zaterdag 17 augustus 2024

Ook al neemt Oekraïne nu Rusland in, grote voorkeur, dan nog is oorlog alleen maar verlies. Niet 4 maar 7 krachten ? Wattie willie ? Wetus ikkus hettus, hijus zittus mijus ookalus zowus raarus aanus tuh kijkus

En mars blijft toch ook wel een mysterie zoals alles en niets, jammer dat we zo ijdel stupide verwaand verrot verstard de boel zo vernielen en verbranden 

ja, dat de octopus meer dan 600 miljoen jaar "oud" is (er stond eerst miljard !) en de mens ruim 300.000 jaar en de eerste mensvarkenvis(ch)aapachtige rond de 50 miljoen jaar oud is en de genetische smanestelling (als 3 manen op de aarde botsten, 3 vormen van leven maal miljoen zaadcellen .. als mercurius op venus was gebotst, dan had het leven op venus gezeten en mercurius het "wakker geschud", iets van H2 toevoegen aan O of waterstof en helium in de zon, die daarvoor een rode ster was ? .. ) samenstelling dus, dat smanen samenstelling is speculatie, en dat er dan zo duidelijk geen god(in) is of kan zijn, when god created men, she made a big mistake, there is no god(ess) ..

de samen stelling is zo compleet anders mens ~ varken 98% hetzelfde, mens ~ aap 97% hetzelfde, mens octopus minder dan 5% genetisch materiaal hetzelfde en die genetica is zelfs ook wat anders, we zijn aliens voor elkaar, alsof we van andere planeten komen - zijn 

 i don't care is de makkelijkste en misschien vaak goede manier van de punks, je voelt je er stoer minachtend afwijzend zeker van jezelf van .. uit einde lijk net zo destructief als de ijdele vvvd ggg ss ccccccc mens, misschien zijn ze wel hetzelfde .. don't care wat er met eline, david en annemieke hoogeveen, barbara van de griend en martha neeter braaksma (hm, hoop dat ze pijn lijk binnen 1 jaar sterven, geestelijk en lichamelijk pijn) gebeurt, wil die lelijke huichelende hypocriete kutkoppen ook nooit meer zien, don't care about donald trump, vlad poetin, mohamed bin salman, wilders, yesilgoz, rutte, schoof, faber, wiersma, balkende donner verhagen, agema .. rejection, isolation, don't care, kennie schelie, nee, ken mij et schele, mammonkanker van de wereld, kutkotss kotskutten

 Zou de zon "al" 13,8 miljard jaar oud zijn, eruit geworpen of in het zwarte gat sagittarius A geworpen 13,8 miljard jaar geleden als (vrij bewegende) rode ster en toen zich ontwikkeld naar de zon van nu .. Mmmmmm, lekker vrij en met Suzanne

Als ik nu paranoïa ben, dan denk ik dat de Oostenrijkse gestuurd is vanwege de teleurstelling met Suzanne strakjes .. als ik nuchter ben maak ik mezelf wijs dat ik bij afwijzing zo ontzettend blij ben dat de Oostenrijkse bestaat (dat wordt nooit een relatie, ik voel me ongemakkelijk naast aphrodite, maar haar zien alleen al is zo troostrijk, en dat ik nu zeker 8 uur yoga met haar heb mogen doen, hoewel ik er vandaag door een trutkut maar 1 minuut naar heb kunnen kijken, tijdens een gemiddeld uur yoga minstens 10 minuten van de 60 (wel te vaak met ogen dicht, ook te mooi om waar te zijn, haar ogen). Met Margalith had ik dat voor het eerst zo sterk (niet of ook verliefd, maar wat een onmenselijke knappe dame is dat, godin .. en zeker niet alleen het uiterlijk, van buiten net zo mooi als binnen .. en toch nog zelfs wat onzekerheid vanwege dat cruella de vil, leuke grap anders) .. die Oostenrijkse, Stella en iRyna en de andere positief genoemden, bij die het meeste, dat kan niet waar zijn, dat iemand er zo uit ziet, zo beweegt, zo praat, zo is, als ik op mijn top 80% ben, meestal tussen 60-74%, dan zijn zij continu 98-101 %, dat kan niet, dat is menselijk onmogelijk .. of, dat is het erge, het is nog naturel ook.   

Af en toe zit Strepy nieuwsgierig bij me te snuffelen, bijvoorbeeld in mijn hals, zou ze soms denken, hij ruikt vandaag lekkerder of viezer dan gisteren. Wanneer zal ik contact zoeken met Suzanne, het lijkt wel de eerste keer bellen of contact zoeken met een dame. 18de en 22ste zijn mooie dagen .. zondag .. donderdag, van uitstel komt geen afstel. Afwijzing is vreselijk, ik kan het hebben en ben al lightly infatuated geweest by Lotte, Marina, de Britse in Nykøbing en de Oostenrijkse. Marina het leukste, de Oostenrijkse too much for me. En solo is ook top, zou het juist nu leuk vinden, een relatie, of anders binnen 3 maanden .. want solo blijf ik ontdekken .. en ik ben toch nog steeds wat vreemd of anders met om de dag wiet en salvia divinorum en soms psy truffels gebruik .. en de dag(en) dat ik psypaddestoelen gebruik, dan ben ik de eerste 5 uur helemaal niet aanspreekbaar en vice versa, wil dan geen contact. 

My, my, my, my, my, die Oostenrijkse is echt een godinnewonder, zag haar nu ook buiten op de Fahrenheit straat, wat moet het voor een vriend van haar een wonder zijn, dat dacht ik ook bij Iryna .. ik kan me bij Iryna en de Oostenrijkse en Margalith alleen maar een soort superman voorstellen als vriend .. en dan nog. Zoveel knapper en meer bijzonder (voor mij omdat ik deze sterren in het echt gezien en meegemaakt heb) dan Marilyn Monroe, audrey Hepburn en Sophia loren en welke vrouw dame godin heeft dat ruwe huid ruwe diamant achtige stoere sterke superknappe van Iryna ? Ik ken er geen, Nicole Ross en Aska Schuhholz enigszins, ja



1200 foto’s verwijderd, 600 foto’s per maand, december 2023 en januari 2024. Raar dat de iPhone en Bing en Yahoo afbeeldingsresultaten van verschrijver nooit de foto van Iryna hebben laten zien. Van 16.500 naar 14.500 foto’s en ik wil over 2 tot 4 weken nog “maar” 9500 foto’s op mijn iPhone se 2020 hebben. To have ambition was my ambition .. dat is dus het omgekeerde van hoe ik ben. To have no ambition was my ambition, hoewel ik er wel van droomde sebastian coe te worden en dan maarten ‘t hart. En qua uiterlijk sting cruise connery travolta, ik wist dat ik niet muzikaal was. 





Twee keer achter elkaar klaar komen voor 12.00 uur s middags, ik vind het maar niks, zeker niet als je nog spierpijn had van sport de dag daarvoor .. dan voel ik me dubbel geradbraakt, dubbel leeg gezogen, behalve met Astrid 1 keer samen wiet gebruikt, 10 keer, 10 keer !! Abnormaal, wel heel bijzonder. Ik wist niet dat ik het in mij had. 


“Wie kannst du leben ohne mich?” was een verrassende uitspraak van Astrid .. een uitspraak die ik nooit zou doen .. Astrid, Sabina, Stella, Iryna en Suzanne onder andere wil ik helemaal niet vergeten, de negatief genoemden wel. Nooit meer zien is dan het beste. 


Nog erger lijkt mij met een preutse frigide vrouw “samen” leven, schijnt vaak het geval te zijn. En dat ze daar nog trots op is ook 🧟‍♀️☠️, teveel vrouwen kan een milde debiliteit verweten worden omdat ze zo verstard vastgeroest doods in een ijdel verwaand dom wereldje zitten .. tot ik donald trump, vlad poetin, mohamed bin salman hoor of zie, gevaar lijk domme debielen in het kwadraat .. krengetjess rutte, schoof, wilders, schippers, sonnema. 


Wikipedia


Sinds 2007 maakte Coe ook deel uit van het bestuur van de IAAF, de overkoepelende atletiekorganisatie. Tijdens een IAAF-congres in Osaka op 22 augustus 2007 werd hij gekozen tot vicepresident, tezamen met wereldrecordhouder polsstokhoogspringen Sergej Boebka. Beiden zouden vier jaar lang deel uitmaken van het IAAF-bestuur. In 2011 werden beiden voor vier jaar herkozen. Ten slotte werd Coe in 2015 verkozen tot voorzitter van de IAAF. Hij klopte in de stemming Sergej Boekba met 115-92.[


Boebka ken ik, boek ba is nieuw. 


 



Ha, zonet bij Aga en ik zei dziekunje en zij zei dziekunja dus ik hard en (vr)olijk KUNJA .. waarop zij in de lach schoot en ik daarna ook, dacht dat het iets van kutkont betekende terwijl zij er juist weer op haar mooist bij stond. 



Vreemd om het president trump Pennsylvania rally te noemen .. toch al niets president achtigs en het idee dat hij dat wordt ☠️🧟‍♂️







De achter lijken 


blijven  achter lijk .. zero respect, zero like, zero love for the keeping up appearances dead cuntss society .. bijdrage aan een vrije, vredelievende, gelijkwaardige, sociaal solidaire, rechtvaardige, eerlijke, open samenleving, bijdrage aan de natuur, mensdieren, planeet aarde : NUL, NIKS, NAKKO, ZERO, NEGATIVE .. might as well be dead as they are .. infectious contagious zombies. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten