donderdag 15 augustus 2024

Zie nu in de Fahrenheit straat mooie Marina Moldavië met twee zeer jonge kinderen en een knappe op het eerste gezicht ijdele verwaande arrogante blondine voorbij lopen .. misschien ook een manier om opdringerige mannen op afstand te houden .. Als Marina Moldavië met me flirt en we krijgen een date en na 1 of 2 weken sex vanwege wederzijdse liefde (toch bijna altijd een waan) en ze blijkt 17 jaar te zijn (ze lijkt me tussen 26 en 33 jaar te zijn), dan zou ik me niet schuldig voelen .. vanwege Suzanne misschien, op dit moment, maar "verliefdheid", de eerste 3 maanden relatie is de mooiste manier om te vergeten, de ijdele hebzuchtige bezitterige laffe totaal verwaande verrotte doodse smerige stupide mammonkanker krengetjes barbara van de griend en martha neeter braaksma zo vergeten is het prettigste en het mooiste .. en een relatie hebben betekent niet dat je niet meer (licht) verliefd mag worden op een ander .. fragie vannie Ratchie AnuBie, leesie vannus Strepus nietus dattus kletsus overus ijdelus verwaandus verwendus dommus mutsus dussus helemaalus niksus kennus schelus

At the reet americans spill coffee 10 football fields of forest are wasted each year on cleaning paper .. toilet paper we’re talking in terms of a forest the size of Amsterdam with suburbia. Bij sport deze avond een knappe licht oranje blond roodharige, geen contact. Geen Louise van Veenendaal, die had ik gisteren 1 seconde gezien. Ik sport net zo fanatiek als 1984, 1988 (hardlopen), 1995-2000 en 2018-2020. Waarom weet ik niet, 2018-2020 en 2023-2024 door wiet en psy truffels paddestoelen. Voel me er goed bij, wel overdreven fanatiek en vandaag zag ik een body builder jongen die 10 kilo om zijn middel had zich 5 keer aan de rekstok omhoog trekken .. mijn eigen gewicht kan ik net 4 keer omhoog trekken aan de rekstok. 

Op de tv een franse film over vrouwen die in de haven de kajuiten van ferries schoonmaken, van 60 bedden de vieze lakens vervangen binnen anderhalf uur, 220 hutten of kajuiten schoon maken met 2 in 3 uur, 9 uur per dag en 6 dagen van 7 keihard werken voor 1400 eur netto.  https://nl.wikipedia.org/wiki/Ouistreham_(film) Working for a lousy dime. Caught in the flare of acetelyne light, a working man works till the industry dies. https://genius.com/Sting-island-of-souls-lyrics

Toch wel toevallig, ik ben daar 10 minuten per dag maximaal in de Fahrenheitstraat, of soms, als ik loempia's of kaas haal of naar de albert heijn ga maximaal 20 minuten en dan kom ik daar net mooie Marina Moldavië tegen, de tweede ontmoeting na gisteren ! Wat gaaf, als je zo'n moeder als Marina hebt - bent. Alles is toeval, niets is toeval, het verband tussen de dingen en de mensen in dit lichtflitsje van maximaal 100 jaar voor mij van ruim 4 miljard jaar dat de aarde bestaat, 13,9 miljard jaar dat het melkwegstelsel bestaat en het oneindige qua tijd en ruimte universum ben ik zelf.

Mensen uit Oekraïne hebben waarschijnlijk (kan ook Russische desinformatie zijn !) de nordstream gas pijplijn opgeblazen met medeweten van Zelensky, die uiteindelijk tegen was. Als je dreigt dood te gaan, te sterven, door adolf vlad poetin hitler in de gevangenis gestopt te worden, gemarteld te worden, door de oorlog van ratpig poetin permanent invalide te raken, dan doe je dat, als noodgreep. Ik heb met lafste smerigste stupide totaal verrotte verwaande doodse mammonkrengetjess barbara van de griend en martha neeter braaksma onder andere te maken gehad, de kutkotss kotsskut diarree van deze wereld .. en de net zo passieve laffe ijdele nsb vvd ggg ss ccccccc "omstanders", niets kunnen, niets weten, slap en laf niets goed doen, zwelgen in ijdele verwaande domme hypocriete kutsmoezen en lulpraatjes.  

 Het hebzuchtige hypocriete huichelende liegende bezitterige egoïstische zelfingenomen zelfgenoegzame zelfvoldane ijdele verwaande verrotte doodse (gore gluiperige) gelovige) smerige stupide chained conceited complacent conformist cackling coward competing chicken (christian, islam, jewish, hindustan, totem pole) pig rat sheep ego verhindert redding van de natuur, planeet aarde, vrede, vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit  .. steeds dieper het (geeste lijke gelovige) graf delven van ijdele verwaande verrotte doodse hebzucht, bezit en consumptie waarin ze zich bevinden.

Kunnus jijus daarmeeus stoppus, ikkus probeerus te slaapus

Strepus







Geen opmerkingen:

Een reactie posten