woensdag 21 augustus 2024

“RADIOS LAWAAIOS PAPEGAAIOS ! RADIOS LAWAAIOS PAPEGAAIOS ! Ookos dattus nogus .. ios quittos, Strepis Strepos .. Is die komeet (dacht dat het halley was, ik heb die zeker een maand gezien, verlichtte een oppervlakte aan de sterrenhemel van ongeveer 60 volle manen bij elkaar) door het maanstof van een vergane maan gevlogen .. dat we daarom dat grote verlichte oppervlakte toen zeker een maand zagen, misschien wel langer .. Dat zo'n ontzettend mooi dier als Strepy misschien wel meer van mij houdt op haar manier dan ik van haar, en dat ze bij Stijn, Olivier en Eline ook zo zou zijn, ze geeft meer liefde dan je erin stopt .. moved into my house, climbed on top of me .. the last women world

 The lost women planet, that is .. the last woman womb 

Doubter (Hannes Fischer Remix) (youtube.com)

Nou, dus ik toen ik vandaag dus bij yoga was dussus toenus was de oostenrijkse nicht da. De oekraïnse wel en die is minstens zo sexy dus .. en dus was daar ook nog een hele knappe blondine die ook heel goed yoga kon, ook al sexy dussus, en tegenover mij een zure ouwere me frau, so keek se me dus aan .. en toen deed ze dus een uur yoga en deed ze dus haar haren los en leek ze dus op kirsten dunst op haar mooist dus en dus ze lachte ook heel mooi dus met mooi figuur en 1.78 meter dus .. ze vertelde tegen David 52 jaar te zijn dus, David is dus 39 jaar met vriendin dus, dus misschien wel de sterkste sportman die ik dus ben tegen gekomen, ze maakte dus de indruk een intelligente volksvrouw te zijn .. van mij moest ze dus niets weten, zodra ik dus wat vroeg of vertelde liep ze dus zo snel mogelijk weg .. ze leekus dus oppus nelly den heijer met krullend bruin haar van (zorg)wooncentrum uitzicht florence

Die sexy Stella Aska dame die zo goed yoga deed zette aan het einde een puntmuts op, de rustfase in yoga en toen vond ik haar niet sexy meer en schoot ik in de lach van dat kabouter puntmuts 

Het vreemde was dat de Oekraïnse aan het slot, overeind gekomen, ook een puntmuts opzette .. en toen vond en vind ik haar nog steeds sexy .. maar, maar, die stella aska top yogaster had veel meer een punt op dr muts van wel 20 centimeter. Iryna is toch wel erg verwaand als ze het niet kan hebben dat een man spontaan zijn liefde laat zien op een vrolijke vriendelijke niet echt opdringerige maar oorspronkelijke manier, verwaande verkilde stomme kut. O ja, daarna zag ik een heel knappe Poolse woedend in een auto met Pools nummerbord omdat een dame vrolijk op straat liep, alsof zij met haar kutauto de straat bezat, mijn eigendom, ik rij hier met mijn auto, jij hebt geen eens een auto, stomme muts ! Die woede, maar ze toeterde gelukkig niet, wel te fel optrekken en zo .. en die vrouw liep inderdaad wel erg van de straat is ook van mij, als ik zin heb om op de straat te lopen dan doe ik dat, moordende kutauto's vanwege èn veel ongelukken door opgefokte ijdele verwaande geschifte gestoorde domme rijders èn vanwege benzine en diesel verbranden èn een zeer kostbaar maakproces waarbij ook weer veel olie, kolen en gas verbruikt worden .. dus daar heeft zij ook weer gelijk in 

houwos nouwos dos koppos kennos ikkos jouwos wellos fertellos



eraser hvob





















Door Anita van stichting de stam op mijn verzoek geschilderd met veel liefde en mooiheid, voelt als een levendig prachtig kunstwerk, ze heeft twee andere schitterende schilderijen gemaakt, 











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten