woensdag 17 april 2024

Er trots op zijn dat je gelooft in een 3400 tot 1800 jaar oud sprookjesboek met “zalige heilige” uitspraken, how insane can you get, hoe verstard goedslechtgelovig ben je dan en denken dat die “heilige” ijdele bombastische autistische gedragen zwaarwichtige onnozele klets monniken taal op jou en je familie 3400 tot 1800 jaar later van toepassing is, looney lunatic tunes en de bijbel en koran zijn allebei zo, de koran nog saaier en meer gedateerde gedragen rommel, minder fantasie, en rotzooi en zoals die krengen het dan uitleggen met die priesters, dominees, rabbi’s, imam’s, politici (de zeldzame goeden niet te na gesproken) en ander gesspuiss, alleen al dat ze denken een soort universeel zalig makend denken in pacht te hebben, ass holes producink outdated sounds and pretend they are holy, too many religious vain faith lunatics on thies planet, pretentious prickss and cuntss

 maar ja, als mensen er troost in vinden, net zoals mooie muziek, kunst en goede (leuke) boeken, het goede artificial intelligence (niet gevoed door hebzuchtige ijdele vvd ggg ss ers), internet, aiTeT en mooie of goede films mij troosten, fine with me .... en astrid neff en jacintha swieb en margalith baruch zijn gelovig en mooie mensen, ook van binnen .... ik zie geloof met Maarten 't Hart als de gesel van de mensheid en adolf hitler en teveel anderen misbruiken geloof en teveel hypocrisie en gehuichel komt eruit voort, teveel van de hieronder negatief genoemden, balkenende, donner, verhagen, bleker, rutte zijn gelovig en ook daardoor slechte mensen die bijna alleen nog maar huichelen en liegen (door dat zogenaamde geloof). 

En ik hou niet van die vrome serieuze hypocriete collectief zalig kijkende domme koppen .. in groepsverband, ik ben 10 keer bij religieuze diensten geweest, protestant, katholiek en islam, ik vind het niks en stom en onnozel, dat "zalige" geleuter in de ruimte alsof er iets verhevens wordt beleden .. ik vind het allemaal nep en onecht, ik ga er niet meer heen, ik verdoe daar mijn tijd en vind dat iedereen daarmee zijn of haar tijd verdoet, maar als iemand er troost in vindt en het leuk vindt, goed >> niet verdwazen en niet anderen ermee lastig vallen, geen hypocriete leugenaar zijn of worden daardoor en niet denken dat je meer bent omdat je in 1 of ander godje gelooft. 

En ik verafschuw "het religieuze bestuur" van iran en ik verafschuw juridisch economisch hiërarchisch geloof. Ik verafschuw negatief genoemde "mensen" op dit blog. 

Ken mij het schele, nee, wat ken mij dat nou schele 

Dieren geloven ook niet en het (gelovige) mensdier vernielt elkaar, zichzelf en deze planeet door leugenachtig hypocriet geloof.  Zo is eT. 

Albert Einstein’s views on religion and the Bible have been widely studied and sometimes misunderstood. Let me provide you with some insights based on his statements, dit is dus zeer genuanceerd gebracht door bing artificial intelligence, chat gtp blijft ontwijken dat er geen sterren zichtbaar zijn van de maan, geeft dat na 4 keer doorvragen toe, that artificial intelligence is no good, albert einstein zei dat hij de bijbel als gedateerde kinderlijke sprookjes zag, maar ja, elke biograaf, iedereen die over een ander schrijft doet dat vanuit zijn eigen wereldje, gevangen in die kop :

  1. God and Religion:

  2. The Bible:

    • Einstein considered the problem of God to be the “most difficult in the world.” He believed it couldn’t be answered simply with a yes or no.
    • He saw the word “God” as an expression of human weaknesses and the Bible as a collection of honorable but primitive legends.
    • In a 1943 interview, he even suggested that humans might be capable of greater things than Jesus, as the Bible’s portrayal of Jesus is poetically embellished.
    • Einstein interpreted the concept of a “Kingdom of God” as referring to the best people23.

In summary, Einstein’s views were complex and nuanced. While he rejected traditional religious beliefs, he also acknowledged the importance of cosmic religion and the role of powerful personalities in shaping human aspirations and judgments1. His perspective continues to inspire discussions about science, philosophy, and spirituality. 🌟

Geen opmerkingen:

Een reactie posten