maandag 1 juli 2024

"Where did that bottle of wine go ?"

 You drank it, just now, half an hour ago, can you believe it ? 

Karen Voetmann about Cees (Cornelis) Johannes Maria van Veenendaal , 13-5-1935, Oss (Brabant)

1 juli dronk ik tot mijn verbazing een hele fles erg lekkere witte wijn op, terwijl ik tot dusverre maximaal twee glazen alcohol per dag drink .. zou het jammer vinden als ik daarom niet meer die lekkere chardonnay zou drinken, maar een hele fles is echt niet gezond, twee glazen ook niet, tabak en sigaretten en sigaren en pijp zijn het meest kankerverwekkend, alcohol is het tweede meest kankerverwekkende, gevoegd bij mijn verdriet (woede) .. nou ja, ik ben toch voor of in 2057 dood, dus wat maakt dat dan uit >> ik neem me nogmaals voor niet meer dan 2 glazen alcohol per dag en daar heb ik me afgelopen zes jaar, op 8 keer na, aan gehouden .. dat blijft zo en ik ga proberen nog meer dagen helemaal geen alcohol of minder te drinken  

En 0,5 gram salvia divinorum (extract, versterkt 5 tot 20 maal WoW) en 0,4 gram psy truffels en 0,3 gram wiet, de ene dag wel, de andere dag niet, om de dag dus, zeer, zeer, zeer gezond, fysiek en psychisch ben ik top, iets te emotioneel (en extravert, zonder ooit hinderlijk of lawaaiig te zijn, er zijn jaloerse kleinzielige bevooroordeelde domme kutten die dan gaan janken om beveiliging met rottende huichelbekkies), zo, met die kruiden en andere gezonde middelen, zou ik het niet erg vinden als ik eerder dood ga, liever levend(ig) dood, dan als zombie dood, living life in denial and therefore not really living >> like too many zombie vvd ggg ss ccccc chicken pigss in hol land and the world  

aandacht foor je sellef


Strepy 

https://www.youtube.com/watch?v=9FFLp_w6kH8





Geen opmerkingen:

Een reactie posten