maandag 19 augustus 2024

Corrupte vrije burgers zijn de ergste slaven .. de eerste trein, bus-vrachtwagen en schip~vliegtuig met windturbines (die meer dan 300 kilometer per uur kunnen) hadden er nu kunnen zijn, als de technische universiteiten en bedrijven het opgepakt hadden, bezitterige banale behoudzuchtige mammonkanker ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupiden zitten in de weg .. en dan had binnen 2 jaar elektriciteit terug geleverd kunnen worden aan het versterkte dubbele elektriciteitsnet (met elestor batterijen) en worden olie, kolen en gas "met" godvergete moordende greedy ratpigss poetin, trump en mohamed bin salman overbodig en werd de natuur en planeet aarde gered .. positieve en negatieve elektriciteit .. het cascade stelsel .. aantrekkende en afstotende magnetische pool

 Ik denk dat de persoon die een baan nodig heeft om te leven, dat wil zeggen voor het geld, die heeft zich tot slaaf gemaakt. En daar gaat het zo gigantisch fout in de wereld en zijn we voor meer dan 90% mammon slaven. 

In geen rijk zijn meer slaven dan in het rijk der ijdelheid. Slavernij omdat in Nederland nog steeds meer mensen gehoorzamen dan dat er zelfstandig denken. Het hof laat ons slaven zien, verliefd op hun ketenen en trots op hun boeien. 


Echte liefde geeft vleugels, valse ketenen. 


De mens zal niet vrij worden en is dat ook niet waard, als zij niet zichzelf bevrijdt, niet toont de zelfbewuste te zijn, de fiere, die zelfstandig haar of zijn ketenen wil afwerpen. 


barbara van de griend, klaske de jonge, babette koster van groos, marjolein sonnema faber, wieke tas, edith schippers, dilan yesilgoz, caroline van der plas, agema, wiersma, martha neeter braaksma en alle negatief genoemden zijn een gore ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupide misdadige mammonkanker schande die in een gevangenis ~ gesticht thuis horen en barbara en martha moeten zo ontzettend hard voor die liegende lelijke huichelende hypocriete schijnheilige laffe valse kankerkutbek geramd worden dat de tanden eruit vliegen en deze kutten nog slechts vloeibaar voedsel tot zich kunnen nemen, de tandeloze tijd voor rottende kankerkrengetjes .. maxima en amalia met dat kroontje op die varkenskutkop horen daar ook thuis .. en dan kun je wel in koor als kakelende kutweiffies roepen, "dat is zielig, ze weten niet beter" .. dat is het juist, ze weten niet beter, zo hebzuchtig bezitterig egoïstisch zelfingenomen zelfgenoegzaam zelfvoldaan ijdel verwaand verrot doods smerig stupide .. zij zijn de eva brauns van deze tijd, die greet wilderss, mark edith dilan yessilgoz sschipperss kutte rutte, dick sschoof, donald trump, vlad poetin, mohamed bin salman de natuur, planeet aarde, vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit en vrede laten vernielen 


dat is het ergste in mijn leven, de herinnering aan (geeste lijk) dood- en doodzieke kankerweiffies als barbara, martha, rechter lijke vrouwe lijke onmacht, openbare gesloten dode kut hysterie minnie sterie, fivoor bv .. die gore krengen moeten dood, ze zijn de moord op vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, menselijkheid, vriendelijkheid, humor .. ik ken geen slechtere mensen in het echt dan deze laffe hypocriete huichelende vieze vuile doodzieke kankerkrengetjes 


ik ben nu af en toe nog te kwaad voor een relatie met Suzanne, ook bij afwijzing zal ik haar altijd dankbaar blijven dat ik me 4 maanden vrolijk en vrij voelde dankzij haar en dat ik weer hoop had (ook op een relatie met een knappe slimme sportieve vriendelijke lieve vrouw mét krachtige persoonlijkheid)


Zo is het, 22 ste waarschijnlijk .. want met een relatie word ik vanzelf minder kwaad .. als ik die Oostenrijkse zie, dan denk ik bijna alleen nog maar aan haar en word ik vrolijk en vrij .. vermoed dat Lotte met of voor Klaske de Jonge bij de gemeente Utrecht gewerkt heeft en haar een goede dame vond .. en dat is ze ook, ze collaboreert in haar stupide ijdele verwaandheid met de nsb vvdpvv nscda bbb (fvd) en dat is zeer, zeer kwalijk, zum kotzen, een corrupte kakel sslaaf, eva braun to adolf hitler role .. nee, klaske de jonge en marg reet van de griend hoeven voor het geld niet meer te werken, de laffe lelijke hypocriete huichelende ijdele verwaande verrotte domme doodsse mammonkankerkutten .. zero respect, zero love, zero like for the pathetic vain conceited complacent conformist conservative chained corrupt competing cackling coward chicken dead cuntss society 


Supercomputer berekent: 25% van het leven op aarde sterft binnenkort uit .. als 25% uitsterft, dan sterft alles uit, geen leven zonder bijen en wespen, geen leven zonder koraalriffen en plankton), https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/supercomputer-berekent-25-van-het-leven-op-aarde-sterft-binnenkort-uit/ss-AA1p1ReJ?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=ded1add8e43243d38fb08e74b83aed83&ei=51#image=2

Bradshaw en Strona hebben ontdekt dat, in het beste geval, de planeet tegen 2100 nog slechts 17,6% van zijn biodiversiteit zou behouden. "De supercomputer voorspelt dat 10 procent van alle planten- en diersoorten tegen 2050 zullen zijn verdwenen," schreef Newcomb in zijn analyse van de bevindingen van Bradshaw en Strona. "Daarnaast zal tegen 2100 ongeveer 27 procent van de biodiversiteit onder dieren verloren zijn gegaan." "Dat is meer dan een kwart van de dieren die in de komende 75 jaar verdwijnen," merkt de schrijver van Popular Mechanics op. Met de rampen die met klimaatverandering gepaard gaan, zeker bij een stijging van meer dan 2 graden per 2036-2050 door het vrijkomende methaan, verdwijnt al het leven. Naast de vernietiging van de ecologische systemen van de wereld, voorspelt de supercomputer van de Europese Commissie ook dat deze massa-extinctie onvermijdelijk is. Het zal gebeuren, ongeacht wat we doen om het te stoppen. 

WINDTURBINES OP TRANSPORTMIDDELEN, (VLEES)CONSUMPTIE MET MEER DAN DE HELFT REDUCEREN, MENSDIERNATUURVRIENDELIJKE LANDBOUW, CONSUMINDEREN, daarmee redden we het wel. 
“De massale uitsterving van planten en dieren neemt niet af,” merkt Newcomb op. “Het neemt alleen maar toe.” "Als natuurbeschermers de complexe ecologische interacties en hun rol in uitstervingen niet snel in hun plannen opnemen," schreven Bradshaw en Strona, "zal het oplossen van de biodiversiteitscrisis niet haalbaar zijn." ALS MENSEN ZICH NIET NU RICHTEN OP HET UITVOEREN VAN HETGEEN OP DIT BLOG STAAT, DAN IS HET ROND 2055 VOORBIJ, met poetin, trump en elon musk gaat het nog sneller door de ijdele verwaande verrotte smerige stupiditeit van deze rattevarkenss. 

Hoewel een supercomputer aangeeft dat we een ramp misschien niet kunnen voorkomen, betekent dit niet dat we het niet moeten proberen. Het Wereld Natuur Fonds (WWF) benadrukt dat er dringend actie nodig is om de zesde massa-extinctie te stoppen. Ze roepen wereldleiders op om hun beloftes om koolstofemissies te verminderen na te komen en de maatregelen zoals vastgelegd in het Akkoord van Parijs te versnellen. Het WWF adviseert wereldleiders ook om het 30x30-initiatief te steunen, dat streeft naar het behoud van 30% van het landoppervlak en de oceanen wereldwijd tegen 2030. Volgens het WWF kan iedereen bijdragen: activisme kan een verschil maken en onze wereld veranderen. "Hoewel het federale beleid de natuur kan beschermen, zijn bedrijven, consumenten en individuen ook heel belangrijk. Ze kunnen bedrijven beïnvloeden door hun aankopen en politieke leiders ter verantwoording roepen," schreef het WWF op haar website. 

Banaal nieuws wijst op bbbanale mensvarkensskippetjess, sstruisvogeltjess die de ijdele vvd ggg ss cccccc corrupte conservatieve kutkop in het zand steken :  









Indicate precisely what you mean to say, yours sincerely wasting away 


Wat dat aangaat wil ik dat dit blog, Nederland en de wereld de kant van Suzanne, Stella, Iryna, Marina, de Oostenrijkse, vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, redden van de natuur en planeet aarde, wind turbines op transportmiddelen, stop olie, kolen, gas, behandel mensdieren en de natuur zoals je zelf behandeld wilt worden op gaat .. en dus een stop op de tv nsb vvdpvv nscda bbb fvd rechtse hebzuchtige bezitterige ijdele vvd ggg ss ccccccc hypocriete huichelende kutleugen wat dat aangaat. 


Want het gaat de mensen aan dat in de politiek en op de tv juist de meest stupide verwaande domme ijdeltuiten verschijnen, weten niets, kunnen niets, zeggen niets, kakelen en knorren van zie mij nou eens met mijn lege holle zelfingenomen zelfvoldane zelfgenoegzame kutkop op tv. 


Wat dat aangaat hoop ik dus voor de nagenoeg laatste maal over het onderstaande te verschrijven .. en (helaas) nog steeds wel de hoop dat ze binnen een jaar een pijn lijke dood sterven of, beter, dat ik ze nooit meer hoef te zien en minimaal 1 jaar gevangenis met cipiers die ze voor de onsmake lijke kutreet schoppen en daarna 1 jaar gif injecties in die kakelende kutkippereet, wat dat aangaat. 


Wat gaat het aan dat het volgende voor meer dan 50 % waar is, er was bij mij duidelijk een vermoeden, ergens vond ik annemieke hoogeveen en vooral haar vader een onwijs domme laffe zwakke slappe slachtofferige schijnheilige nsb katholieke hypocriete huichelbek, het eerste jaar wist ik het. En ik was ook niet helemaal goed, continu verliefd op mooiere (ook van binnen) dames, 2 keer ontrouw, waarvan ik heel veel leerde, met klaske de jonge kakelkip, en ik hield mogelijk minder van haar dan zij van mij, maar dat .. anders, want we zijn heel anders, Wim van Hardeveld zei tegen mij dat ze vertederd met liefde over me sprak. Bij het eerste gesprek, 2010, en afspraak, 2015, met barbara van de griend walgde ik van dat ijdele verwaande verrotte doodse achterbakse stiekeme sielige sneue stupide slachtoffer huichelbekkie .. en de eerste drie maanden relatie was ik zeer verliefd en na 9 maanden kotste ik van het kankerkrengetje, ik wist hoe ze was en is, die verstarde verrotte doodse verwaande verwende domme ijdeltuit verandert niet meer.  


Wat dat aangaat toen ik 31 januari 2016 doodziek met 39-40 graden koorts in bed lag in Oostenrijk, st Anton am arlberg, wist ik dat ik dat viezige miezerige krengetje met totaal verrot verwaand doods huichelbekkie nooit meer wilde zien .. en bij het eerste echte wiet gebruik, eind november 2017, een muffin van zoon david met meteen meer dan 3 gram wiet daarin (een joint heeft 0,2 gram wiet en eten is veel sterker dan roken .. en bij minder dan 0,5 gram is dat veel gezonder) zag ik haar tegengestelde, dat was stom en daardoor was ik misleid wat dat aangaat, maar binnen 6 maanden wist ik dat barbara bij de goorste smerigste lafste verwaandste verrotste krengetjes hoorde die ik ooit zou tegen komen met de rechter lijke, om en fivoor bv kankerkutweiffies als martha neeter braaksma, de ijdele totaal verwaande verrotte doodzieke mammonkankerkrengetjes van hol land wat dat aangaat. En ik wist hoe bejaarde jan eruit zag, zonder hem gezien te hebben, toen ik bij het ministerie van "justitie en veiligheid" (het tegendeel van waar de naam voor staat, this is 1984 george orwell after all) bij een lelijke ouwe vent op bezoek was, toen ik een relatie met dat vieze mieze krengetje had, gatver, keek ik daarna geschokt naar haar, dat ze met zo'n oud lijk een relatie had met die lelijke ijdele verwaande zure gierige rotkop van dr .. en dat bleek juist .. misschien wist ik meer dan haar en ben ik beter dan haar, ik ben zeker een beter mens. Net zoals ik 100% zeker een beter mens ben dan negatief genoemden, sonnema, tas, hoogeveen, schippers, rutte, faber, agema, wilders, schoof, ik ben (veel) minder ijdel verwaand verrot doods dom, (much) less corrupt conceited complacent conservative chained conformist competing cackling coward cunt.


En toen ontmoette ik in 2019 Margalith en daarna, 2022, Stella, Iryna, Suzanne, de Oostenrijkse, Marina en andere positief genoemden, die mij het tegenovergestelde gevoel van negatief genoemden gaven. Durf niet zo goed met Suzanne contact te zoeken vanwege vijf maal een bloedneus afgelopen 4 weken, ik zit er ook wel vaak met een vinger in, ben weer kind door de wiet, en ik ruik in de ochtend naar okselzweet, vind ik niet echt lekker ruiken, maar dat valt te verhelpen. Heb nu twee dagen geroerbakte groenten, vooral broccoli en bloemkool vanwege de gezondheid, en een bak witte rijst gehaald bij thaïs afhaalrestaurant de peper en kalkoen daarbij gebakken, dat was erg lekker, maar wat zal ik vanavond eten. 


My bad dream, my night mare : things that you’re liable to read in the bible, it ain’t so, also according to Albert Einstein an outdated bombastic pompous childish violent book of fairy tales george w bush and other dumb pigchickenss believe in .. we’re only interested in ourselves, our idle chatter, our vain stupid greedy selfish senseless cackling and grunting 


elke ochtend “nog een rondje !” tegen de aarde brullen. 


Ik wil een relatie met een lieve vrouw als Astrid of Sabina .. niet alleen maar lief maar wel zeker zo lief als Astrid .. alle andere “vrouwen” waarmee ik een relatie had zijn ernstig tekortgeschoten, eerder egoïstisch ijdel verwaand verrot doodss dom .. als ik me niet prettig in een relatie voelde, dan was mijn liefheid binnen een week of maand of 3 maanden ook over. 


What about elephants?

Have we lost their trust

What about us

If you wanna keep our trust

Blame anyone who is not like us


Corrupte vrije burgers zijn de ergste slaven


Love for sale


Banale film, banale tv, banale politiek, banaal nieuws, banale conforme kakelpraatjes laten banale ijdele verwaande domme menskippenvarkentjes zien, horen en lezen. Banaliteit terwijl de wereld vergaat. john en linda de mol lanceren sbs 7, daar staat de camera 24/24 uur en 7/7 dagen binnen een kippenhok en buiten voor vrije uitloop kippen, sbs 8 op een varkensstal, sbs 9 bij de schapen, veilig voor de wolf die er omheen loopt, sbs 10 bij koeien, liefste dieren die ik ben tegen gekomen, hoewel Strepy meer aanhankelijk is, maar Strepy heeft een meer jaloerse kattekop kant dan koeien .. interessantere en meer spraakmakende tv dan het huidige kakelknor aanbod. 


When I'm Sixty Four

Release date: 01 June 1967


When I get older, losing my hair
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine,
birthday greetings, bottle of wine?

If I'd been out till quarter to three,
Would you lock the door?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty four? Ooh

You'll be older too.
Ah, and if you say the word,
I could stay with you.

I could be handy mending a fuse
When your lights have gone.
You can knit a sweater by the fireside,
Sunday mornings, go for a ride.

Doing the garden, digging the weeds,
Who could ask for more?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty four?

Ev'ry summer we can rent a cottage
In the Isle of Wight if it's not too dear.
We shall scrimp and save.
Grandchildren on your knee;
Vera, Chuck and Dave.

Send me a postcard, drop me a line,
stating point of view.
Indicate precisely what you mean to say,
yours sincerely, wasting away.

Give me your answer, fill in a form,
Mine forevermore.
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty four 




Also it has been suggested that the "death" reference in Dowland's songs and also those of his contemporaries refers to sex. This would have been common in Elizabethan England and if my mind isn't playing tricks on me, I believe the Elizabethan Shakespeare also used that reference in his work.

HUMO's Brusselmans: Ken je Belgen?
DE PAUS . Dat zal wel zijn. Er zijn geregeld Belgen die bij mij op auditie komen. Bij voorbeeld, dinges, hoe heet hij, die man die geen kinderen kon krijgen tenzij ze dood geboren werden. Hij was enorm tegen abortus.

HUMO B: Koning Boudewijn?
DE PAUS . Je hebt 'm. Een brave borst. Zijn vrouw, daar moest ik minder van weten. Ze rook ietwat uit haar facie als ze haar mond open deed, ofwel had ze een scheet gelaten. Leeft die nog?

HUMO B: Fabiola wel, maar Boudewijn is dood.
DE PAUS . Je meent het. Het zijn altijd de besten die eerst gaan. Maar goed, de dood hoort bij het leven. En hoe dat precies zit zien we wel als we zelf dood zijn. Ik voor mijn part laat mij cremeren. Dat is vrij uniek voor een paus, hoewel mijn voorganger Pius de Negentiende zichzelf 'ns in brand gestoken heeft. Maar dat was per ongeluk, bij het verversen van zijn frietvet. In die tijd bakten de pausen hun friet nog zelf. Enfin, de Belgen. Boudewijn en Fabiola dus, en wie verder nog? Juist ja, zo'n halve gare met krulletjes op haar hoofd, van die platte borsten en een stem als een kermisklant...

HUMO B: Jean-Marie Pfaff?
DE PAUS . Je hebt haar. Die gaf me een bal cadeau. Met die bal, zei ze, had ze ooit eens een strafstoss gestopft. Geen touw aan vast te knopen.







Overigens is Strepy sinds thuiskomst 4 uur van de 24 uur binnen, ze is graag buiten in de zomer, op gisternacht na, toen ik 10 uur sliep heeft zij ook 10 uur de hele nacht binnen geslapen in de le corbusier stoel, ze heeft nog maar 1 nacht op het bed gelegen de afgelopen 2 jaar, wel heel vaak aan de andere kant van het bed van 9.00 uur 's ochtends tot 14.00 uur 's middags in de winter. Ze wisselt regelmatig van slaap-ligplek. Top cat. 


Lettos sleepos cattos slaapos, kletsos kennos niksos schelos









Dagboek van 1967 van van Kooten en de Bie WAARHEID BAART NIJD

Why men shouldn't write advice columns

Dear John,
I hope you can help me. The other day, I set off for work, leaving my husband in the house watching TV. My car stalled, and then it broke down about a mile down the road, and I had to walk back to get my husband's help. When I got home, I couldn't believe my eyes. He was in our bedroom with the neighbor's daughter !
I am 39, my husband is 44 and the neighbor's daughter is 24. We have been married for 14 years and have three lovely children. When I confronted him, he broke down and admitted they had been having an affair for the past six months. He won't go to counselling, and I'm afraid I am a wreck and need advice urgently. Can you please help ?

Sincerely, Sheila

Dear Sheila,
A car stalling after being driven a short distance can be caused by a variety of faults with the engine. Start by checking that there is no debris in the fuel line. If it is clear, check the vacuum pipes and hoses on the intake manifold and also check all grounding wires. If none of these approaches solves the problem, it could be that the fuel pump itself is faulty, causing low delivery pressure to the injectors.

I hope this helps, John

Mensen met een accent aigu worden nog steeds niet serieus genomen.

'Mensen zonder accent aigu hebben in Nederland nog steeds een streepje voor'
2 oktober 2017 door Niek de Waal en Jos Maalderink
Mensen met een accent aigu: nog steeds worden ze vaak niet serieus genomen. Een van hen vertelde aan ons zijn verhaal.
Rene (niet zijn echte naam) heeft al zijn hele leven last van zijn accent. “Op school werd ik er al mee gepest. Ik werd altijd René genoemd. Als kind is dat verschrikkelijk. Ik riep een keer tegen de hele klas ‘hé, hou daar eens mee op’, maar dat maakte het alleen maar erger. Leraren deden gewoon mee: ook al had ik nog zo hard geleerd, voor mijn repetities kreeg ik meestal een één.”
Niet lang daarna leerde Rene zijn vriendin Gnoë kennen. “Die had een zwaar trema overgehouden aan haar jeugd. Maar toen ze door een raar misverstand in een dierentuin terecht was gekomen had ze besloten zich nooit meer te schamen voor haar accent. Dat vond ik zó inspirerend. Sindsdien gaat het weer oké met me, maar mensen zonder accent aigu hebben in Nederland nog steeds een streepje voor.”
Rene hoopt dat zijn verhaal leidt tot bewustwording. “Ik wil er alles aan doen om te voorkómen dat anderen hetzelfde mee moeten maken als ik. Ik denk namelijk dat dit soort dingen veel vaker vóórkomen dan je denkt.”

Monday, March 12, 2018

Menno Schrijvenaars kan heel goed tegen onrecht 

                   Het glijdt van Menno af als water van een eend       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten