zondag 7 april 2024

Onderos dos sonnos niksos nieuwos .. dos sonnos, maaros wos hebbos maaros èènos sonnos >> a strange encounter with an awkward alien flyink species

 https://www.youtube.com/watch?v=uaLV5aGX_mo

apart verhaal, met een korreltje zout me aangereikt door yogi Santosh GanPat, maar je kunt fit 100 jaar worden en niet volledig kromgetrokken verzuurd verbitterd doodss zoals barbara van de griend met dr rotte kutkop als een strompelende sloffende scheve huichelmuil vogelverschrikker levend dood zijn


https://www.youtube.com/watch?v=frDtfDvf8Jw

My Favorites From Neelix (Mix)


Met die vlaamse knappe fotografe hieronder kwam ik tot de conclusie dat amateur liefhebber betekent en dat professioneel zake lijk bedrijfssdood betekent .. ik vroeg haar of ze fotografe was, nee, zei ze, oh, zei ik, ik heb nog nooit zo duidelijk de fotografe gezien, maar misschien is ontkennen goed, amateur of liefhebber willen blijven en niet liefdeloos geldhebzuchtig bezitterig "professioneel"


































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten