zaterdag 6 april 2024

Goh, ik heb sinds Margalith Baruch, nog steeds de knapste en mooiste van de wereld ooit gezien, toch ook ex aequo Stella, Regina, iRyna, Wictoria, Anke, Aska, Silk Green Shirt, la Brunette, Anna WOW, Misha WoW, Jacintha, iRyna, so good name her twice, Elena Rumania en Nicole Ross gezien .. en op een heel andere manier, met aanraken of sex Joyce en Astrid mee gemaakt en ik vergeet dus het belangrijkste, het nu, want van voornoemden zie ik alleen Wictoria nog en Carolina is ook wow .. voornoemdie en na genoemdie kennie schelie, kennie niksie schelie

Hee, ik werd om 10.00 uur wakker, weer ruim 7 uur slaap en toen was dit blog 10 keer bekeken en ik was het niet .. alsof ik voor de laatste 10 blog posts een 10 verdien maak ik mezelf dan maar wijs, als niemand je kietelt (is niet waar, Yvonne en Suzanne en Poolse dames kietelen mij .. en de Poolse dames lachen me ook uit op een leuke manier), dan moet je jezelf kietelen volgens Youp van ‘t Hek 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten