dinsdag 2 juli 2024

it takes a man to suffer ignorance and smile .. gillend van angst gauw weg .. bie ink happy verschrijver ondanks doodzieke wijffies, wat ze toch bezielt, helemaal niks, the void, nothingk .. all the lonely cuntss, where do they all come from .. such a waste of time and space and everythingk : en ! daar ! op ! het ! bordes ! de verknipte verrotte doodzieke kutten brigade, representatief voor hol land ! zippie tie toe wa, zippie tie tee, my, oh my, iT's a wonderful way

een echte goede koning, een echte goede koningin (god, godin, koning, koningin, keizer, sinterklaas, kerstman bestaan niet), een echt goed mens (een mens bestaat nog eventjes, tot 2057) werkt niet mee met een discriminerende racistische mammonkanker hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele verwaande verrotte doodse gore gelovige gluiperige smerige stupide vvd pvv nsc bbb "regering" die alles doet tegen vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, de natuur en planeet aarde vernielt en verbrandt als animal farm pigss .. varkentjes van oranje na ss au en conformist conceited complacent coward chicken cuntss zijn zelf ook zo, dat is het probleem, no political solution to our troubled evolution

Somethingk very rotten in the state of holland, shameless stupidity 

zag nu dat sofietje met rietje hermans minister wordt, continu terecht door haar stupide gekakel als vvd woordvoerder in de pers en op tv weggezet als het domme vvd gansje waardoor ze ging janken, het enige wat deze ijdele vvd ggg ss dochter van loek hermans kan, de slachtoffer rol als minister van klimaat of so .. ook dom en corrupt tot en met als minister van onderwijs, loek hermans, logies dat het onderwijs in Holland zo slecht betaald wordt, edith mammonkanker krengetje schipperss als tabak lobbyiste bij volksgezondheid ! alle verrotte smerige stupide mammonkanker slechtheid is aan de vvd te danken, de stinkende stront partij die alles van waarde met een schaamteloze stupiditeit vernielt en vernietigt .. daar stonden de meest stupide varkentjes en kippetjes verzameld op het bordes

Och, och, waarom moet ik in deze kutkotss nachtmerrie terecht komen, het is toch niet te geloven, dit kan toch niet waar zijn, and each of us dies alone, welcome to eternal nothingness

 it seems i had to go, leaving too soon, where i have gone, they will follow, eternal nothingness

      • The supermassive black hole is located at the heart of a galaxy called M87, located about 55 million light-years away, and weighs more than 6 billion solar masses. Its event horizon extends so far it could encompass much of our solar system out to well beyond the planets.
      www.nasa.gov › universe › what-are-black-holes
  1. Apr 17, 2024 · Gaia-BH3 is located just 2,000 light years from Earth, making it the second-closest black hole to our planet ever discovered.

Ook de maan laat zien dat het melkwegstelsel in het zwarte gat Sagittarius A zit en het onderstaande is ook juist, het universum is een zwart gat met 96% dark matter energy en 4% gas waarvan 0,4% sterren, onbereikbaar voor de mens 










Youp
Op aanraden van een vriend heb ik gisteren de uitzending van Linda’s Zomerweek teruggekeken. Dat is zo’n incestueus RTL4-juweeltje. Als gasten had zij een doorlopend snotterende Beau en een diepverdrietige Astrid Joosten. Beiden vertelden larmoyante privéverhalen die bij ons aan het kerstdiner bruut zouden worden afgebroken door de verteller gewoon niet meer te schenken. Maar Linda wakkerde haar gasten alleen maar aan en trok de tranen met liters uit die twee huilebalken. 

Ik had op de lagere school een tiranniek schoolhoofd dat als slogan had : "hoe rot ook de dag, er komt altijd een eind aan", dit stond zelfs in haar rouwadvertentie! Ernst Ferdinandusse .. goed grafschrift ook 

 https://speld.nl/2017/10/02/mensen-met-een-accent-aigu-worden-nog-steeds-niet-serieus-genomen/

All adverse and depressing influences can be overcome, not by fighting, but by rising above them .. mayday, mayday, we are sinking, we are sinking
"People want to keep you in the box they've given you. It's a tribal consciousness. Stay in your class. Stay in your country. Because if you move you're trouble. But the fact is, that volatile molecule is the one that transforms everything for the better. So I think it's always worth doing." Sting
De gedachtekronkel van een arbodienst: je hebt kanker ? Wat erg ! Voor je werkgever
Ken je arbodienst Goed nog ? Twee maanden geleden zette een ex-kankerpartiënt een brief van de dienst op LinkedIn waarin fijntjes werd uitgelegd wat ziek zijn wel niet kost. Dat bleek slechts het topje van de ijsberg.

$$

life is not a screenplay, it's a struggle for soul, you must be rather careful how you chose to play your role, the lack of love and care in zie pathetic dead cuntss society brings me down .. het mooiste vanaf 17.30, hieronder, dancing girl, terry callier .. i wanted to dance, but i didn't have room, so i threw off the sheets and walked out of the tomb, and it’s wind on ocean, rain on the land, three drops of water, one grain of sand, lazarus man 

https://www.youtube.com/watch?v=ptXDacJNr1w

shakespeare schreef: "first thing to do is kill all the judges" over een succesvolle goede staatsgreep, biden zou nu ook opdracht kunnen geven om de supreme court te executeren met de laatste juridische uitspraak van dezelfde "supreme court" of the usa met 6 van de 9 ijdele vvd ggg sss buffoons, an insult to buffoons (overigens bijna niets van shakespeare gelezen, ik vond het onleesbaar)

In Act IV, Scene II of Henry VI, Part 2, Dick the Butcher utters the line during a rebellion led by Jack Cade. The full quote is: “The first thing we do, let’s kill all the lawyers.”

Ja, en dan heb je in amerika het recht om jezelf met wapen te verdedigen tegen political assassination, zo schiet de ene helft de andere helft dood .. gebeurt toch wel rond 2057, einde van de mensheid, de rechtse republikeinen bespoedigen een en ander, kenmerkend voor geestloze liefdeloze animal farm pigss

Top Trump Adviser Reacts to Immunity Ruling With Three Alarming Words

trump campaign adviser chris lacivita responded to the part of the supreme court ruling that excuses a president ordering political assassinations





De afgelopen 6 maanden heb ik ongeveer 500 amerikaanse films gezien (soms voor 10 minuten, dan had ik er helemaal genoeg van), die film makers zijn net zo compleet geschift als de republikeinen met onder andere trump, de santis en ander verwaand verrot doods goor gelovig gluiperig smerig stupide gespuis .. hoewel de democraat hierboven ook enigszins uitdaagt door de waarheid te schrijven over het smerige stupide onrechtvaardige verrotte "supreme court", een conservatief republikeins bolwerk van een stelletje ranzig foute juristen bij elkaar, ik vond altijd al dat verstarde juristen de wereld vernielden en dat wordt sinds 100 jaar continu bewezen, juristen zijn de hebzuchtige behoudende ijdele verwaande verstarde doodse gore gluiperige smerige stupiden voor meer dan 70% en zoveel ijdel kakelende weiffies in die sprinkhanenplaag juristen   

Dat taaltje van die geschifte gestoorde varkentjes en kippetjess, rivalry, competition en concurrentie, daar zijn vrouwen erger mee belast dan mannen volgens Marc ouwerkerk, hoe kan ik nou ooit jaloers op Neelix, Terry Callier, Sting, Paul mc Cartney, Kees van Kooten, Wim de Bie, Willem Wieringa, Alex Bras, John Cleese of Johan Cruijff zijn, ik heb dat talent niet, so what .. bewondering en verwondering dat er mooie mensen bestaan die zoiets moois kunnen, dat wel, jaloezie, geen sprake van .. 

en Johan Cruijff heeft er naast talent heel hard voor gewerkt, in Spanje reisden de voetballers in die tijd met bus en trein door Spanje en ik weet uit ervaring dat dat geen pretje is, iedereen betaalt een prijs in dit leven 

.. toen ik jonger was dan 30 jaar misschien jaloers dat mijn broertje beter was in voetbal, ping pong en basket bal dan ik, maar niet echte diepgaande jaloezie .. en heel misschien jaloers op wim van hardeveld dat hij vrij makkelijk vrouwen versierde .. later, toen ik ouder was, niet meer, alleen aan Astrid en Sabina heb ik voor meer dan 80% goede herinneringen van de ongeveer 14 dames waarmee ik een sexuele relatie had (en met Sabina bovendien slechte herinneringen over mezelf). Rijke patsers en stinkerds ben ik nooit jaloers op geweest, hoewel ik wel de luxe had dat mijn pa boven modaal verdiende en dat mijn moeder me een renteloze hypotheek van meer dan 100.000 eur schonk en mijn pa me 45.000 eur schonk voor een huis toen er 3 kinderen waren .. als ik in armoede was opgegroeid, dan was ik meer jaloers op rijke stinkerds geweest, waarschijnlijk. 



Himmelhoch jauchzend, zum tode betrübt, glücklich allein ist die seele die liebt

A loving heart is true wisdom BETEKENIS & DEFINITIE

(Hd.),ten hemel juichend, tot de dood bedroefd, gelukkig is alleen de ziel die bemint

One world should and could have been enough for all of us, living in peace, harmony, freedom, equality, social solidarity without burning this place down and destroyingk it 





Maarten 't Hart 

,Andere essays - over godsdienst en religie bijvoorbeeld - blijven urgent en actueel. Wat zo’n Kees van der Staaij nu roept in The Wall Street Journal over euthanasie had hij in 1978 precies zo kunnen verwoorden. Ik kan me daar enorm boos over maken: dat hij via internationale media de Nederlandse opinie wil beïnvloeden, mensen wil mobiliseren. Ik vind dat raar en beneden alle peil. Ik vraag me af: denkt hij dat het lukt via Amerika een opgeheven vinger en druk richting Nederland te organiseren, omdat wij op onze beurt altijd kritiek op dat land hebben? Wat zou hij ervan vinden als wij datzelfde zouden doen? In stukken in bladen en kranten in de VS schrijven dat de SGP nog steeds vrouwen discrimineert, zodat hij voor heel de wereld te kijk staat?’’

,,Ik ben gepensioneerd en niet heel actief. Heb ook totaal geen aandrang om meer te ondernemen. Ik vind dat rustige leven wel prettig. Al mis ik wel het idee van nieuwe vooruitzichten. Als kind kon ik me verheugen op allerlei dingen die zouden gebeuren. Nu kan ik mijn leven niet meer omgooien, zijn de mogelijkheden geslonken. Wat zou ik moeten doen dan?’’

OP REIS GAAN? ANDERE LANDEN VERKENNEN?

,,O nee, vreselijk. De laatste keer dat ik dat heb gedaan, kan ik me niet eens goed meer herinneren. Misschien vijftien jaar geleden? Wandelen op Madeira of zo. Ik zie er altijd zo enorm tegenop. Vliegvelden, het gedoe bij de gate, zitten in het toestel. Het is niet zozeer dat ik bang ben neer te storten. Integendeel: dat lijkt me wel een mooie dood. Door zuurstofgebrek word je euforisch en je gaat met z’n allen. In gezelschap doodgaan is niet verkeerd. Maar dat opgepropt zitten, het wachten, een hotel zoeken en daar naartoe moeten. Verschrikkelijk.

,,Bovendien: ik kan alles bekijken op de televisie. Pas nog zag ik de prachtigste landschappen in Chili. Dan hoef ik daar toch helemaal niet meer heen? Het enige nadeel: je weet niet hoe het ruikt. Helaas kan tv geen geur overbrengen en dat is toch een essentiële ervaring. Ik weet nu nog dat het op Madeira zo lekker naar planten en bloemen rook.’’

HEBT U MOEITE MET OUDER WORDEN?

,,Het valt wel een beetje tegen. Ik had niet gedacht dat het gepaard zou gaan met zoveel stapjes terug. Mijn arm die niet goed geneest, pijn in mijn rug, botontkalking, spataderen. En de lust om te werken is minder geworden. Voorheen produceerde ik op een dag wel tien bladzijden, nu niet meer dan wat korte stukjes.

,,Maar het ergste is: ik zie mensen om me heen doodgaan. Kort geleden nog mijn achterbuurvrouw van de paardenstallen met wie ik heel veel plezier had. Ze kreeg een hersentumor en was binnen twee maanden weg. Een goede vriendin van mij van 63 eveneens. In beide gevallen kwam er euthanasie aan te pas. Dan komt het dichterbij en dat houdt me wel bezig. ’’

WAAROM HEBT U GEEN KINDEREN?

,,We hebben nooit gezegd dat we ze graag zouden willen. We dachten: voorlopig niet. En dat voorlopig is geleidelijk uitgegroeid tot een definitief niet. Bovendien: de wereld is vol met kinderen. Iedereen heeft maar kinderen. Mijn broer heeft er wel vier, dat zijn er bij wijze van spreken twee te veel. Misschien wel de twee die wij hadden moeten hebben.

,,Maar ik heb geen spijt. Integendeel. Als je ziet hoe de wereld reilt en zeilt, is het juist prettig dat ik ze niet heb. Want ik vind dat het heel erg verkeerd gaat. Zo’n griezelige klootzak als Donald Trump aan het roer in Amerika, dat kan niet goed blijven gaan. Het zorgelijke gedoe met aanslagen. En ik zie andere grote problemen opdoemen. Wat ik al jaren zeg, kwam onlangs in Rome tevoorschijn: watertekort. Palestijnen worden van het waternet afgesloten, of gaan op rantsoen. Ik voorspel dat die schaarste voor oorlogen gaat zorgen. Verder speelt ontbossing, milieuverontreiniging; de mensheid zal het niet zolang meer maken. Ik heb er weinig vertrouwen in.’’

DAT KLINKT HEEL SOMBER, DENKT U DAN NIET: DAN MAAR IETS GEZELLIGS DOEN ZOLANG HET NOG KAN?

,,Nee, daar heb ik geen behoefte aan. Verjaardagen sla ik altijd over, met vrienden doe ik nooit iets in de trant van gezellig bij elkaar zitten. Ik ga voor sober en eenvoudig. Misschien heeft het met mijn calvinistische verleden te maken, geen idee. Wat dat betreft is schrijven voor mij ook het perfecte beroep: compleet solitair, geen gedoe, geen zeurende collega’s en ik hoef er mijn huis niet voor uit. Ik ben een saaie man aan wie niks te beleven valt, maar ik ben er tevreden mee. Ik kan niet anders.’’








„Het is bijvoorbeeld een hard gegeven dat we vol zitten met vooroordelen. Die kennis kun je op allerlei manieren gebruiken om je boodschap te versterken. In de politiek zie je dat veel gebeuren: klimaatactivisten zijn boomknuffelaars en maatschappelijke organisaties typeer je als subsidieslurpers.”
Die vooroordelen refereren aan een onderbuikgevoel dat iedereen heeft. Pot: „Wat we ons vaak niet realiseren, is dat ons brein ons continu voor de gek houdt. Met ons reptielenbrein, het evolutionair oudste deel van ons brein, reageren we zonder verder na te denken. Het laat ons instinctieve keuzes maken. Dat moest in de oertijd ook, want er was geen tijd om na te denken als er gevaar op de loer lag. Directe actie was vereist. Pas toen in de evolutie de neocortex – het jongere deel van onze brein – ontstond, waren we in staat afwegingen te maken en taal te gebruiken, waardoor we ons van andere dieren gingen onderscheiden.”
Maar wie denkt dat we daardoor objectief zijn en voor ieders argumenten openstaan, komt bedrogen uit, aldus de auteur. „Dat oude deel van ons brein is vaak dominant en neemt beslissingen voor ons zonder dat we ons daarvan bewust zijn.”
Zo kan een politiek leider bij zijn aanhangers niet van zijn voetstuk vallen, ondanks dat hij aantoonbaar vele onwaarheden vertelt. Hersenen laten alleen die informatie door, die het beeld bevestigen dat we al hebben.
Onze hersenen geven, ook al vanuit de oertijd, prioriteit aan slecht nieuws. In het verlengde daarvan telt verlies voor ons zwaarder dan winst, weet Pot. „Je kunt dit handig gebruiken door vooral te benadrukken wat iemand heeft te verliezen als hij niet met jouw standpunt of ideeën meegaat.”
Een mooi voorbeeld van hoe je daar je voordeel mee kunt doen, is luidsprekerfabrikant Bose. „De verkoop van een bepaald type box liep niet al te best totdat de luidsprekerfabrikant zijn reclameslogan veranderde in ’Hoor wat je tot nu toe hebt gemist’. De verkoop schoot met maar liefst 45 procent omhoog. Een Postcodeloterij maakt gebruik van hetzelfde angstprincipe: stel je voor dat er in jouw postcodegebied een prijs valt en je buren winnen, maar jij niet...?”
De manier waarop we met cijfers omgaan, vindt Pot een van de meest frappante vindingen uit alle onderzoeksgegevens die hij verzamelde. „We kunnen niet autonoom over getallen en cijfers nadenken. We relateren ze altijd aan andere cijfers, zelfs als die niets met elkaar te maken hebben. We kochten het huis voor 30.000 euro onder de vraagprijs, wordt er gezegd. Niemand die zich afvraagt of die vraagprijs eigenlijk reëel was.”


FRIDAY, NOVEMBER 20, 2015


Donald Trump Is the President America Deserves

Donald J. Trump will be the next President of the United States. That is going to happen come November 2016. Once elected, he will install 30-foot-tall gold-plated letters spelling his name on the front of the White House. He will be asked about foreign leaders in globally broadcasted press conferences and he will look directly into the camera with those dead, sunken eyes of his and call them morons and losers. He will blow huge chunks of the country’s budget investing in ideas a 10-year-old boy would concoct, like a giant wall around Mexico to keep the “rapists” out. He will do all of these things as the leader of America and we will deserve every minute of it.
You are laughing. You think Trump is a freak show, a lunatic who stands no chance of actually being elected to a position of power. Buddy, look around you. America is a country that thrives on lunacy, a 3,000-mile bi-coastal freak factory that rewards those who can boil their horrid, myopic opinions down to a four-word slogan, and Donald Trump is their king, the future Bumper-Sticker-in-Chief.
Donald Trump is America’s id personified — a walking, talking middle finger. He is the guy from Jersey in a tank top whose favorite phrase is “Ay, jerkoff, c’mere and say it to my face, eh?” He is the retired uncle in line at Chik-Fil-A wearing a trucker hat that says “One Big Ass Mistake America.” He is the Wall Street executive who dictates his own annual multi-million bonus while opposing a $15 minimum wage. Donald Trump is America.
When Bloomberg Politics recently stuffed Trump supporters into a room and asked them what they like about The Donald, the jowly masses responded:
“He doesn’t care what people think, he tells the truth.”
“He’s in touch with what everybody’s thinking, what everybody wants.”
And the special sauce on the Big Mac…
“He’s one of us. He may be a millionaire, but besides the money issue, he’s still in tune with what everybody wants.”
While the rest of the world views Trump as comic relief in our already laughable political system, the sunburned, overweight mouthbreathers of ‘Murica (whose votes all count equally) have spoken: They like Trump. They think he’s a good guy, a straight-shooter. A regular Joe Dickhead, but you know… also a billionaire. He’s convinced them of the greatest character swindle in American politics: He’s just like you.
It’s the same rhetoric that got George W. Bush elected twice. After all, Bush was just like you, especially if you went to the best schools in Connecticut but for some reason spoke with a Texas accent, and if you owned a baseball team, and if your father was head of the CIA, ambassador to China, Vice President of the United States for eight years, and President for four years. Just like you!
You’re still unconvinced. You grasp firmly to the warm, soothing belief that the political left will prevent the national tragedy of a Trump presidency. But you are wrong. The left will be too busy bickering among themselves, arguing over which social justice issue deserves the most prominence, and as a result, will produce the safest, least offensive, most substance-free candidate. Or worse, Hillary Clinton.
Meanwhile, on the other side of the intelligentsia interstate, the one with two different Cheesecake Factories bookending a Costco, Trump not only routinely trashes Latinos and/or China every time there’s a microphone pointed at the puckered rectum on his face, but it’s not even treated as a gaffe. In fact, the more hatred and bigotry that spews out of his mouth hole, the more his numbers seem to go up.
Of course the numbers rise. This is a country that leads the world in obesity rates and gun-related murders, but falls way behind in adult literacy. We are a nation of fat illiterates, shooting each other to death with unprecedented proliferance, which might not be an actual word, but hey, say it to my gun, pal.
America is a nation that considers its greatest literary achievement to be a book of cell phone photos that Kim Kardashian took of herself in the bathroom. It’s a country whose surefire cinematic moneymaker is letting Michael Bay smash toy helicopters into toy oil tankers and make ‘em ‘splode real good. It’s a country whose take on foreign cuisine is Olive Garden.
But surely, America wouldn’t be so gullible as to elect a man most notable for wrapping his wrinkly Earth vessel up in a suit, cinching it together with his own (Chinese-manufactured, shhh) neckties, and sitting in front of a TV camera once a week to grunt out his two-word catchphrase which proudly sends someone down the unemployment chute, right? We are above entrusting our highest security details with a pop culture footnote who, on a scale of cultural dichotomy, is slightly above Honey Boo Boo’s mom, but several notches below a Kevin James movie about a talking gorilla with a wish-granting asshole, yeah? But we are not.
Remember Arnold. Remember Jesse Ventura. Remember Ronald Reagan, a man whose greatest career accomplishment was starring opposite a chimpanzee in a movie. Not only did we elect Reagan (twice) but he is so revered as the patron saint of his party that there are millions of Reaganites who, 30 years later, still delude themselves into believing that he was a selfless patriot who didn’t triple the federal budget deficit, expand the government, or repeatedly raise taxes. He did all of those things, by the way.
So when it comes time to cast your vote, do the truly American thing and vote for President Donald Trump. Hail to the Chief, and God bless America.




Spot zie butterfly, die reageert op mensen en honden, en niet alleen angst, ook nieuwsgierigheid, er (vrolijk, mijn interpretatie) omheen fladderen 















They always got away with it ? Het is met de Kennedy’s vaak slecht afgelopen, erg jong dood vermoord en jfk leed aan ondraaglijke rugpijn waartegen hij veel morfine injecties en barbituraten kreeg, als je je verdiept in de (altijd gekleurde) biografie van mensen, dan is eenieder al te menselijk ijdel verwaand verrot smerig stupide .. er zijn zeker ook 30% mensen die meer dan 60% goed zijn .. meer dan 50% van de mensen is passief laf ijdel verwaand verrot doods slecht. 





als je op de maan zou kunnen leven, dan zie je maar 1 ster, de zon, en af en toe 5 door de zon verlichte planeten waaronder als "grootste" de aarde .. en 1 dag duurt een maand, zo "langzaam" draait de maan om haar / zijn as. Dus je zit in een van zuurstof en water en voedsel voorziene bunker op de maan (allemaal de komende 500 jaar technisch en fysiek onmogelijk en ik heb nu het gevoel dat dat nooit gaat gebeuren, omdat de mensheid rond 2057 uit sterft) met ramen en dan zie je ruim twee weken de zon en plus 120 graden celsius en ruim twee weken complete duisternis en min 200 graden .. hoe vaak zie je in de duisternis en het licht de aarde "voorbij" komen .. en zie je aan de far side of the moon NOOIT de aarde ? Ja, hu, griezelig, creepy, op een bepaalde manier is de maan net zo dominant als de zon 


The team found the calendar ring likely contained 354 holes, which follows a lunar year of 354 days (or 12 cycles of the moon waxing and waning). Unlike the 365-day solar year most of the world uses today, the Ancient Egyptian calendar followed the lunar year, as does the Islamic calendar still widely used around the world.

In short, it's a fascinating collision between modern-day science and the mysteries of an ancient artifact.

In a 2021 paper, researchers found that previously discovered and regularly spaced holes in a "calendar ring" were marked to describe the "motions of the sun, Moon, and all five planets known in antiquity and how they were displayed at the front as an ancient Greek cosmos."

Now, in a new study published in the Oficial Journal of the British Horological Institute, University of Glasgow gravitational wave researcher Graham Woan and research associate Joseph Bayley suggest that the ring was likely perforated with 354 holes, which happens to be the number of days in a lunar year.

The researchers ruled out the possibility of it measuring a solar year.

Fresh research about ripples in the fabric of spacetime suggests a nearly 2,000-year-old cosmic calculator followed the lunar calendar instead of the solar one.

The hand-powered "Antikythera mechanism" was retrieved in pieces from a sunken shipwreck in the Aegean sea in 1901, sparking more than a century of research into how this device was made — and why. The box-shaped mechanical computer used gears and dials to track ancient astronomical events such as solar eclipses and the movements of planets.

It may not amount to the kind of discovery fit for a Hollywood action blockbuster script — but it's an intriguing new ripple in a mystery that has puzzled scientists for over a century nonetheless.

"We hope that our findings about the Antikythera mechanism, although less supernaturally spectacular than those made by Indiana Jones, will help deepen our understanding of how this remarkable device was made and used by the Greeks," Woan said.



During the intermission, a group of sorority girls, who were quite possibly the youngest attendees at the show, took their seats next to us. I'd find out later that these girls came equipped with only one dance move, which would be repeated throughout the concert's entirely, or at least until one lost her balance, dumping her $8 beer and falling on top of the couple in their 50s in the row in front of us.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten