dinsdag 23 april 2024

Ook krankzinnige kutten sinds bliar blair in small britain 🤮🤮🧟‍♀️🧟‍♀️☠️☠️💀💀🐖🐖🐔🐔 sunak (bijna miljardair geloof ik) en truss, de hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele vvd ggg ss erss deserve to be (come) asylum seekers and death becomes them

 Aan de grenzen van Pakistan en India schieten ze elkaar dood volgens Saqib Malik .. is het nou alleen maar of vooral aan de white men’s burden te wijten ? Vermoed dat de negatieve inbreng aanzien lijk is. 






En ook over het onderstaande wantrouwen .. eerst worden jihadisten (extreme islam) gek gemaakt door armoede en onderdrukking van bijvoorbeeld een assad in syrië, vriend van poetin, dictatoriale moordende anti semiet, die assad, die om zijn bezit te bewaken zijn land in puin schiet en gifgas gebruikt op eigen mensen, vervolgens zien ze die rijke stinkend smerige stupide patsers uit west Europa en Amerika .. 

.. en erik akerboom, archetype van de hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele vvd ggg ss er is de directeur van de aivd, alles geheim, alles stiekem en deze brallende baffoon liet zich 4 jaar lang 440.000 eur belasting geld uit betalen, daarin gesteund door hem omringende barbie van de griend weiffies 🤮🧟‍♀️☠️💀

De aanslag plegers van Zaventem waren gezien door de camera’s op Schiphol, dat ze zich verdacht gedroegen en toen besloten ze naar Brussel te gaan, waar camera’s en sensoren en goede politie mensen - beveiligers niet alles in de gaten houden

.. het gevaar van bijvoorbeeld woedende Irakezen over de vuilste oorlog van 2003 van hol land, small britain en george bush van noord amerika, waarvoor japie hopie sstront sscheffer en nu mark mammon kanker rutte secreet generaal van de navo werd voor 300.000 eur netto per jaar (voor structureel liegen en huichelen als de vvd ggg ss erss die ze zijn) is er wel degelijk …. na 9 maanden vernederd te zijn in gevangenissen en 8 maanden gif injecties zou ik barbara van de griend en martha neeter braaksma ook het liefste de ijdele verwaande verrotte gore gelovige gluiperige smerige stupide kutkop willen inslaan , tussen droom en daad staan wetten in de weg .. nul weemoed vanwege die verrotte verwaande dooie krengelijken .. en ik ben niet gewelddadig .. en ik wil nooit meer naar die gevangenissen .. voor meer dan 60% van de mensen daar is gevangenis een smerige schande, waar mark edith schippers stef blok hugo de jonge balkenende donner verhagen rutte als liegende huichelende hypocriete moordende mammon kanker oorlogs misdadigers meer thuis horen 

Toen vandaag iemand (bekende bedelaar) aan mijn kop zat te zeuren om geld en ik zei dat ik geen geld bij me had en hij me vroeg om te gaan pinnen, ik sta nu 500 eur rood en verwacht mijn salaris binnen twee dagen, toen dacht ik wel, ga zelf werken, bij de Aldi, Lidl, action of beter nog, een bejaardenhuis of voor vluchtelingen (en het leek weer toneelspel, zo .. mijn haat tegen die krankzinnige kutten is te groot) .. 

.. 2000 eur basis voor 24 uur werken en 4000 eur maximum per maand, de rest voor the common good, het redden van planeet aarde en voor vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit.. mark rutte en dat andere negatief genoemde gespuis de rest van hun leven 2000 eur per maand en eerst een jaar de plee schoonmaken in de gevangenis waar ze vanwege het jarenlang onderdrukken van vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en de mammon kanker moord op planeet aarde thuis horen 

God Verdomme 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten