dinsdag 23 april 2024

Mijn gootsteen was verstopt en dankzij een man van sima installatie techniek kijk ik tegenwoordig zelf wat ik ertegen doen kan .. en gooi ik er niet meteen gore chemische oplos middelen in, er zijn mensen die pleuren na elke drol chloor bleek middel in de wc thereby murdering planet earth, (wo)men are (on)eindig stupide .. eindig vanwege death and 2057 als de datum dat de aarde meer dan 8 graden warmer zal zijn door het verbranden van alles door de eindig stupide mens, de stinkende smurrie die er dan uit de gootsteen komt doet me denken aan negatief genoemden op dit blog .. dat mammon kanker wijf valentina matviyenko in zwart wit toga naast vlad poetin ziet er als het onsmakelijkste adolf hitler varken uit, gat verdamme riep ik ook tegen barbara vogelverschrikker lijk bleke struisvogel kop van de griend en pietje ijdele verwaande verrotte doodsse gore grefo gluiperige smerige stupide snotvod donner





Goh, en het werkt ook nog, hoewel het wel nog wat drupt van onderen .. in de gaten houden, had ik maar het loodgieters vak geleerd .. of was ik maar technisch handiger 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten