zaterdag 3 augustus 2024

La politique de la chaise vide .. blame each and every ass, blame anyone who is not like us .. sabine en david waren niet conform barbie van de griend en annemieke hoogeveen en daar moest een “psychologe” 🤮 bij komen om vast te stellen dat het niet aan hen lag, fix the blame, daarmee was de zaak opgelost en afgedaan, de hebzuchtige bezitterige nsb ijdele vvd ss cccccc pathetic dead cuntss met die domme lelijke rottende hypocriete huichelbekkies

Die Oostenrijkse dame uit Wenen is net zo’n wonder als Margalith, zo knap, slim, intelligent, mooi, charmant, elegant naturel van binnen en van buiten .. ik vermoed dat Stella dat ook heeft. Ik hoorde de Oostenrijkse even Nederlands praten en toen keek ze met een lachje naar me, want ze kan wel om mijn clowneske gedrag lachen, zo mooi leuk naturel Nederlands spreken in anderhalf jaar tijd 😱🙀, ze klonk alsof ze Nederlands was .. en zo yoga doen in anderhalf jaar 🙀😱, dan ben je super woman… en ze ziet eruit als een knappe combinatie van Audrey Hepburn en Marilyn Monroe en helemaal niet verwaand .. Margalith was ook zo. Wat moet het vreemd zijn om zo te zijn op deze planeet met enge hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodzieke gelovige smerige stupide laffe nsb kipvarkens als donald trump, vlad poetin, barbara van de griend, edith schippers en martha neeter braaksma, 🤮🧟‍♀️☠️🤮

De zondagsrust is heilig in Wildeshausen, dat ellendige geloof als gesel van de mensheid met negatief genoemde mammonkanker krengetjess poetin trump xi.

Een lieve mooie slimme poes als Clanky vermoorden met je laffe smerige stupide rotkop >> jules, david en eline horen 1 jaar in de gevangenis en ik wil ze nooit meer zien. Bij eline zag ik het meeste dat elke vorm van intelligentie of slimheid verdwijnt door een ijdel verwaand moralistisch nuffig dom huichel eende kutbekkie .. bij de rechter lijke vrouwe lijke onmacht, barbie van de griend, is dat nog 100 keer erger en rampzaliger .. heel goed dat er een einde komt aan de mensheid van mammonkanker kutkrengetjes, zo’n zonde van planeet aarde en de positief genoemden. 

 Met Suzanne in gedachten voelde ik me glamoureus vanochtend, omdat zij zo luxe chique knap is en mooi steps danste op dat nummer “take it off, slow steady, undress, impress” en ik kreeg een heel mooie bus mee die geweldig rijdt, precies de goede maat .. stopte bij een Duits snelwegrestaurant, had zin in een broodje worst, voor 5 eur een worst veel groter dan een Hema rookworst, toen had ik geen zin meer, bovendien veel Duitsers met bierbuiken dus toen maar een portie patat besteld, veel te zout, dus de glamour was er toen al goed af (ik eet overigens 4 keer per jaar worst, niet lekker meer en zeer slecht ivm gezondheid, spek vond ik toch al niet te eten. 

Nu op een camping die ook niet bepaald glamoureus aan doet en lichte angst dat de Deense douane in mijn busje kijkt en dat matras achterin ziet leggen en dan denkt dat ik Kate uit Staffordshire wil ontvoeren, dat zou ik namelijk best willen. En dan vinden ze bij nadere inspectie 28 lang houdbare krentenbollen en 4 krenten broden voor mijn goede vader in Denemarken, dan ben ik helemaal de pineut en zeer verdacht. 

Doet mij er wel aan denken dat ik stage liep bij de milieu inspectie van de gemeente Zoetermeer in 1992 in de zomer en dat er toen een foto rond ging van een tevreden glunderende burger met walrus snor uit Zoetermeer waarin hij in zijn strandstoel zat in zijn tuin met een grote koude pils in zijn hand en dat hij onderdaan de foto geschreven had : “ En zie mij daar nou eens zitten met een lekker pilsje !” Het scheen ook een soort wraak te zijn vanwege een arbeidsconflict met diezelfde burgemeester. Men wist niet wat men met die foto en tekst aan moest, dus ging deze de hele gemeente rond ter lering en vermaak. 

Wat een stom ferhaal weer en 5 keer “toen” en 4 keer “dan” in 3 korte alinea’s, het leik wel een schreifende kleuter ken ik je fertelle. 

Mei ken het gewoon helemaal niks schele of met Strepy indachtig kletsos kennos niksos schelos. 





Herzlich wilkommen, herrn Verschreiber

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten