vrijdag 30 augustus 2024

Pulling my leg are you. Oh rather. Bloody foreigners .: my introduction to zie english language, Kate .. I will not tell you about people who take themselves for messiahs, they think they are a kind of god, you know, politicians, “queens”, “kings”, priests, ceo, cfo, managers, directors, secretaries of state, (prime) ministers, generals, (civil) servants, judges, lawyers, accountants, psychologists, psychiatrists, "studied" folks, "self made" (wo)men, teachers, professors, too many are like that, whereas in reality they destroy liberty, freedom, equality, social solidarity, nature and planet earth because they are greedy selfish vain mammon pigratchickens, Kate .. now I have been accused that in these blogs there is a relentless sameness in every blog post and it tends to create the impression of one very long story written over and over again and unless one is in search for a cure for insomnia, that can become mighty tiresome, Kate

Well let me tell you somethingk, first there was this vain conceited complacent coward dead chicken cunt 2015-2016 barbara rotten stoepid van de griend, fortunately there was also an angel Astrid, to support me, Kate. Then unjustified emprisonment which caused justified permanent hate, contempt and resentment against barbara, martha neeter braaksma and more than 80% of female “judges”, female prosecution, government and "company" (the opposite of this word is true) fivoor bv followed, for they are lying hypocritical prejudiced vain conceited complacent conformist corrupt chained conservative cackling coward chicken cunts working against - killing liberty, freedom, equality, social solidarity and nature, Kate. 

Then I met Stella, a downright beauty, inside and outside, she ate a banana and made eye contact never to be seen again, then there was silly goose Iryna Ukraine, another frozen beauty, due to this pigrat poetin war, probably, I did everything within my power to cheer her up and at first I succeeded, but then she froze again, Kate, and finally there was Suzanne clarabella cow 2, giving me sweet cowish gazing looks while rechewing her cow life .. that sums it up .. in short my relationship’s life since 2018, Kate, must I praise the leaves, where no fruit I find, Kate ? .. nobody knows the trouble I have seen .. roi du pain, or in english king of bread, that’s me .. indulge in victim self pity as all these women do, so they can blame men when something goes wrong, Kate .. they live in a hierarchical chicken coop and the final complaint is that it’s all me, me, me, selfish egoism, no real empathy, no freedom, no understanding, no solidarity, no equality, no real love .. they live in a vain dead (sick) dictatorial chained corrupt mind or should one say zombie skull because there is hardly any thinking mind availabebel .. and like I stated before, zero love, zero like, zero respect for this dead chicken coop cunts society, Kate. Season of joy, season of sorrow, where she has gone, i will surely, surely follow

 “Julia, we did it again,” zei ik op een redelijk goede toonhoogte, iets te enthousiast net bedacht, na een intense gezamenlijke sport inspanning. En ze stak twee keer triomfantelijk haar duim omhoog 👍gracieus met onderkoelde schoonheid, if you know what i mean, Kate. 


Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: vrijdag 30 augustus 2024 12:14
Aan: Helen Pelhan <helen.pelhan@fnv.nl>
Onderwerp: Verzoekschrift tot ontbinding vandaag ontvangen, maandag verder met de zoveelste aanslag op mijn gezondheid of, waar zijn die dood- en doodzieke krengetjes als barbara rottende kutkop van de griend toch mee bezig, de laffe bange valse nsb ss ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupiditeit van dat autistische mammon hoertje - krengetje - slaafje en dus van haar eigen dictatoriale totaal verrotte verwaande verdwaasde dode rotkop 
 
Beste Helen,

Vandaag ontving ik een telefoonboek met verzoekschrift om ontbinding van de arbeidsovereenkomst en ik krijg er weer een erg naar gevoel van, alles wordt omgedraaid en verdraaid, er worden allerlei "feiten" genoemd alsof er vanaf het begin een dossier werd aangelegd en negatief uitgelegd, ze willen me ontslaan met nog 1 maand uitkering, dit is toch niet te geloven, die godvergete laffe liegende smerige stupide mammonkanker misbakseltjes kutkrengetjes .. ik word eerst zomaar weggestuurd zonder echte goede redenen, net zoals met die 9 maanden gevangenis wordt van een mannelijk slachtoffer van de afgewezen laffe valse kutkrengen de dader gemaakt omdat ik de waarheid schrijf en vertel en dus terecht woedend reageer. Toen ik naar de gevangenis verdween voor 9 maanden met intervallen van december 2019 tot en met maart 2021 kreeg ik ook zo'n gehuicheld gelogen laf smerig stupide ijdel verwaand verrot doods straf rechter lijk telefoonboek via barbara van de griend, het mammonkankerslaafje - hoertje - krengetje, in 2018 met huiszoekingen en arrestaties omdat ik de waarheid over haar schreef. Daarna kreeg ik met net zulke valse verrotte domme krengen van de vrouwe lijke rechter lijke onmacht, het openbare gesloten dooie kut hysterie minnie sterie en fivoor bv te maken, de kuttenkrengenkliek van hol land. Ik zal maandag het digitale dossier opvragen en of ze dat naar raadsvrouw Helen Pelhan willen sturen. 

Belangrijkste : ik heb NOOIT een ongepaste opmerking, gebaar of wat dan ook naar een vrouwelijke collega gemaakt, terwijl ik daar vooral van beschuldigd word en benadrukt worden mijn scheldbuien, die begonnen toen ik opeens weg moest zonder dat ik iets fout of slecht had gedaan. Ik heb dus onrechtvaardig 9 maanden in de gevangenis gezeten, veel teveel gif injecties gehad en ben tweemaal ontslagen als wèl denkend ambtenaar door de leugens van barbara van de griend en andere valse vieze doodse krengetjes, waarvan ik in de "producties" (zie hieronder) van die valse krengetjes niets terug vind, geen eerlijke goede vrouw heeft me daarop ook ooit aangesproken toen ik daar werkte, geen enkele vrouw heeft me rechtstreeks aangesproken, omdat ik ook niets kwalijks, fout of negatief gedaan heb, alles stiekem, achterbaks, geheimzinnig, laf vals, verwaand, verrot, doods, ijdel, kijk ons toch eens met onze sielige slachtoffer roddelende liegende smerige stupide kuttenkliekmacht iemand, een goed en beter mens, er vals laf inluizen, vernielen en kapot maken, die wel het goede wil en daar wel hard aan werkt, namelijk vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, de natuur en planeet aarde redden en dat nastreeft, het wil maar niet doordringen, ze willen maar niet wakker worden, de vervloekte valse domme ijdele verrotte verwaande doodse gore gluiperige mammon gelovige smerige stupide krengetjes.

 Wakker worden omdat de formele verstarde verrotte domme wettelijke "weg" de dood van de mensheid betekent .. wetten zijn de strakke lijnen van ijskristallen, netten wevend van de dood, leven is in ontduiken van moordende misdadige mammonkanker nsb ss schutz staffel van de valse laffe bange krengetjes wetten, vechtend ontkomen aan vernietiging.
 En dat "de wetten" door diezelfde viezige miezerige krengetjes opgesteld en uitgelegd worden conform die ijdele verwaande verstarde doodse mentaliteit, ten gunste van zichzelf, de mentaliteit van stiekeme achterbakse laffe bange individuen zoals barbara van de griend en g.m. keijzer baldé (marjolein sonnema, jan rosch) binnen de overheid die collectief de mammonkanker zijn, niets beters te doen met dat gelogen gehuichelde hypocriete ijdele verdrietige valse doodse nep"leven". 

Zie toch eens als 1 heel klein voorbeeld hoe de haagse rechtbank terecht naar gas boren in het natuurgebied de waddenzee af keurt en dat ijdele vvd gg ss laffe leugenaars bij ezk-lnv zoals jan rosch dat wel goed (laten) keuren en dat thom de graf graaf, valse ijdeltuit der ijdeltuiten bij de raad reet van state dat als "hoogste" rechter wel goedkeurt, zijn valse nicht "rechter" vriendje boris dittrich vond en vindt dat ook zo goed, snel geld verdienen, snel de natuur en planeet aarde vernielen. 

Snel menno van veenendaal, verschrijver van de waarheid vernielen, in de gevangenis schoppen, gif injecties laten toedienen, snel ontslaan, snel snel snel kapot maken vanwege liegend laf smerig stupide slaafs ijdel verwaand verrot verstard doods nsb mammon slaafje dochtertje slachtoffertje hoertje van pieter van de griend, tim en jessica haitsma, jan en pieter van vollenhoven van de onderzoeksraad van de veiligheid, al die andere narcistische mannen volgens haar zeggen, de overheid en vooral of uiteinde lijk van de dictatuur in haar narcistische ijdele totaal verwaande verstarde rottende smerige hebzuchtige bezitterige mammonkanker liegende lelijke laffe rotkop barbara van de griend, de gedaante van teveel soortgelijke mammonkankerkrengetjes in hol land. 
En dat iedereen dat laat gebeuren, eraan meewerkt, net zoals 2019-2020 toen ik onterecht en oneerlijk zoals hier naar waarheid beschreven en verschreven op de meest vernederende manier de gevangenis in geschopt werd en gif injecties kreeg, wat is dat voor valse verrotte dood- en doodzieke nsb ss krengen mentaliteit.  

Met vriendelijke groet, goed weekeinde,    Menno


Ik was erbij, Youp, in Carré, toen jij bozig van een meisje haar sigaretten af pakte omdat zij daarmee nerveus zat te frommelen op de eerste rij tot jouw woede, met een mooi minachtend gebaar smeet je het pakje 5 minuten later in haar schoot. En je zei denigrerend, ik heb het wel gezien, dat er uit zo’n bus van die bedrijfsdode klanten komen voor een bedrijfsuitje, daar was ik er 1 van, Youp. Dat mocht niet van jou, daar was je heel principieel in. De aardige directeur zei dat hij zo kaartjes kon krijgen voor zijn bedrijf, toch iets van katholieke hypocrisie blijven hangen, Youp. 


Ja, nou, en ? Ken mij eT schele 


En ik was erbij Youp, toen je het christelijke geloof belachelijk maakte en het mooiste meisje van Senter, nu rvo (rijksoverheid), uit Drenthe naast me was komen zitten en daar kwaad over werd en nog kwader toen ze zag dat ik het met je eens was. En daarna op een nep stier gezeten en in de dans zaal zwoeler danste dan de zwoelste paaldanseres, de dubbele moraal van gelovigen is nog zoiets vreemds en beangstigend omdat dan alles gelogen en hypocriet gehuicheld is .. daar was ik bij, Youp, rond 1999. 


Wat ken mij eT schele ? 


Helados helaasos oppos ! Helados helaasos oppos kennos ikkos jouwos wellos fertellos. Zessos uuros geslaapos ennos alweeros wassos Strepos poesos heelos nachtos binnos .. herfstos, troostos, wieos weetos maggos seggos. Clitfestos, Suzanne ! Heelaatlos, heelaatlos ! 















Onderstaande 4 foto's van de 12.500 (voorheen 16.500 op de iPhone verzameld) kreeg ik (eer)gisteren aangereikt van of via de iphone ai, toepasselijk, vind ik, ze zijn juist en goed gekozen, want zo was de dag (eer)gisteren ..




















Mlle Mirroir, Mlle Collier et Mlle Sopha, 1914

Mademoiselle Spiegel, Mademoiselle Parelketting en Mademoiselle Sofa, Kees van Dongen, 1914


De tango, Kees van Dongen circa 1913/1935












Het is echt waar, de lavendel in een klein behuisde plantenbak (ook een gevangenis, net zoals de mammonkanker krengetjes van werk, school, studie, universiteit, vrije tijd, kerk, geloof, leven en dood een hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verstikkende doodse gg ss cccccccccc gevangenis maken) heeft 1 maand in bloei gestaan, de lavendel in de tuin nu bijna 6 maanden 





Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: vrijdag 30 augustus 2024 12:14
Aan: Helen Pelhan <helen.pelhan@fnv.nl>
Onderwerp: Verzoekschrift tot ontbinding vandaag ontvangen, maandag verder met de zoveelste aanslag op mijn gezondheid of, waar zijn die dood- en doodzieke krengetjes als barbara rottende kutkop van de griend toch mee bezig, de laffe bange valse nsb ss ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupiditeit van dat autistische mammon hoertje - krengetje - slaafje en dus van haar eigen dictatoriale totaal verrotte verwaande verdwaasde dode rotkop 
 
Beste Helen,

Vandaag ontving ik een telefoonboek met verzoekschrift om ontbinding van de arbeidsovereenkomst en ik krijg er weer een erg naar gevoel van, alles wordt omgedraaid en verdraaid, er worden allerlei "feiten" genoemd alsof er vanaf het begin een dossier werd aangelegd en negatief uitgelegd, ze willen me ontslaan met nog 1 maand uitkering, dit is toch niet te geloven, die godvergete laffe liegende smerige stupide mammonkanker misbakseltjes kutkrengetjes .. ik word eerst zomaar weggestuurd zonder echte goede redenen, net zoals met die 9 maanden gevangenis wordt van een mannelijk slachtoffer van de afgewezen laffe valse kutkrengen de dader gemaakt omdat ik de waarheid schrijf en vertel en dus terecht woedend reageer. Toen ik naar de gevangenis verdween voor 9 maanden met intervallen van december 2019 tot en met maart 2021 kreeg ik ook zo'n gehuicheld gelogen laf smerig stupide ijdel verwaand verrot doods straf rechter lijk telefoonboek via barbara van de griend, het mammonkankerslaafje - hoertje - krengetje, in 2018 met huiszoekingen en arrestaties omdat ik de waarheid over haar schreef. Daarna kreeg ik met net zulke valse verrotte domme krengen van de vrouwe lijke rechter lijke onmacht, het openbare gesloten dooie kut hysterie minnie sterie en fivoor bv te maken, de kuttenkrengenkliek van hol land. Ik zal maandag het digitale dossier opvragen en of ze dat naar raadsvrouw Helen Pelhan willen sturen. 

Belangrijkste : ik heb NOOIT een ongepaste opmerking, gebaar of wat dan ook naar een vrouwelijke collega gemaakt, terwijl ik daar vooral van beschuldigd word en benadrukt worden mijn scheldbuien, die begonnen toen ik opeens weg moest zonder dat ik iets fout of slecht had gedaan. Ik heb dus onrechtvaardig 9 maanden in de gevangenis gezeten, veel teveel gif injecties gehad en ben tweemaal ontslagen als wèl denkend ambtenaar door de leugens van barbara van de griend en andere valse vieze doodse krengetjes, waarvan ik in de "producties" (zie hieronder) van die valse krengetjes niets terug vind, geen eerlijke goede vrouw heeft me daarop ook ooit aangesproken toen ik daar werkte, geen enkele vrouw heeft me rechtstreeks aangesproken, omdat ik ook niets kwalijks, fout of negatief gedaan heb, alles stiekem, achterbaks, geheimzinnig, laf vals, verwaand, verrot, doods, ijdel, kijk ons toch eens met onze sielige slachtoffer roddelende liegende smerige stupide kuttenkliekmacht iemand, een goed en beter mens, er vals laf inluizen, vernielen en kapot maken, die wel het goede wil en daar wel hard aan werkt, namelijk vrijheid, vrede, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, de natuur en planeet aarde redden en dat nastreeft, het wil maar niet doordringen, ze willen maar niet wakker worden, de vervloekte valse domme ijdele verrotte verwaande doodse gore gluiperige mammon gelovige smerige stupide krengetjes.

 Wakker worden omdat de formele verstarde verrotte domme wettelijke "weg" de dood van de mensheid betekent .. wetten zijn de strakke lijnen van ijskristallen, netten wevend van de dood, leven is in ontduiken van moordende misdadige mammonkanker nsb ss schutz staffel van de valse laffe bange krengetjes wetten, vechtend ontkomen aan vernietiging.
 En dat "de wetten" door diezelfde viezige miezerige krengetjes opgesteld en uitgelegd worden conform die ijdele verwaande verstarde doodse mentaliteit, ten gunste van zichzelf, de mentaliteit van stiekeme achterbakse laffe bange individuen zoals barbara van de griend en g.m. keijzer baldé (marjolein sonnema, jan rosch) binnen de overheid die collectief de mammonkanker zijn, niets beters te doen met dat gelogen gehuichelde hypocriete ijdele verdrietige valse doodse nep"leven". 

Zie toch eens als 1 heel klein voorbeeld hoe de haagse rechtbank terecht naar gas boren in het natuurgebied de waddenzee af keurt en dat ijdele vvd gg ss laffe leugenaars bij ezk-lnv zoals jan rosch dat wel goed (laten) keuren en dat thom de graf graaf, valse ijdeltuit der ijdeltuiten bij de raad reet van state dat als "hoogste" rechter wel goedkeurt, zijn valse nicht "rechter" vriendje boris dittrich vond en vindt dat ook zo goed, snel geld verdienen, snel de natuur en planeet aarde vernielen. 

Snel menno van veenendaal, verschrijver van de waarheid vernielen, in de gevangenis schoppen, gif injecties laten toedienen, snel ontslaan, snel snel snel kapot maken vanwege liegend laf smerig stupide slaafs ijdel verwaand verrot verstard doods nsb mammon slaafje dochtertje slachtoffertje hoertje van pieter van de griend, tim en jessica haitsma, jan en pieter van vollenhoven van de onderzoeksraad van de veiligheid, al die andere narcistische mannen volgens haar zeggen, de overheid en vooral of uiteinde lijk van de dictatuur in haar narcistische ijdele totaal verwaande verstarde rottende smerige hebzuchtige bezitterige mammonkanker liegende lelijke laffe rotkop barbara van de griend, de gedaante van teveel soortgelijke mammonkankerkrengetjes in hol land. 
En dat iedereen dat laat gebeuren, eraan meewerkt, net zoals 2019-2020 toen ik onterecht en oneerlijk zoals hier naar waarheid beschreven en verschreven op de meest vernederende manier de gevangenis in geschopt werd en gif injecties kreeg, wat is dat voor valse verrotte dood- en doodzieke nsb ss krengen mentaliteit.  

Met vriendelijke groet, goed weekeinde,    Menno









































woensdag 3 januari 2024

 rudy tje schreef in een mail rond juli toen alles verder nog prima was en ik daar goed tot uitstekend functioneerde bij atr "is rudy boos ? Ja, rudy is boos." de bral dr, doctor in materialistische mammonkanker economie, nou dan weet je het wel, kijkie stinky swijnie, accordie to ratchie strepy

Het enige wat er overigens gebeurd is in die 6 maanden dat ik bij atr werkte, is dat ik daar inventief en creatief goed werkte, ik had het er zeer naar mijn zin, aardige, intelligente collega's, leuke werksfeer en concreet werk, alle wetgeving in hol land zo goed mogelijk maken met zo min mogelijk regeldruk voor burgers en bedrijven (betekende wel dat er alleen maar naar financiële lasten gekeken werd, ik vond dat beperkt en heb met hulp van collega's daar en van mijn oude werk bij het ministerie van LNV een landbouwakkoord opgesteld, waarmee eigenlijk al die kul wetjes en regeltjes overbodig werden, want dat is wel vreselijk, waar al die ambtenaren, bestuurdertjes als mammon kanker cda griezel henk bleker en sjaak van der tak voor 250.000 eur per jaar en meer zich toch mee bezig houden, elkaar, zoveel subsidietjes en nikserige betuttelende inhoudsloze kutten regeltjes en wetjes) en dat ik rond 15 oktober 2023 4 filmpjes heb gemaakt van 30 secondes van een bijeenkomst op de gang van mensen die daar nooit waren die 4 uur "vergaderden" en alleen maar kakelden en knorden in en met van die ambtenaren en bureaucraten woordjes, er werd helemaal NIETS concreet gezegd of afgesproken, daarvan had ik die filmpjes gemaakt. 

Toen ben ik naar zwijntje rudy gelopen en heb dat verteld, dat ik die filmpjes gemaakt had en of ze op internet mochten, nee, zei hij, okee, vond ik ook, filmpjes maken was eigenlijk niet goed en dat heb ik meteen ruiterlijk toe gegeven tegen iedereen die daarbij betrokken was .... toen kwamen er 2 van die 40 die daar 4 uur lang lawaai hadden zitten maken met helemaal niks op de gang .... voor het eerst in die 6 maanden dat ik daar werkte, waarom ik die filmpjes gemaakt had, dat rustig uitgelegd, de filmpjes verwijderd, eerlijk en ruiterlijk dus toegegeven dat ik fout zat, ook doorgegeven dat ik als verschrijver het blog out of order verschreef ...... en toen is zo'n naar zielig joch van die 2 van de vergadering naar de beveiliging en bewaking gestapt, heb hem gevraagd waarom hij dat deed, hij gaf eerst geen antwoord en zei daarna dat hij dat nog tegen de beveiliging zou zeggen, dat dat inderdaad niet goed was, omdat we met elkaar een goede afspraak in goed overleg daarover gemaakt hadden en dat heeft hij niet meer gedaan of half slachtig en hij heeft me dus bij die beveiliging aangegeven. 

Beveiliging is blijkbaar de hoogste autoriteit bij de ministeries, zij naar rudy en toen moest ik weg voor 2/3 weken en rudy nog vergoeilijkend "van dan gaan we toch weg, vanwege een opknap beurt bij het ministerie van OC en Wee, "onze" gang zou ruim 2 weken opgeknapt worden begin november, en ik zou dus 4 weken vanuit huis werken en daar werden concrete afspraken over gemaakt. Na 1 week kreeg ik te horen dat ik niet meer terug mocht komen, volledig onverwacht, ik begreep er niets van. Toen ik vroeg waarom, werd er gezegd, collega's zijn bang van je. Nooit ook maar iets van gemerkt, met alle collega's stond ik op goede voet en er was daar een prettige sfeer. Wel heb ik aan de collega's verteld dat ik dit blog schreef en regelmatig wiet en psy truffels gebruikte en daarvan heeft rudy aangifte gedaan bij diezelfde beveiliging, de akelige regels zijn regels lafbek. 

Die 4 uur vergaderen over niks en de gebeurtenissen daarna en daarvoor waren niet echt, niet te geloven dat vanwege helemaal niets een ambtenaar met 30 jaar werkervaring en die ellende van onterecht 9 maanden gevangenis plus 2 jaar die liegende huichelende smerige godvergete vervloekte tering tyfus kankerkrengen van fivoor bv mee te moeten maken, IK VERVLOEK DIE SMERIGE STINKENDE TEVEN ZO VRESELIJK EN ZOU ZE ALLEMAAL 2 JAAR IN DE GEVANGENIS WILLEN SMIJTEN EN DOOD SPUITEN MET DIE SMERIGE VERSUFFENDE VERWELKENDE OLANZAPINE, martha neeter braaksma, ik vervloek jou en als ik maar iets van geweld en wraak in me zou hebben dan zou ik die lelijke schijt varkens kut kop van je GOD VERRDOMME wat een smerige stinkende verrotte verwaande dode tyfus teef van een "psychiater" is dat, volledig incompetent, mag nooit meer "psychiater" zijn en MOET 2  jaar de gevangenis in, een misdadiger TEGEN de menselijkheid en goedheid, walgelijk afschuwelijk smerig stinkend ijdel mammon kanker varkens kippe kut kreng, net zoals teveel kutkrengetjes 2018-2021, deze twee zijn er de representatieve valse verwaande doodse nsb ss krengetjes van. 

Want dat geldt nog veel meer voor stinkend smerige rottende liegende laffe barbara van de griend, dat dat rottende huichelbekkie nog steeds “rechter” mag spelen met die ijdele verwaande verrotte verstarde doodse lijkenkop is de schande, die kippekutkop moet de rest van dat viezige miezerige hypocriete huichel “leventje” in dezelfde gevangenis als haar wegrottende tanden, weg rottende hersens die zelf kunnen denken zijn er nooit geweest, een nsb ss doods dictatuur conform ccccccccc krengetje en de ware oorzaak hiervoor, dat ik de waarheid verschrijf over de overheid, waar die achterbakse stiekeme liegende laffe krengetjes in de “veilige” moordende mammonkanker leugen willen blijven steken, want ik heb geen leven bij negatief genoemden waar genomen. 

Maar goed, of slecht, slechter, slechtst, vanwege helemaal niks kon ik vanaf half oktober vanuit huis vrij gaan schrijven en werd ik afgesloten door rudy van de mail, zoals gezegd t lafbekkie, en mocht ik als een criminele misdadiger het gebouw niet meer in. Dat is er gebeurd. 

Het landbouwakkoord en andere zeer goede zaken, het beste werk van mij, artificial intelligence en in spiritu aardige en goede collega's staat op dit blog, HERHALING het landbouwakkoord en windturbines op alle transport en het concreet uitgewerkte streven naar vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit staan op dit blog en dat is zo veel beter dan het prutswerk en het ijdele verwaande verrotte doodse mee kakelen en knorren van de "leiding" en teveel ambt e naren bij de rijksoverheid die daarvoor 100.000 tot 220.000 eur per jaar verdienen .. er zitten 2 op de 10 zeer goeden bij, die terecht meer verdienen omdat ze echt goed zijn, de meerderheid is kut en flut, zoals hieronder beschreven ijdel verwaand verwend verrot doods mammon kanker geklets, gekakel en geknor, vooral ook van henkie bleker en sjaak van der tak, als je daarvan brieven leest dan is kots en diarree erop het eenige noodige, dat is een gereformeerde griffermeerde uitspraak van maarten t hart over het protestantse kinderlijke foute stupide achter lijke zure calvinistische geloof die het okee vonden dat de joden naar concentratiekampen verstuurd werden en geloven gleuven in het bezitterige hebberige mammonkanker varkenskut koninginnehuis, het zijn cda mammonkanker gelovigen die vanwege het vernielen van holland en de wereld meer de gevangenis in moeten dan zeker 50% van die jongens die nu in de gevangenis zit weg te teren met teveel akelige nare verwaande tering weiffies die ze "begeleiden" in die gevangenis en daarna, als je dat ziet, dan word je zo onpasselijk en kotsmisselijk van die smerige schijt krrrrengen. 

Ook dat staat op dit blog uitvoerig en 10 of 20 maal herhaald beschreven. Niemand luistert, niemand leest, iedereen gaat autistisch gestoord door op het doodlopende moord pad van planeet aarde verbranden en de verschrijver van dit blog en het goede komt in de gevangenis en wordt ontslagen. Ze deden allemaal zo, ze deden allemaal zo, een lijdensweg .. en toch voel ik me meestal goed en gelukkig, dankzij de hieronder positief genoemden en dankzij wiet, psy truffels en psy paddestoelen in kleine hoeveelheid en ik ben niet verslaafd, ik kan makkelijk twee weken zonder (marokko vakantie en 1 week skivakantie en dat voel ik aan alles), ik functioneer (veel) beter met. En door die gevangenis en ontslag kan ik me beter inleven in vluchtelingen en dak- en thuislozen en het is een schande, hoe ambtenaren en de politiek zijn, a disgrace, een misdaad tegen menselijkheid, gelijkwaardigheid, vrijheid en sociale solidariteit, die verwording terwijl al die varkentjes en kippetjes in veel teveel luxe nikserig laf ijdel, verwaand, verwend, verrot en doods "leven" als de lege loze varkenskippen buikspreek zombies die ze zijn geworden ~ verworden. 


Suzanne Clarabella Koe (EngelsClarabelle Cow) is een antropomorfe koeClarabella duikt op in de meeste verhalen waarin ook Mickey MouseMinnie MouseKarel Paardepoot en Goofy meedoen. Ze is een lid van de Duckstadse damesclub. Haar steevaste verloofde is Karel Paardepoot. In het Donald Duck Weekblad woont ze ook met hem samen, maar een huwelijk zit er niet in. Ze staan erom bekend dat ze regelmatig ruzie maken over allerlei huisregels, ergernissen aan elkaar en andere zaken. 

Ruim 32 uur laat Suzanne haar mooie rug en achterste zien, ruim 64 minuten haar net zo fraaie voorkant en that's iT, suzanne, suzanne, zie je niet, dat ik ziek ben van verdriet .. I’m so done with them, I’m so fed up with emprisoned hypocritical lying vain conceited conformist complacent chained corrupt conservative collaborating cackling coward (christian) chicken cuntss 















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten