Nieuwe bewijsstukken

Historica Amanda Kluveld van de Universiteit Maastricht voerde gedurende zes jaar lang het onderzoek uit en vond een hoop nieuwe egodocumenten, onder andere in het buitenland. Daarnaast maakte ze gebruik van verklaringen van gevangenen in naoorlogse processen tegen nazi's.

"Wat met de Joden in Kamp Amersfoort gebeurde, past niet in het relatief cleane beeld dat er is van de Jodenvervolging in Nederland. Er werden potloden in hun ogen gestoken, baarden in brand gestoken, Joden werden in beerputten gegooid, doodgeslagen. Het zijn praktijken waarvan we misschien denken: dat gebeurde elders. Maar het gebeurde wel degelijk hier. En het had ook een bedoeling" vertelt Kluveld aan de krant.

Kluveld schreef het boek Het vergeten verhaal van de Joodse gevangenen van Kamp Amersfoort over haar bevindingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten