zondag 14 april 2024

vhen i vake up ien zie mornink light and zie sunlight hiets my eyes zen i look at me cat and zie vorld ies allright by me .. en inmiddels ook een muis als huisdier, die ik af en toe kaas schenk op het balkon, nu liep die muis in de keuken, Strepy vindt de metgezel ook leuk voor de jacht, ik schrik van de angst van de muis, een muizenval plaats ik niet meer, net zoals ik niet met een schoen het diertje de hersens in sla, zoals ik 1 keer in terhulpen, la hulpe deed als 14 jarige, 1979, wat was ik snel, zelfs mijn pa keek met bewondering naar me .. ik voel me er nu schuldig over en trots dat ik cat snelheid had

 Gevangen in ons hoofd en van onze kippen of varkens dan wel rattevarkentje kop (zoals poetin) zijn we allemaal, bezitterige hebzuchtige ijdele verwaande verrotte doodsse gore gelovige gluiperige smerige stupiden (vvd ggg ss erss) .. en ook dit is 98% de waarheid 







Ook foto’s liegen, laten soms het verkeerde perspectief zien, Europa is veel kleiner, dit is de realiteit .. en op de foto zijn de oceanen zwart, de blauwe kleur van de aardse atmosfeer spiegelt blijkbaar onvoldoende, aan de randen wel zichtbaar .. of is het het toekomstperspectief, vooral dankzij de greedy possessive valse bezitterige zekerheden na strevende varkensmens, zo denken beatrix en maxima in ieder geval, dankzij mijn bezit en varkenskutkop naam leef ik nog 1000 jaar, ongehinderd door enige kennis of kunde, een profiterend ijdel verwaand verrot doods gelovig gluiperig goor smerig stupide varkentje : 
























Vooral ook de literatureluur, de jurist, de econoom, de psycholoog, de psychiater, de dokter, de bestuurskundige, de gestudeerde, de ambt e naar, de liegende huichelende politicus (pleonasme of tautologie van de taal of beiden), de man, de vrouw zit zo gevangen in die kop, confined to zie human pig chicken rat skull .. 

children, fantasy, imagination, dreams 

.. plenty (wo)men no longer have any fantasy or imagination or dreams left, an emprisoned confined small studied conceited conformist cackling coward chicken cunt mind living their nightmare, in a horror world rapidly comink to an end, death as a release from these prejudiced, rotten, verstarde, bitter, sour, vain, greedy heads 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten