vrijdag 19 april 2024

One door opens, two doors close, all doors close, there are no doors .. eraser, harvest moon, it's time that you know by now that there is no god, pathetic stupid ass holes

 https://www.youtube.com/watch?v=C9BC0QBh9Pc&list=RDMMXOl5SBp3Gk8&index=9


https://www.youtube.com/watch?v=8-Er-OnrLZE&list=RDMMXOl5SBp3Gk8&index=10


https://www.youtube.com/watch?v=jyxjyIWzlmk&list=RDMMXOl5SBp3Gk8&index=11


Mensen die er trots op zijn hoe zeer hun dochter in de here is, hoe compleet verdwaasd ze is opgevoed als zevende dags adventist ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ™€☠️๐Ÿ’€๐Ÿคฎ๐ŸงŸ‍♀️๐Ÿ”๐Ÿ– .. Willem Frederik Hermans zei daarover dat als die bijbel er niet was, dan zou niemand die missen en zou deze niet op zo'n manier nu geschreven zijn door wat maffe monniken, de stelling van pythagoras zou meteen gevonden zijn (niet door mij, helaas, daar treur ik over), de bijbel zou nooit op dezelfde manier geschreven worden .. maar ik heb geen enkele behoefte om boeken te verbranden en dat had hermans ook niet, hoewel gelovigen hem veel last hebben bezorgd, in groningen en in den haag, maar niet dat hij daardoor 9 maanden de gevangenis in moest en 9 maanden vergiftigd werd (ik wil me niet vergelijken met w.f. hermans ๐Ÿ˜ฑ, een top schrijver, ik ben verschrijver !) 

1000 keer liever w.f. hermans, maarten 't hart, bob den uijl, remco campert, frans pointl, f.b. hotz, dick hillenius dan die maffe gedateerde ijdele zwaarwichtige onleesbare serieuze humorloze praatjes uit de bijbel of de koran .... of een wet dan wel wetboek en hoe al die weirdo's daar met vrome koppen zalig over mummelen, zeg dat wel, the crazies

Insomnia

Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.

Hoe onmachtig klinkt het schriel ‘te wapen’,
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.

Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot,

Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van ‘t paren
Is niet minder dan de wieg het graf.


J.C. Bloem (1887 – 1966)

Uit: Avond (1950) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten