zaterdag 24 augustus 2024

errus zijnus mensus die dus hunnus godus bestus vindus, godus bestaanus nietus .. allus vergetus ennus voorbijus vanaffus 2055 dus. Strepus, Strepus, waarus bennus ?

 Alsos weeros overos ijdelos verwaandos barbaros zuros huichelbekkos vannos dos griendos beginnos mijnos nietos gezienos, kakelos kuttos kennos niksos schelos ennos duizendos keeros gehoordos .. alsos tonijnos hebbos, dannos komos. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnestelsel

The lady has teeth like a lighthouse on the sea and everytime she smiles she throws those lights on me. Ik denk nog steeds dat ik met bedoba saperavi made in georgia de lekkerste rode wijn ooit geproefd heb (8000 years of wine making tradition, before any bible !) en dat ik met waiting van eli & fur het mooiste nummer ooit gehoord heb en dat ik met condition humaine 4 van willem wieringa het mooiste kunstwerk ooit gezien~gevoeld heb, maar je weet het niet, allemaal na mijn 55ste gebeurd, net zoals goddess like Margalith, Stella, Iryna, Suzanne en de Oostenrijkse na mijn 53ste "gebeurden", waardoor ik me 40 jaar voel en ben .. ook de ijdelste hebzuchtige bezitterige verwaande verrotte doodse gore gelovige smerige stupide mammonkanker krengetjes meegemaakt na mijn 50ste.  


Ikvoormij vind dat Suzanne ook heel mooie tanden heeft, a lighthouse when she smiles, net zoals Astrid .. de andere dames waarmee ikvoormij kennis maakte hadden meestal minder mooie tanden, ikvoormij vond het geen mooie mensen. Ida had ook mooie tanden, vond ikvoormij, mooi atletisch lichaam .. alles mooi, ikvoormij was met haar naar la grande bellezza geweest en daarin kwam een scène voor waarin de hoofdrolspeler met een knappe blondine naar bed ging en daar niks aan vond, ikvoormij gebeurde precies hetzelfde en ikvoormij heb met haar die film gezien, vreemd moment als de film je de realiteit laat zien. Ikvoormij schaam me hoe ik met Ida om ging en zo’n twee andere dames (Sabina en Caroline), maar het stelt niets voor vergeleken het doen en nalaten van negatief genoemde huichelende hypocriete liegende laffe krengetjes. Ikvoormij heb sinds 2020 geconstateerd dat ze geestelijk dood- en doodziek aan de collectieve ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupide leugen “werken” en deze vooral in stand houden, de lege holle minderwaardige miezerige viezige vain greedy lyingk ccccccccc krengeweiffies met het “controle” kuttenwaanwereldje, a despicable disgrace. 


Nu ik sinds ruim 6 maanden weer tv kijk, alleen maar film (en 6 maal rail away), geen nieuws, geen voetbal, geen tour de france, geen olympische spelen, zeker geen talk tok tok tok shows, zie ik dat ruim 90 % van de Amerikaanse films door geestelijk gestoorden gemaakt zijn  (is > ruim 90% is gemaakt) .. mijn vertrouwen op een goed einde voor de mensheid neemt elke dag af, zeker nu ik die laffe zwakke vain greedy cccccccccc “control” mammonkanker krengetjess grotendeels door heb .. en nog meer laffe valse verwaande verrotte verstarring bemerk.  


Look a like nelly den heijer kirsten dunst achtige van 52 jaar met dr diecken schweinchenreet speelt de rol van loud mouth holle vaten klinken het hardst empty vain ccccccc conservative corrupt collaborating leidinggevende marjolein pig nsb cda vvd ggg ss sonnema te graag en met teveel overtuiging, “leidinggevende” om controle leidinggevende te willen zijn, de baas willen spelen, de baas willen zijn, lijdend tot de dood 🤮🧟‍♀️☠️🤮, zij was ook de trutkut waardoor ik vorige zaterdag de Oostenrijkse maar 2 minuten zag .. en gelukkig daarna wandelend door de hele Fahrenheit straat. Yogales van superbetty was weer erg prettig, nauwelijks onderrug pijn. Sinds die ringen af zijn voel ik meer pijntjes, rechterknie pijn bijvoorbeeld. Ik kan dus slechts 2 keer mijn eigen gewicht optrekken aan een lot .. LAT. 


Ikkos blijvos weggos, kennos weeros helemaalos niksos schelos dos dommos wijvos, kennos bazigos bezittos nietos meeneemos innos grafos, kennos wellos fergeetos dattos ikkos komos, stommos ferhaalos kennos ikkos jouwos wellos fertellos. 


Strepos


https://youp.nl/columns/kafka-aan-de-waal


Take it off, slow steady, undress, impress


Ben helemaal wild van Suzanne omdat ze naturel chique elegant is zonder verwaand te zijn en ook zo les of leiding geeft en omdat ik me vrolijk en vrij voel met en bij haar .. en dat ik haar “hoger” heb zitten dan mezelf, intelligenter en slimmer vaak, rustiger, meer knap, meer focus, strakker, doelgericht, efficiënt en niet te .. als ik erover na ga denken, dan is ze net zoals Margalith te mooi en te knap voor me .. een vriend van Suzanne is elke dag vereerd dat hij met zo’n lady goddess mag zijn. Ze tilt hem en velen naar haar of beter een “hoger” niveau. 







de dick schoof geloof sloof slaaf van de nsb greedy ijdele vvd ggg ss cccccccccccuntss, ze verdienen de hardste lel voor die stiekeme achterbakse laffe liegende hypocriete huichelende kipvarken rotkop, de dood tot gevolg is niet erg, ze zijn de dood en mammonkanker moord van vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, de natuur en planeet aarde









Geen opmerkingen:

Een reactie posten