woensdag 3 juli 2024

Some reflections on the day after the day before .. i feel sorry for all the tuna the cat eats .. ja, toch ook een wonder, de mens vreet de zee ook al leeg en de vis blijft maar komen .. ellende met de koraalriffen, de bossen, de natuur, deze planeet en het verwoestende vretende dode lijke mensvarken .. Volgens het ene bericht draait de maan in die 4,2 miljard jaar steeds sneller om haar as, volgens het andere bericht steeds langzamer, dus in het eerste bericht draaide de maan 2 miljard jaar geleden in 14 dagen om haar as, 1 week zonlicht, 1 week niet, altijd van maar 1 kant van de maan is de aarde zichtbaar ! .. volgens het andere bericht draaide maan 2 miljard jaar geleden in 40 dagen een rondje om haar as, 20 dagen zon en heet, 20 dagen donker pikzwart (waar komt dat pik vandaan ?) koud .. en nu draait de maan rond haar as rond de 28 dagen .... weet echt niet wat juist is en het kan me wel schelen, ben benieuwd of er geniale mannen of ~ en vrouwen bestaan die dat kunnen uitrekenen en bijna kunnen bewijzen wat nu het juiste antwoord is .. dan kun je mogelijk ook beter de toekomst voorspellen ? Niels Bohr, prediction is very difficult, specially about the future

 net zoals er 1 bericht staat dat de aarde sinds pre industrie, dus voor 1800 ongeveer inmiddels 1,2 graden gemiddeld warmer is geworden en een ander goed wetenschappelijk gedocumenteerd bericht dat de aarde sinds 1980 gemiddeld 2 graden warmer is geworden en vooral de laatste 10-15 jaar en dat daarmee eigenlijk de oorspronkelijke klimaatdoelen van Parijs nu al "overschreden" zijn, wat kun je doen tegen miljoenen, miljarden, biljarden liters olie, benzine en diesel verbranden en net zo veel kolen en het net iets minder schadelijke gas voor de opwarming van de aarde >> daar denk ik dus dat het laatste juist is op grond van wat ik gelezen heb, vooral van ippc, maar ook bij esa en nasa leeft die zorg 

Ik weet meer dan 75% zeker dat Fred Hoyle gelijk heeft en dat die big bang domme gelovige onzin is.  Government in the world nowadays consists of hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele verwaande verrotte doodse gore mammonkanker gelovige gluiperige smerige stupide animal farm pigss chickenss en die geest zit heel diep in de mens verkankerd .. en "de mens" vergiftigt, vernielt en verbrandt de goede mensheid, de natuur en de wereld daarmee. 

The theory was one alternative to the Big Bang which, like the Big Bang, agreed with key observations of the day, namely Hubble's red shift observations, and Hoyle was a strong critic of the Big Bang. He coined the term "Big Bang" on BBC radio's Third Programme broadcast on 28 March 1949.[28] It was said by George Gamow and his opponents that Hoyle intended to be pejorative, and the script from which he read aloud was interpreted by his opponents to be "vain, one-sided, insulting, not worthy of the BBC".[29] Hoyle explicitly denied that he was being insulting and said it was just a striking image meant to emphasize the difference between the two theories for the radio audience.[30] In another BBC interview, he said, "The reason why scientists like the "Big Bang" is because they are overshadowed by the Book of Genesis. It is deep within the psyche of most scientists to believe in the first page of Genesis".[31]

Ik weet meer dan 80% zeker dat de maan op de aarde gebotst is rond de 4 miljard jaar geleden en daarna op 100.000 tot 150.000 kilometer van de aarde stond en binnen 14 dagen om haar as draaide, door de klap en zo dus sneller, dan zou te berekenen moeten zijn op welke afstand de maan 4 miljard jaar geleden van de aarde stond, 1 kant naar de aarde toegekeerd en in 14 dagen draaiden ze om elkaar, de aarde altijd naar die ene kant van de maan, toch bijzonder, dat kan ik niet verklaren, een tegengestelde beweging omdat de maan lichter is of omdat de maan meer op de aarde botste dan andersom, ja, dat laatste, zo werkt het blijkbaar met dark matter energy en zwaartekracht in een drie dimensionale ruimte van het zonnestelsel (grote biljartballen planeten (dus zeker niet zo massief als biljartballen die niet veranderen als ze op elkaar knallen, de aarde is wel veranderd, bijzonder dat mercurius zo op de maan lijkt en dat venus nu 400 graden aan het oppervlakte is met een dikke laag gifwolken) in een 3 dimensionale ruimte)

Ik weet meer dan 55% zeker dat het sinds 1980 gemiddeld 2 graden warmer is geworden op planeet aarde, als 2 eerlijke non bias weerkundigen met juiste statistieken me vertellen of laten zien dat het 1,2 graden is, dan geloof ik dat. 

Iryna en Stella zijn me voor 20% zeer onbekend terrein, voor 80% kan ik ze volgen en me in ze inleven. 

Suzanne is me voor 30% zeer onbekend terrein, voor 70% kan ik haar volgen en me inleven. 

Van het orgasme van Stella kreeg ik tranen in de ogen, zo diep en intens, ze lijkt me schorpioen (geloof ik niet in, een heel klein beetje omdat Marten Toonder erin geloofde en dat ook liet zien hoe juist de voorspellingen van zijn broer, astroloog, waren, omdat Maarten 't Hart die er totaal niet in geloofde, ook twee goede kloppende voorspellingen van astrologen kreeg en ook Kees van Kooten wat daarvan liet zien en ikzelf toch ook soms zaken herkende .. maar wat is een goede astroloog, kan ook iemand met veel mensenkennis zijn en aan lichaamstaal veel ziet en astrologie is vaak orakel van delphi achtig .. het ken zo zijn, maar ook zo zijn, multi interpretabele uitspraken doen : u heeft pijn maar ook vreugde in uw leven gekend, soms bent u open en eerlijk, dan weer vertrouwelijk en geheimzinnig over zaken die u nauw aan het hart gaan, zo ben ik ook enigszins astroloog). 

Iryna was licht arrogant, ik laat niet alles van me zien, i know I’m good, I know I’m real good, perhaps the best if I feel like it.  

Suzanne was ik het meest verbaasd over, 1 minuut zo diep en intens en ik had het van haar niet verwacht. 

Stella heeft na 2 korte gesprekjes waardoor ik nog dieper onder de indruk was me geheel vermeden, ik heb haar met een briefje mee uit gevraagd, no reply. 

Iryna kon om me lachen en ze flirtte heel licht met haar ogen en door hoe ze sprak, maar ze vond me vooral een vreemde vogel en toen ik haar bedankte en kuste op de fraaie wang voor a wonderful experience was ze ijskoud en keek ze not amused, twee dames in de zaal vonden het wel heel leuk dat ik zo openlijk liefde uitte .. maar ik deed inderdaad wel vreemd, “the things you make me do !” “I know,” zei ze met heel mooi lachje. Mooiste sterkste heksachtige ever, nog meer dan Aska en dat wil heel wat zeggen, ook door haar lengte van 1.82 of iets meer zelfs. Ook lijkt ze meer net zoals Aska een aardige goede rijke sterke John Kennedy of Steve Jobs te “zoeken” (niet echt een man nodig, zo sterk is ze) en ben ik teveel een vreemde vogel, een niet rijke nerd .. ze is meer ijdel verwaand dan Stella en Suzanne, maar dat mag ze wel zijn, ze is bij de 0,0001% knapste sterkste dames, a goddess zelfs. Ik heb mijn telefoonnummer voor haar bij de receptie achter gelaten, no reply, ik heb het idee dat zij zelfs heeft gevraagd om me weg te sturen, maar dat weet ik maar voor 25%, ik denk dat er meer klachten waren, dat weet ik zelfs zeker, dus zij heeft niet gevraagd om me te verwijderen bij caesar sport. 

Suzanne heeft ook nooit de indruk gewekt dat ze meer belangstelling had, wel hartelijk en lief, vond het wel een beetje gemeen dat ze deze zomer door zou trainen, les geven en dat ze zelfs af en toe op maandag les zou geven en dat ik dan met haar medeweten weg gestuurd word, dat gebeurde bij yoga inner embassy met Joyce van Ling ook, me eerst lekker maken met extra lessen speciaal voor jou (niet van Joyce) en me dan weg sturen, bah (heeft Suzanne trouwens niet gedaan ! haar lichaamstaal bij de laatste les was meer goodbye .. en ik voelde het enigszins aankomen en ook niet, weer weg uit een comfort zone, dat gebeurt me continu teveel door die getikte weiven) .. vanavond zeer intens twee uur gesport met top instructeur David en er waren zeker 4 zeer knappe dames en daardoor vergat ik Suzanne enigszins, want het deed pijn, ik had zo graag in de zomer 2 uur per week met haar getraind, ik werd nog steeds beter .. en wel stiekem teveel hopend op een relatie .. en vreemd dat ze volgens mij echt bij die dansavond in februari dit jaar in Pulchri studio was en zelfs aardige woorden tegen me zei terwijl ik de debiel uit hing omdat ik haar toen de knapste en leukste van de avond vond. 

Pfff, echt niet leuk als je grote liefde 3 keer zo gefrustreerd wordt, maar op grond van lichaamstaal en flirten had ik geen verwachtingen mogen hebben, nooit een duidelijke flirt glimlach of een hint om samen iets te doen en Iryna was de enige die vertelde dat ze geen vriend had (daar was ik verbaasd over, de mooiste van de wereld, maar ze is inderdaad zeer compleet van zichzelf) .. er waren er meer, Regina van Vliet, silk green shirt, wow, eerste sinds 2019-2020 waarbij ik enorm veel leuke lekkere sex voelde, la brunette, Wictoria, Carolina, Aga, die toch ook vaak me helpen en bespotten, het leek wel alsof ze het van Suzanne en het afscheid wisten bijvoorbeeld, zo vriendelijk en mooi was Carolina, Carola Polska Groszek .. en Aga zag de dag voordat het gebeurde er ook schitterend en lief bedeesd uit (normaal lacht ze me iets meer uit, nu knap en rustig, alsof ze wist, je krijgt binnenkort weer een teleurstelling). 

Het meeste heb ik gelachen om of veel beter MET Margalith en Iryna en Aska .. Misha en Stella daarna, ze zijn iets serieuzer en Suzanne is ook daar wat mysterieus, ze heeft volgens mij zelden of nooit de slappe lach gehad en zoals met Faye, dat we allebei het uit proesten vanwege die gekke goede grappige Kees van Kooten, dat zie ik met haar ook niet gebeuren, maar ze heeft een leuk lachje en ze is vrolijk en optimistisch .. en zo was ik ook verbaasd dat ze kracht training deed, gespierde benen ! .. en dan vermoed ik een vriend .. kracht training doen meer mannen ? Alledrie zeer sterke dames en goede persoonlijkheden en slim en intelligent en zeer knap. 

De enige die (sexueel) met me flirtte was Elena Rumania, had ik ook dolgraag mee gewild, hoewel ik toen wel into Iryna was .. Elena Rumania ook bij de 1% knapsten .. iets teveel uiterlijk gericht, ik ben ook maar een man. 

Kletsie kennie echnie schelie

De aarde zou 4,2 miljard jaar oud zijn, de maan 4,1 miljard jaar, hoe ze dat toch allemaal kunnen berekenen en weten, toch wel erg, sommigen zijn zo knap, wetenschap, kunst en dan die ellendige politieke greedy alles vernielende verbrandende mammonkanker ijdele vvd ggg ss animal farm pigss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten