donderdag 11 april 2024

margreet van veenendaal, de tweede vrouw van mijn opa, cornelis gerrit van veenenedaal, allebei moeilijke vrouwen volgens mijn pa versus avonturier oorlogsheld 1940-1945 cornelis gerrit van veenendaal, die op 64 jarige leeftijd stierf aan een hartaanval in het bijzijn van else marie van den eerenbeemt, misschien heeft zij zijn sterven bespoedigd, want wat een typisch varkentje hypocriet gelovig geval verpleegster pseudo gezins psychologe was me dat, die blij was dat de veel leukere vrijere roller skatester waar dick schlüter, broer van mijn moeder, op viel, heel erg leuk vond, rond 1980 op donderde ... maar waar was i, gebleven ? O ja, dat die margreet van mijn opa, avonturier en oorlogsheld die ook maar al te goed de slechte varkensmens zag, vooral ook die konink lijke varkens kut familie van oranje na ss au, zich toen zo slachtofferig jammerend jankend gedroeg vanwege 600 meter een weg met keien oplopen omdat de Italiaanse taxi chauffeur weigerde die ouwe niet geasfalteerde weg op te rijden en mevroi met haar boodschappen die 600 meter bergopwaarts met stenen straat moest op lopen, toen dacht ik als 4 jarige al, vrouwen zijn verwaande ijdele slachtofferige pseudo koninginnetjes en vooral niet goed snik, hebzuchtig bezitterig ijdel, verwaand, verwend, verrot, verstard, doodss, gelovig goor gluiperig smerig stupide sielig "slachtoffer" zoals barbara van de griend . wat is dat erg, dood gaan en dan elsemarie van den eerenbeemt in de buurt, dan veel liever solo, in mijn slaap. Verbranden is nog erger en verdrinken schijnt ook zeer pijnlijk te zijn, maar hoe men dat van verdrinken weet, dat het pijnlijk zou zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten