dinsdag 16 april 2024

the end is near .. 2036 is more likely to be the begin of the end for mankind than 2057, het gaat zo slecht en moet je dan het nieuws uit noord amerika lezen over ivanka trump die haar gebruinde benen laat zien en dat liz truss, de voormalige conservatieve ijdele vvd ggg ss premier van small britain vindt dat donald trump president moet worden, miljardairs musk en bezos als ijdele narcistische vvd ggg ss leeghoofdige doodsse domme jochies, het zwarte gat is zo dichtbij, omhult ons allen en iedereen gaat autistisch door op het doodlopende pad van moord op planeet aarde, de hebzuchtige ijdele vvd ggg ss varken kip mens als moordenaar van de mooie planeet .. als de (glim)lach een schrille kreet en de grijns van de doodsskop ☠️ wordt .. and everybody looks the other way .. completely blind all together, choking in greedy vain conceited conformist cackling catholic christian coward chicken self satisfied self indulgence

 Ik heb de koraalriffen bij Sharm el sheikh in Israël (nu Egypte) in 1980 ook zien verbleken tot het doodsse geraamte van 1996, dood koraal, toen was ik daar voor het laatst, ik denk nu dat het vanaf 2036 snel voorbij zal zijn, als dan de oceanen en de aarde 2 tot 4 graden warmer zijn en dat lijkt nu te gebeuren en de varkens kip mens gaat versneld door met verbranden, vernietigen en vernielen, zeer eindig smerig stupide 🤮☠️💀🧟‍♀️🐖🐔 .. nou ja, het melkwegstelsel en de andromeda blijven, die paren over 5 miljard jaar en dan komen daar 4 tot 16 melkwegstelsels en andromeda nevels van met twee levendige planeten venus en aarde met goede en betere levensvormen dan de mens, elke levensvorm is beter dan de mens (op planeet aarde en in het universum, wat een afschuwelijke afgrijselijke soort, the disgusting disgrace) 

ook typisch, ik lig 's nachts gauw tot 6 uur in mijn fijne royale bed, Strepy ligt er overdag tot 6 uur op, when the world runs down, make the best of what's around .... and act to change those pig chicken headss .. doe iets ! verzin een list ! .. solo thuis ben ik een mensenhater, als ik Saqib, Wictoria, Marc, Suzanne, Marijke, Yvonne, de meeste mensen in de winkels zie, of als ik denk aan bovengenoemden en Margalith, Stella, iRyna, Misha, Anna onder andere, dan niet meer .. maar een mensen liefhebber, nooit (meer), dat doet 36 jaar werken in loondienst met je .. en conform onderwijs, ik vond het leuk omdat ik net mee kon komen, maar ook daar heerst de hebzuchtige ijdele vvd ggg sstupide


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten