maandag 5 augustus 2024

Vreemd dat een Duitse arts al zijn titels trots op een zilveren naambord zet en vooral “palliatieve arts” en de vrouwelijke dokter in dezelfde praktijk in Wildeshausen geen titels en allgemeine medizin .. ik weet nu voor meer dan 65% zeker dat Wim de Bie als Ted van Es een matig werkende elektrische fiets van mij gekocht heeft via marktplaats, die wel heel hard kon voor een half uur en toen was de batterij leeg, voelde me zo stom dat ik die gekocht had, ook via marktplaats, waardeloos ding en dan die juist aan Wim de Bie in vol ornaat door verkopen rond 2017, indrukwekkende figuur, ik zei nog “wat lijk je op Wim de Bie !” en hij zei met dat Haagse Ted van Es accent “nah ze zegge wel André van Duin !”, daarbij trots dommig kijkend.. ik weet bijna zeker dat hij het was .. ooferos mutsos gesprokos, elonos muskos ennos jeffos bezos zijnos gevaarlijkos ijdelos verwaandos zottos, kannos nietos anderos zeggos .. gelukkigos geenos engos deensos douanos maaros veelos “mensos” rijdenos alsos gekkos .. issos vannos dos gekkos, issos vannos dos gekkos !

Euveuleueureund beun euk bleuh datteuh deuhmeus beusteun euls deuh eusteunreukse, euk eul kreug euk geun reuleuteu meut Suzanne euf deu eustenreukse, deulbleu datteuh zeu beusteun, deut geuft meud eun deu eundeureu zeukeur zeuveun scheunheudeun beu speurt 

En je kunt zeggen wat je wil, het is heel heel vreemd dat toen ik weg moest van Suzanne bij houtrust sport dat toen Strepy met een traan verscheen, 1 foto van 15.000 via de iPhone, voelt de iPhone dat dan, weet de aiPhone dat ? (En ook had Strepy maar 1 keer zo’n traan in haar oog) en nu die foto van Wictoria met mij, alsof ze het leest en geen relatie met me wil maar toch voor meer dan 66% achter me staat, ik ben ook maar (redelijk goed >66%) mens 



 




















Bennos daaros rondos 17.30 uuros, innos nykobing Sjaellands odde 




In Sleeswijk zag ik een dood hertje, Bambi, liggen, in Nykøbing na mijn vader begroet te hebben, ouder en mager geworden, meteen een mooi hert 🦌 in de tuin ! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten