donderdag 18 april 2024

spierpijn en een kleine verrekking in mijn benen door intens sporten met knappe focus power Suzanne

 Ken mij et schele, nee, wat ken mij dat nou schele 

volgens Saqib Malik eet men in islamitische landen geen varkensvlees omdat varkens met eigen kinderen neuken, volgens het joodse geloof omdat het onreine dieren zijn (bacteriën en ziektes vroeger) .. hoeveel mensen weten dat varkensvlees en mensenvlees hetzelfde smaken en dat de mens het meeste genetisch lijkt op een varken, meer dan op apen  

en vreemd dat in het hindustaanse geloof in india je juist geen koeien mag eten, vond in Lochem koeien de liefste dieren, cat Strepy is ook liever dan mensen, in de gevangenis of als je echt ziek bent heb je er niets aan, het geeft me een mooi gevoel en een slecht gevoel dat die dierenbeulen van het cda, bbb en nsc GOD VERDOMME GOD VERDOMME  

schapen hebben dode ogen net zoals edith schippers en marjolein cda sonnema, qua uiterlijk meer varkenskoppen, toen barbara van de griend haar min 11 lenzen uit deed zag ik de meest dode ogen gezien, zij heeft een lijkbleke stupide struisvogelkop 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten