woensdag 14 augustus 2024

WoW wOw WOW, die Oostenrijkse alles precies goed en ook als ze niet precies goed is precies goed niet precies goed .. en haar mooiste uiterlijk .. Margalith, Stella, iRyna, Suzanne en de Oostenrijkse de mooiste van de wereld met andere positief genoemden, Misha, Anna, Anke, Aska, Regina, Wictoria silk green shirt en zo voorts, ze had Cruella (de vil) op haar witte trui staan en toen ze die uit trok, alsof ze weet dat ze de mooiste van de wereld laat zien en toch bescheiden .. Ontroerend slecht onroerend goed. Hoe meer pretentie, hoe meer ijdele verwaandheid, hoe meer op tv ook vaak, des te slechter de mens. Ik heb zo’n zin om suzanne te zien en slow met haar te dansen .. en dat ze een blote rug hep vanwege de warmte waar ik mijn hand op mag leggen .. alweerus zuchus vannus strepus, kennus dussus niksus schelus

Nu weer een dame uit Moldavië, Marina, zo warm vriendelijk open sexy knap leuk en mooi ! Bij eerst een les bbb, sportief bewegen, van een homosexuele neger, ex professioneel danser, heel hoog niveau dus en ik keek bewonderend naar sportieve stamina soepele sterke Marina, ze doet denken aan Elena Rumania maar dan niet zo sexueel uitdagend, sexy lief grappig knap, en ze ging een aparte oefening meteen spontaan met me samen doen in de pauze (en die deed ze mooier en beter dan ik) .. en toen een les Pilates, van 4 mensen naar 12 mensen in de zaal, normaal is het meer een yoga gebeuren, nu was het een professionele dansles, er stond een enorm knappe dame voor Marina en mij en ik kreeg het idee dat ze heel veel ballet gedaan had, sterk, gedisciplineerd top danseres .. ik dacht dat ik iets kon, vergeleken die 2 ben ik niet eens een matig amateur .. dat viel me toch tegen, met yoga ben ik vergeleken de Oostenrijkse een 7,8, zij 9,8 maar door een creatieve clown uit te hangen en naar haar te kijken en dat als inspiratie te gebruiken groei ik toch naar 8plus, maar nu was het niveauverschil veel groter, zij en hij, de leraar, een 9plus, ik een 6min .. en volgens mij word ik nooit zo strak en goed, dat is met de Oostenrijkse ook zo, maar het voelde toch anders, toch een teleurstelling voor me .. maar nu weer zo'n topdame als Marina tegen komen ! Prachtig, schitterend ! Stimulerend !  

Maarten ‘t Hart had als tip gelezen van een boer die de woorden “je moet je kruis geduldig dragen” bij zijn grillige wispelturige kwade vrouw letterlijk nam door haar telkens als een kruis op zijn rug te nemen en daar werd ze rustig van .. toen hij het probeerde trok ze zijn laatste haren uit zijn hoofd. Mijn tactiek in deze is de vrouw naar de grond werken en erop gaan zitten. And history and nowadays reek of done wrongs.

Ik heb Suzanne ruim 32 uur van achteren bewonderd omdat ze les gaf 🙀😻 en ruim 64 minuten van voren door even contact na of voor de les, hoop niet dat ik daarom zo gek op haar ben 😻🙀

Dattus issus noggus eenus manierus vannus charmerus ennus versierus, succesus vannus Strepus 

Government kills, vanity kills, truth kills

Werd ik daarna gebeld door de zeer boze vriend - man van lousewies .. omdat ik de waarheid verschrijf .. the truth pisses them off and they remain imprisoned chained animal farm pigchickensheepratss, the truth won't set them free, too vain chained conceited complacent conformist cackling coward (christian) chicken cuntss, nine times see, c .. pretending to be "in control" >> death is upon you and has no need to be "in control", it's more than 96% of the universe

Bij Margalith en die Oostenrijkse voel ik me echt te min, vreemd is dat toch, ook als Margalith 33 jaar zou zijn en haar vader 10 jaar ouder dan ik, alsof ik naast een Aphrodite loop, net zoals jan smit en wesley sneijder toch ook enigszins weg vielen bij yolanthe cabau .. en ik vind Margalith en die Oostenrijkse (veel) mooier dan Yolanthe en die vond ik van tv 1 van de mooisten .. innerlijk lijkt ze me ijdel verwaand maar als je met jan smit en wesley sneijder bent, dan ben je toch niet zo ijdel verwaand .. en dit is een zeer arrogante opmerking, misschien of waarschijnlijk zijn jan smit en wesley sneijder veel mooiere jongens dan ik denk, kan me niet herinneren dat wesley sneijder een vuile overtreding maakte en heel hard gewerkt om zover te komen als voetballer .. en jan smit ken ik al helemaal niet, hij kan in ieder geval mooier zingen dan ik, ook al spreekt het me niet aan 

Dit liedje doet mij denken aan de vrouw die barbara van de griend, vlad poetin, donald trump, adolf hitler, martha neeter braaksma, greet wilders toch zeker ook mark rutte, dick sschoof, marjolein sonnema, edith schippers, maxime ratje verhagen, pieter van de griend, piet snot donner, balkende balkenende van de trap af duwt en als dat de dood tot gevolg heeft dan is dat goed voor de wereld en heeft ze een goede daad gedaan,

https://www.youtube.com/watch?v=4ti5_EjZBkw

monolix melody killers

"I'm having a romantic holiday ! I'm having a romantic holiday !" riep een vriendin van annemieke huilend in paniek in 1999 op de luchthaven, een mooi meisje met een permanente dolfijnen glimlach. Geloof dat die romantic holiday ook niet zo'n succes was, een amerikaan die ze ontmoet had, ze was in dienst van buitenlandse zaken, werkte in afghanistan, amerikaan ontmoet en via de mail contact en zich verheugd op de romantic holiday, eerst haar koffers kwijt op de luchthaven en vervolgens bleek de amerikaan een ouwe geile (getrouwde ?) vent. 

THAT is SO ROMANTIC: when you go with a woman on vacation .. and she doesn't speak too much.

sandman, i'll be there, Joachim Pastor feat. Florence Bird, mooi, mooi ! 

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ZK3UfWpJOWE

al het bewijsmateriaal verbranden door de goorste varkenskrengen, vlad rat poetin, donald mussolinipig trump, mohamed bin salman, de wereld verbranden en vernielen met olie, kolen, gas and nothing left or remains of pigratchickensheep humanity


https://www.youtube.com/watch?v=tNk0hSLClK8

adan hujens paradox bitches on top 

https://www.youtube.com/watch?v=u91Gwl1em5s

https://www.youtube.com/watch?v=ebQ7r1cRGHo

adan hujens behind you als het logische griezel vervolg op u know what that girl did, throw him down the stairs, verderop monolix melody killers

monolix, afterglow minimal 

https://www.youtube.com/watch?v=ySiS3JmiNn4


neelix you're under control 2013

https://www.youtube.com/watch?v=hjgZH8Rjlas&app=desktop


1983 Hillenius, wat kunnen wij van rijke mensen leren ? De vreemdeling is voor een gesloten, vastzittende gemeenschap zowel de mogelijke verlosser als de pestvogel (letterlijk en figuurlijk, als van pesten/spotvogel en als verspreider van de pest). Toen Thor Heyerdahl aankwam op Paaseiland stierf kort na zijn aankomst voor het eerst daar een kind aan mazelen. Me: Paaseiland, daar stonden toch die mysterieuze beelden van astronautenhoofden ?

Soms, als gastarbeiders geen genoegen meer nemen met het schoonmaken (van de toilet), dan barst de competitie, de rassenstrijd los. Idealisten, politici en zakenlieden hebben gemeen dat ze geen rekening houden met een verschijnsel dat zich al duizenden jaren heeft voorgedaan, als je A bij B voegt, dan krijg je een explosie. Zakenlieden hebben de buit al binnen en de linkse politici en idealisten geloven "almaar zeggen wat je graag zou willen dat gebeurt, dan gebeurt het"(klinkt baudet achtig, het lange artikel geeft veel goede voorbeelden, ik geloof dat het ook stimulerend en vernieuwend kan werken, A en B vermengen. Het komt nu ongenuanceerd over, als je de biologische achtergrond leest in het boek met hoeveel hectare dieren voor zichzelf nodig hebben en het weg trekken vanwege het teveel, dan is er meer nuance).

Waar elk levend wezen naar zoekt, van plant tot dier, van baby tot grijsaard, is stabiliteit. "Elke verandering is verslechtering, zelfs een verbetering."(Bloem) Niet mee eens, ik omarm momenteel verandering...ten dele...ook stabiliteit geniet ik van, maar de verandering vind ik mooier. "Besef je bij somberheid of depressie dat alles continu verandert als troost" is een mooie uitspraak van sting.

Juist kunst is de ondermijning van gelijkheid en conformisme. Niets individueler dan kunst(beleving of schepping). Daarom is het belangrijk vroeg te herkennen wat de eigen aard is van de kinderen en die bevorderen en stimuleren, precies tegengesteld aan wat ambtenaren, zakenlieden, politici en generaals willen. Verder indrukwekkende artikelen in dit boek dat toeval niet bestaat, waardoor ik aan het twijfelen word gebracht (volgens mij is alles toeval, maar nu weet ik het niet meer) en een indrukwekkend pleidooi voor individualisme.

Nobody hurts me without my permission.
Afbeeldingsresultaat voor humor


Sex verandert alles
christelijke verhalen

selfception

Afbeeldingsresultaat voor humour

"Waarom sta je stil ? Ben je vermoeid ?"
"Nee, ik probeer me alleen maar te herinneren waarom we naar boven gaan."


Mees Dierdorp wavers huwol


aka & thalstroem andes vergelijkbaar, 3 keer via koptelefoon is mooier en het duurt 1 minuut



Man lijdt aan chronisch out of the box denken


Een consultant uit de Vogelwijk, Den Haag is als eerste Nederlander gediagnosticeerd met chronisch out of the box denken. De 53-jarige Menno Schrijvenaars is 1 van de slechts 14 mensen ter wereld die lijden aan de aandoening.
De symptomen kwamen voor het eerst aan het licht toen Schrijvenaars tijdens een brainstorm opperde om het bestaande CMS-systeem te vervangen door prei. Op dat moment rook zijn baas, Henk de Witt, nog geen onraad: “Het klonk volkomen logisch, gezond ook. Maar toen hij de week erop een memo indiende met het voorstel om de receptioniste te vervangen door een chimpansee, heb ik de bedrijfsarts gebeld.”
Schrijvenaars werd gediagnosticeerd met een agressieve vorm van out of the box denken. Het wordt voor hem steeds moeilijker om simpele taken tot een goed einde te brengen. “Als de melk op is dan zie ik zóveel alternatieve mogelijkheden. Vorige week kwam ik bijvoorbeeld terug met een bus Chinezen, dat leek me wel net even wat belangrijker dan melk. Toen wist ik dat ik echt professionele hulp moest zoeken. Ik ben meteen naar de bakker gegaan.”

Na 45 secondes erg mooi vind ik, doubter, niet mijn tekst, te onderdanig, maar mooi nummer, alex barck feat jonatan bäckelie hannes fischer remix (ook net mijn stem niet, liever die van terry callier, paul mc. cartney of sting)

https://www.youtube.com/watch?v=MTzuYuGfng0

28 februari 2018 hoogmoed komt voor de val, lesje nederigheid gehad. Overmoedig aan het sporten, doe inderdaad dingen die ik niet eerder kon, maar dan verzwikt mijn enkel, dubbel, er knapt een spiertje rond mijn achillespees en er zit nu een rare bobbel, gezwollen enkel. IJs erop en nu ibuprofen zalf. Paljas dat ik daar ben. Net goed. Arrogante over het paard getilde fluim van niets. Pretentious prick. Ongelooflijke oetlul. Zaktabak. Au, maar mijn rechter onderbeen doet echt pijn, jank, jank, snif, snif, huil, huil, jammer, jammer, slappe huilebalk. Ik wil dat mijn rechter onderbeen op 1 maart om 23.00 uur bijna genezen voelt en dat ik vrijdag weer gewoon kan lopen. Zaterdag naar yoga. Au au. En godinternet komt steeds dieper te zitten of maak ik mezelf dat wijs, ben met beurs bezig en dan komt er in mijn ogen spottend te staan op youtube "cursus boekhouden ?". Ja, ik wil ook veel liever aan maxwell's engine werken, zorg daar nou eens voor, pvd !

ik heb er nu, 14 augustus 2024, nog last van, had er nog 3-6 maanden erge last van. Naast teveel gekte bij 2 gram inname wiet (NOOIT naar anderen, wel de waarheid hard verschrijven en kwaad worden op ijdele vvd ggg ss ccccccc krengetjes die dat meer dan verdienen) ook te overmoedig.  
 




Avoid this type of girlfriend..



pet shop boys, my heart starts missing a beat every time every time 


hans teeuwen hard en zielig 


theo maassen 1995

Geen opmerkingen:

Een reactie posten