donderdag 29 augustus 2024

Clitfest, Suzanne ! Ruim 8 uur geslapen, Suzanne ! De eerste 5 uur ook tot mijn eigen verbazing op de blauwe leren bank, alsof de vriendin en ik na die heftige avond, filled with orgasms, even tijd voor zichzelf nodig hadden, Suzanne ! En zo was het ook, an intense intimate eveningk, a shared romance, a shared dance, Suzanne. En Suzanne, voor de derde nacht dat Strepy binnen bleef, sinds ik terug ben van Denemarken. Maar Strepy 3 uur in mijn bed, terwijl ik daar ook sliep was 1 malig, toen jij mij belde en niks zei, Suzanne, toen deed ze dat dus. Nu lag ze de hele nacht muisstil in de stoel van waaruit ik normaal gesproken verschrijf, Suzanne. Word je hier een beetje flauw van, Suzanne ? Kan ik me voorstellen, kan ik me voorstellen, ik heb hetzelfde, Suzanne. Raaros maaros waaros hieros daaros helaasos heelaatlos. En ook al zou ze Suzanne Donner heten, dochter of (achter lijk) nichtje van pietje snotje dommer donner, die zien we nooit meer te rug, net zoals Stella, Iryna, Elena. Refuse to let (wo)men make a prison of life and death .. of everythingk and nothingk

 

Overlooking the vain greedy nsb vvd ggg ss ccccccccccc “regering” en "overheid", smerige stupide ijdele verwaande nitwits tegen vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, de natuur en planeet aarde, egoïstische navelstarende zelfgenoegzame zelfvoldane mammonkanker pigchicken shit. 

Jammer dat het sprookje van aladdin, de grot van ali baba, robin hood en zorro niet de bijbel werd, waar elk mens naar wilde leven, in plaats van de sprookjes uit de bijbel en de koran, smerige stupide mensen .. https://nl.wikipedia.org/wiki/Duizend-en-een-nacht .. zie het gristelijke droplulletje en blaaskaakje hugo de jonge met die domste praatjes, pakkie en stropdassie van uw belasting centen, die met de mondkapjes en zijn lege holle gristelijke kuttepraatjes nederland 300 miljoen eur gekost heeft met nsb cda secret service mammonkanker marjolein sonnema .. en daaronder het nsb "levende" lijk mammon zombie dick sschoof




Geen opmerkingen:

Een reactie posten