donderdag 4 juli 2024

Ze moest wel lachen over “en als Suzanne nou een Duitse herder hep 😱🙀 “

 Het voordeel zou wel zijn dat als ik haar met een Duitse herder zou zien lopen dat ik dan met een gerust hart ken sterve, dat was toch nooit wat geworden

Opvallend dat ik vorige week Diva met Charlotte voorbij zag lopen (dochter van Marc Ouwerkerk) en dat zij me negeerde terwijl ik bijna op mijn kop stond voor aandacht en Charlotte negeerde me ook, normaalgesproken altijd allebei heel hartelijk en lief (misschien echt niet gezien, het leek “bewust”), Diva is het leukste hondje ooit meegemaakt, net een grappig bijzonder Harry Potter figuurtje 


The party met Peter Sellers, toen ik die als 13 jarige zag rolde ik van de bank van het lachen, met de kinderen bekeken toen ze 8 en 10 jaar waren, we konden er allemaal niet meer om lachen, toch teleurstellend voor me. De dikke en dunne, oliver hardy en stan laurel vond ik ook zo geweldig leuk, vermoed dat ik er nu niet meer om zou kunnen lachen. Fawlty towers is wel tijdloos goed grappig en sommige teksten van Kees van Kooten, Bob den Uijl, Remco Campert, Herman Brusselmans, heb daar nu het meeste bewondering voor, of nee, niet vergelijken, voor muziek en Willem Wieringa en Alex Bras heb ik even veel bewondering, op een andere manier .. de lach is heel belangrijk voor me, maar niet die onsmakelijke hysterische dode lijken lach van gerrit zalm en mark rutte, daarvan moet ik kotsen, net zoals van conservatief rechts noord amerika, de hieronder genoemden, donald trump, de santis, die gelovige christian superintendent in het onderwijs, de supreme court, ijdele verwaande verrotte doodse cuntss bij de rechter lijke macht, om, fivoor bv, veel teveel greedy ijdele vvd ggg ss nsb cccccc animal farm pigss and chickenss, zij zijn de dood en moord op planeet aarde en goede menselijkheid, humaniteit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten