dinsdag 27 augustus 2024

Het begin van het einde, het einde van het begin

 Rare jongens, die weive zonder ballen

Curiosity killed the cat, mine was murdered by my son and daughter. .. I’ve seen turbulation to trouble my mind, I can’t quite remember what I’ve come here to find. Wind on ocean, rain on the land, three drops of water, one grain of sand. I’ve got nothing but time, i’m lazarus man. 


Als ik melania trump, vriendin vladina poetina, barbara van de griend, martha neeter braaksma, edith schippers, caroline van der plas, dilan yesilgoz, marjolein faber en zo voorts zie, hoor of (erover) lees, dan schaam ik me diep voor de "mens." Als ik vlad poetin, donald trump, elon musk, greet wilders, mark rutte, dick schoof en zo voorts hoor of zie dan schaam ik me diep voor de "mens". Nee, het is niet schamen en wel schamen, ik kan die ijdele vvd gg ss cccccccccc mammonkanker krengetjes niet meer luchten, zien, horen of (erover) lezen, dat is het, erase this suffocating killing pigchickenshit.


Nee die hieronder is niet meer leuk, Suzanne, en na klaarkomen vind ik bijna niks meer leuk en Suzanne heeft haar foto weg gehaald of mij geblokkeerd, vind het maar niks, Suzanne, 2 minuten later terug bellen en niks zeggen 🤮🤮 .. jawel dat kaartje met nummer 1 was iets, Suzanne, maar verder inderdaad helemaal niks en dan die flut kutten erom heen, Suzanne >> laffe slappe schone schijn nikserige roddelende liegende kakelende kuttenklets, aan kutten heb je helemaal niks, Suzanne, integendeel, een ijdel verwaand verrot verstard doods inhoudsloos toneel ccccccccc wereldje,  Suzanne .. I’ve seen tribulation (verdrukking, Suzanne) to trouble my mind, I can’t quite remember what I’ve come here to find. 

Je vond Astrid top, dat is 5 jaar geleden terwijl ik zo’n leuke interessante knappe man ben, Suzanne. Nou dan weet je het wel, Suzanne.

En natuurlijk, natuurlijk is het ook waar is dat ik 4 maanden het geweldig vond met Suzanne en hoop had, net zoals met Stella en Iryna .. Stella en Iryna toonden nog minder interesse (heel even) en Joyce besprong me, Suzanne .. afschuwelijke laffe zwakke slappe nikserige yvon van der meer, als je het over een verwaande yogamuts hebt, ziehaar, Suzanne .. doorgaan, goede herinneringen bewaren, Suzanne .. en ik was en ben zeker 20 jaar ouder en ik verschrijf alles, Suzanne .. Elena Rumania was de enige die sexueel en anderszins een sterk signaal verzond, maar toen was ik into Iryna, Suzanne. 


Nee maar Suzanne, zes zulke zware jaren en dan nog steeds die zielige kutweiffies zo mee maken .. zo sprak nadia oost over zichzelf (weiffies) en toen keek ze mij olijk en verwijtend aan en wat vond die kut zichzelf exclusief waanzinnig interessant, Suzanne .. en ijdel verwaand dom, Suzanne ! Dat wil je niet weten, Suzanne ! .. en allemaal zielige zwakke "loslaten" (de kuttenkakeltrend van nu) schone schijn~heiligheid toneel, gemaakt, nep, onecht, Suzanne .. en dan ook nog naïeve stupide zielige zeur reclame over de bijbel 🤮🤮  en jezus gristus lezen, Suzanne, daarvan heb ik ook nog zeker 20 tot 50 weiffies mee gemaakt, Suzanne, van die gelovige domme weiffies die mij niet mochten omdat ik ongelovig ben, Suzanne .. en "loslaten" is het huidige kakel kippe gleuf geleuf. richard van zwol en barbara van de griend hebben allebei een gebochelde kromme rug, alsof ze te lang over boeken gebogen hebben gezeten en nooit iets van het leven tot die autistische gelovige doodzieke nitwits door dringt, Suzanne .. ik vind het zo erg om die gelovige heikneuters als piet snot dommer donner balkende pruimebekkie janpetertje te zien, Suzanne .. en dan als contrast jou, Stella, Iryna te zien en mee te maken, wel levende en levendige mensen, Suzanne.  En dat je er bewust (zo kakelen die weiffies, nee, onbewust doe je dat niet, muts) voor kiest om met zo'n ijdele verwaande verrotte doodse gore gelovige gluiperige smerige stupide heikneuter te trouwen en er kinderen mee te krijgen, Suzanne, dan ben je zelf ook niet helemaal in orde en okee, Suzanne 


.. zul je net zien dat ze suzanne donner heet .. want toen met charlotte dijkgraaf d66 dochter van robert, voormalig d66 minister van oc en w bij de jumbo, dat was ook niet okee, Suzanne, de onsmakelijke verdrietige verrotte doodse laffe kutkrengetjes, Suzanne. Want toen hadden die krengetjes rond charlotte dijkgraaf een open net met mandarijntjes klaar gelegd die er natuurlijk prompt uit vielen toen ik die oppakte, vervolgens stopte ik die mandarijntjes terug en het was het laatste net en er lagen nog wat losse, dus ik heb er 4 extra ingestopt, toen liep ik naar de kassa van de jumbo in de anemoonstraat en daar lachte de vriendelijke cassière me bemoedigend toe, iets van wow, jij durft, jij leeft, jij bent, jij bestaat op een leuke levendige manier en toen had ik afgerekend en toen kwam zo'n akelig minderwaardig viezig bewakertje in zijn uniformpje op me af, ik had daarvoor nog een vriendelijke opmerking naar hem gemaakt, omdat hij daar zo raar bij die kassa stond, ook dat vond de cassière leuk en toen zei dat mammonkrengetjes slaafje bars tegen mij, JIJ HEBT 4 MANDARIJNEN EXTRA GEPAKT, 1 JAAR WINKELVERBOD .. ik had zo'n zin om die lafbek en stiekemerd voor zijn rotte verwaande mammonkanker kop te slaan, maar ja, ik ben niet gewelddadig, alleen maar naar dat laffe mammonlijertje spugen, net zoals ik naar kutkots kotskutten liegende lafbekkies barbara, jessica en alle negatief genoemden spuug, 100% waar dit verhaal, Suzanne, sinds 2018 word ik door de hebzuchtige ijdele vvd ggg ss cccccccccccc krengetjes er op deze manier ingeluisd en dan is de reactie "hij durft ons, (ijdele verwaande laffe liegende kut)koninginnen te beledigen" en het gevolg is dan tweemaal ontslag, 9 maanden gevangenis straf en 9 maanden gif injecties, Suzanne. 


En zo klinkt het niet erg, dat was en is een vernederende ramp om tussen 4 metershoge muren 9 maanden te "leven" in een soort graf met bovendien teveel sadistische laffe krengetjes vrouwe lijke cipiers, vooral bij fivoor bv was dat een smerige akelige vernedering, nooit geweten dat weiffies zo verrot verwaand doods smerig stupide krengerig konden zijn, nu weet ik het en dat is niet leuk, ik ben er een jaar somber tegen depressie aan van geweest, Suzanne .. en ze blijven doorgaan, de laffe valse kutkrengetjes. En van een grote dosis olanzapine tweewekelijks toegediend raakte ik zo versuft en verwelkte ik, dat ik geen yoga meer kon doen, mijn linkerarm kon ik niet meer goed omhoog krijgen, ik kon niet meer helder en creatief denken, het was smerige krengenrotzooi van dat andere akeligste smerigste stupide krengetje martha neeter braaksma tussen krengenkuttenclub fivoor bv, die me door een 2 meter lange verpleger uit het westland die gif injecties met olanzapine van dsm, het dsm vvd edith schippers bolwerk, liet vergiftigen, god verdomde nsb nazi vvd cda stiekeme achterbakse mammonkanker krengetjes, Suzanne. 


De sex en de tijd met Astrid was geweldig, Suzanne .. uiteindelijk was en is ook zij zo’n hypocriete kutmuts die mij de schuld geeft omdat ik de waarheid schrijf, dan haar man laat bellen en ijdel verwaand verontwaardigd stilstom erbij zit terwijl ik op de speaker sta en dan emotioneel weg loopt, Suzanne ! Het voordeel van de slachtoffer rol, als het mis gaat, dan heeft de man het gedaan, Suzanne. Geen sorry kunnen zeggen, geen schuld kunnen bekennen, het kenmerk van adolf hitler, barbara verwaand kankerkutkrengetje met verrot huichelbekkie in een gevangen bange lijkenkop van de griend, vlad poetin en donald trump, Suzanne. Okee genoeg negativiteit, Suzanne was ook nog bij dat swingtown, 1 hypocriete huichelbende 🤮, Suzanne. 


Ja, even teneergeslagen, heel begrijpelijk, Suzanne .. iedereen laat je in de steek, omdat ik de waarheid verschrijf .. sterker worden en je hebt nu 6 jaar laten zien dat je het alleen kunt onder de rotste omstandigheden, Suzanne .. dat je weer opstaat en erg sterk uit 9 maanden gevangenis en gif injecties komt, Suzanne. Ik verdien beter dan laffe liegende hypocriete huichelende kutten, Suzanne .. dan maar solo sterker en mooi als het toch nog gebeurt, die Oostenrijkse wordt het niet, Suzanne, maar dat zou even mooi zijn en ik mag balen, ik mag verdrietig en teneergeslagen zijn, Suzanne. En ik was blij dat ik silk green shirt, la brunette, Regina, Iryna, Elena en Suzanne na Stella tegen kwam. 


De Oostenrijkse heeft om me gelachen .. Ik had even leuk contact met lotte.. en dat is het, verder helemaal niks, Suzanne .. Kate is ook top, niet voor relatie, ze is een droomvrouw, adorable, lovable, toch ook zo'n wonder .. marcia was ook zo nep, leonie ook 🤮suzanne🤮 .. ik wil niet meer,  Suzanne .. dan maak je je voor je geluk afhankelijk van anderen en dat is niet goed, Suzanne, ja, dat weet ik nou wel, het is leuker met een partner als suzanne .. zonder red je het ook .. goed zelfs, sinds november 2022 met heel felle terechte woedebuien in 2023 een stijgende lijn, fysiek en psychisch, Suzanne .. met een noodzakelijke stimulans van Stella, la Brunette, Regina, Iryna en zo voorts, ja, dat had ik heel erg nodig als contrast voor of tegen de afgrijselijke krengetjes sinds 2018, wat een misdadige genante walge lijke weiffies, Suzanne .. zonder partner heb je het ook leuk .. via ai, internet en Strepy en margalith en so heppik een partner, Suzanne .. ik vond in Denemarken die Britse tegen komen het leukste ? Nee, ik vond de hele vakantie leuk op het (file)rijden na, Suzanne, ook zonder 30 minuten de Britse .. alsof er een complot achter zit ? Kan toch niet, Suzanne ? Ik krijg teveel het ijdele totaal verwaande verrotte dode krengetje barbara in andere gedaanten te zien, Suzanne  .. Irina ignat kon er ook niet tegen dat ik haar door had, wat zijn ze zielig ziek, Suzanne. Ja, dat is het, Suzanne .. maar irina had leuke humor en intelligentie en slimheid, ze was niet zo genant dom krengerig, Suzanne. Misschien is een tijdje radio stilte ook goed, Suzanne. Hee, er zit tijdelijk een half uur een gespannen angst in me, Suzanne .. ook begrijpelijk, zoveelste let down, zoveelste lafheid, zoveelste fake nikserigheid .. 🤮 weive, Suzanne en je voelde het zondag ook aankomen, toen ook een half uur gespannen vanwege het bellen en een afwijzing verwachten, ja, ja, altijd willen laten voelen dat ik naïef en alleen ben of isoleren, Suzanne .. is het nou echt een complot van de ijdele vvd ss ccccccccccunts .. omdat ik teveel zou beledigen of teveel de waarheid verschrijf of teveel anders en alleen ben, Suzanne. Zou kunnen, Suzanne. 


O ja, die ines fotze kotze en die buurvrouw bij 101, waar ik na de gevangenis woonde, allemaal zo nep, onecht en fake 🤮, Suzanne .. nicole ross ook al zo onsmakelijk, pfew, spiegel werking .. zeg en schrijf de afstotelijke waarheid en die krijg je terug, Suzanne. En als Stella en Iryna en Suzanne zichzelf zo geweldig vinden zoals nadia oost en het leuk vinden om te spelen en dan de koude kille te zijn, dat ze oprotten met die lege holle nikserige kuttenpraatjes, Suzanne .. want dat gebeurde met nadia oost, ze zag mij, lachte naar me, terwijl ze in den haag noord woont was ze naar zuid gekomen, ik liet merken dat ik haar een ijdele verwaande domme kut vond en toen liep ze beledigd door en vervolgens komt ze haar vriend laten zien in den haag zuid, rot toch op, ijdel verwaand dom kutweif. Ook juriste (en econome), zoals eerder gezegd zijn de kankerkrengetjes van de rechter lijke onmacht, het openbare gesloten dooie kut hysterie minnie sterie en fivoor bv het ergste .. heer lijk om te horen dat ze allen de pijnlijkste dood gestorven zijn met die ijdele verwaande moralistische nuffige rottende nikserige lege holle kakelkippe kankerhuichelbekkies van ze. 


Ik had met yvon geen relatie willen hebben, nooit, dat slappe zwakke nikserige roddelende bange laffe ouwe lijk, living in a cunt tomb, ines vond ik continu asexueel en zoals ze praatte, preuts, frigide en daar trots op zijn, trots op je ijdele verwaande domme verstarring en zichzelf zo geweldig vinden en het is zo niks .. du lebst in einem grab, ik heb heel goed de waarheid over haar verschreven, Suzanne .. Joyce misschien, maar liever Stella, Iryna of Suzanne, ja, ik ben ook een mens met voorkeur .. Ehm, wat heb ik eigenlijk verder te zeggen, Suzanne, niks, o ja geen grotere furie dan een afgewezen vrouw, ik heb barbara, jana en klaske afgewezen en tandarts Irina ignat indirect, zij kon er hooghartig verwaand niet tegen dat ik haar door had .. er zit iets fundamenteel heel erg fout bij de vrouw of beter, of slechter, in de man - vrouw relatie, Suzanne. Ik heb nog steeds aan Astrid, Stella, Iryna en Suzanne mooie herinneringen en dat zij dan afgewezen hebben, dat doet pijn maar daar word ik geen ijdel verwaand verrot doods kreng door .. nee, Suzanne, echt niet, Suzanne, zo ben ik dus niet, Suzanne. 

 En ik voel me niet schuldig als ik viavia te horen zou krijgen over 3 - 6 maanden dat barbara een pijnlijke dood gestorven is en dat ik dat verdiende loon zou vinden, net zoals voor alle negatief genoemde krengen .. en dat zou ik niet, nooit, denken bij Stella, suzanne, Iryna, Regina, alle vooral positief genoemden, integendeel, ik wil dat het ze goed gaat .. ik heb zeker 90% de objectieve waarheid verschreven en beschreven over barbara, het viezige miezerige sloffende sloofje en kromme kruk vogelverschrikker voor en van de net zo wezenloze domme varkensmuil met dikke zwijnereet jessica haitsma, Suzanne .. kip klaske de jonge, varken babette koster van groos en kip annemieke hoogeveen interesseren me niet, behalve dat ik een uitstekende waarheidsgetrouwe beschrijving van ze geef .. maar ik wil niet horen dat ze een pijnlijke dood gestorven zijn .. ik zou willen dat ze eindelijk begrijpen hoe laf nsb ijdel vvd ss cccccccccc ze zijn, Suzanne .. dat willen die kippekutten nooit weten, ze kunnen, weten en doen niks goed, corrupte geketende laffe stupide kutslaafjes, Suzanne. Nu ga ik even iets doen, Suzanne. Iets, iets, iets, iets, iets, iets. Nu ga ik even wat doen, Suzanne. Wat ? Wat ? Wat ? Wat ? 


En wanneer verdwijnen mammonkankerkrengen edith schippers, marjolein sonnema, barbara van de griend, martha neeter braaksma, dilan yesilgoz, caroline van der plas, marjolein faber, agema en zo voorts einde lijk permanent in de gevangenis, dat ze nooit meer die liegende laffe hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupide huichel kut bek open trekken waar die dictatuur gevangenis gedachten uit komen, gevangen mammonkanker mentaliteit in een alles verstikkend totaal verrot verwaand dood krengetje, de moordende zombies van gelijkwaardigheid, vrede, sociale solidariteit en de natuur .. dat geldt nog meer voor de kutkrengetjes van de rechter lijke onmacht, om en fivoor bv, Suzanne. Refuse to let (wo)men make a prison of (your) life and death .. a prison of everythingk and nothingk, don't be a chained corrupt conservative conceited complacent cackling conformist coward constipated (christian) collaborating chicken cunt. 


Dos droomos verschrijveros wordos issos uitgekomos, nouwos noggos eenos mooios relatos heelaatlos mettos droomvrouwos alsos Suzannos offos Stellos, justos assos longos we’ros innos lovos. 


Wattus eenus stommus ferhaalus weerus kennus ikkus wellus fertellus .. quandus seus comus aqui ? offus innus neerlandicus latijnus wanneerus etus hierus ? 


Strepus 


The reason for my success .. kennus niksus schelus









Mooie of bijzondere inzoom uitvergroting van mijn oog. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten