zondag 14 juli 2024

“Ik zag Simon Tahamata bij de Perry sport ! Ik zag Simon Tahamata bij de Perry sport 😱🙀 !”, brulde ik tegen me broertje, op bezoek in Amsterdam, als 13/14 jarige, zomer 1978 of 1979, de Kalverstraat.

O MY DOG ! " "O MY DOG !" .. doggie kennie schelie, helemalie niksie, krijgie zenuwie vannie dommie blaffie, reli gelovigie ijdelie verwaandie weiffie sijnie knotsie gekkie, according to Ratchet AnuBie and Strepy 

Vreselijke sielige slachtoffer kutten leiden dan de aandacht van de verschrikkelijke waarheid en de werkelijkheid af met kuttengeseik over fat bikes die te snel zouden gaan .. zijn er zoveel meer ongelukken met fat bikes ? Niet door mij, ik ben een rustige vriendelijke rijder met inzicht en ik zie het in Den Haag ook nooit mis gaan .. in Amsterdam reden de mensen met auto’s, fietsen en scooters en motors (die mogen wel 50-300 km per uur) als doldwaze gehaaste gekken VOOR de tijd van de fat bikes .. de kuttenweiffies burger lijke ambt e naren als Youp van ‘t hek en Femke Halsema kakelklagen erover, leven sinds ze 30 jaar zijn niet meer in de echte wereld, maar die van de hebzuchtige bezitterige ijdele vvd ggg ss ccccc mammonkanker krengetjes .. en ik vind Femke Halsema niet slecht, wel een tikje ijdel verwaand, het minste van de hier genoemde politici, maar toch is er ook bij haar iets scheef gegroeid, zoals bij iedereen boven de 30 jaar (soms zelfs voor 30 jaar, dat is ernstig !)

.. Na Denemarken, 10 augustus, vraag ik Suzanne mee uit, ik kan nee hebben, van Stella, iRyna, Wictoria direct nee en Mihsa (dat wist ik al, Mihsa had me meteen verteld, ik ben met vriend en ben trouw en top), en indirect nee van wel 10 dames zoals nicole ross 

in sports a gentleman dildo mano according to Ratchet AnuBie .: Het is totaal hopeloos en zinloos als "mensen" zo doorgaan met de wereld te verbranden en dicht te asfalteren. En naar ijdele verwaande verrotte doodse stupide scheetkussens als donald melania trump, marjolein faber hugo de jonge ssonnema, wilderss yessilgoz van der plass, rutte schipperss, sschoof, barbara van de griend, vlad kgb kremlin poetin luisteren, alles vernielende liegende liefdeloze wezenloze bezitterige hebzuchtige ijdele verwaande smerige stupide huichelende mammonkanker moordenaars

en indirect heeft Suzanne nee gezegd, en ja door me persoonlijk een toegangskaartje met nummer 1 te overhandigen voor haar les en door mogelijk 22 februari 2024 bij de pulchri studio dansavond voor 40plus te zijn, terwijl ze 29 jaar is, ze komt over als 32~36 jaar, meer volwassen dan ik op veel gebieden .. maar daar kan ik geen rechten of plichten aan ontlenen 

En wat scheuren vooral Volkswagen en Audi rijders maar ook Toyota en bmw veel te gevaarlijk hard in Den Haag, ik zie er minstens 1 per 3 dagen onverantwoord en gevaarlijk scheuren voor of beter tegen kinderen en vrouwen (waarvan sommigen duidelijk meer ongelukken krijgen door gebrekkig inzicht in het verkeer .. misschien ook teveel met zichzelf bezig, hier rijdt koningin kip of varken met kroontje op dr domme ijdele verwaande kutkop) 

Voor de eerste keer dat de smaak van koriander enigszins tegenvalt door een heerlijke Lassie bijna klaar Risotto, erg goed ! Maar nog altijd is koriander echt lekker vergeleken vieze peterselie, de smaak van hollanders, peterselie blief ik dan weer niet, koriander hoort ook meer door thaïs dan door risotto, daar zal het mee te maken hebben. 

kletsie ken echnie schelie, al hebbie verrekkie vaginie


 De ijdele verwaande verrotte doodse smerige stupide moordende mammonkanker monster marionet buikspreekpop aan het woord (speech van michelle obama overschrijven was haar eerste en laatste doen en laten):

Melania Trump noemt aanslagpleger een monster

ja, waarom heeft de Telegraaf de grenze gotisch letters gehandhaafd van 1933-1945, de nsb ~ vvd pvv nscda bbb krant van doodss hol land, zoals plofbal inside met, van en door j.derksen en smerige stupide humorloze bezitterige hebzuchtige ijdele vvd ggg john de mol kotss







Als een 20 jarige eenling het weet, dan zou iedereen het nu einde lijk eens moeten weten .. donald trump is een hebzuchtig bezitterig ijdel vvd ggg ss cccc moordend fascistisch liegend vies vuil varken en daar is mammon hoer melania trump mee getrouwd, net zoals mammon hoertje maxima junta tegen de minima daarom met lege holle niet rechtstreeks moordende suffe slome stupide piggy willy getrouwd is .. was het een wel werkende fietsenmaker, schoenmaker, leraar, gemeente ambtenaar, elektricien, timmerman of loodgieter geweest, ze had dat varkentje niet gezien of gehoord 









                             Martin Koole, de schilder, liet me zien dat het allemaal rechte lijnen zijn, kubistisch, terwijl de dame toch ronde vormen heeft, toen ik vroeg of hij expres van haar rok een rechthoek had gemaakt. Toen zag ik het pas .. de neuzen zijn een soort handtekening, net zoals de kubus bij mannen op de borst in het midden ter hoogte van het hart bij de fraaie beelden van Eppe de Haan. Vind het contrast kunstenaars en meer dan 65% van de politici en ambtenaren (min of meer hetzelfde) beangstigend groot .. zoveel mensen die zulke mooie dingen kunnen en lege holle ijdele smerige stupide vvd ggg mammonkanker krengetjes die planeet aarde verbranden en vernielen .. en daar top salarissen voor krijgen 😱😱🙀🙀 en beschermd worden door de schutz staffel van leger en politie, waarvan ze daarom heel veel nodig hebben, waardoor deze mooie planeet nog sneller verbrand en vernield wordt. No more government as the killing burden on the people and the planet.   

.. die vorm van destructieve kuttenhumort .. tot er overblijft, provoceren en (kinder)ziekenhuizen bombarderen met je valse gefrustreerde laffe jaloerse ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige smerige stupide ego mammonkanker rattevarken kippekutkop vlad kgb kremlin kreng putain poetin .. en ik heb gezien, gemerkt en gevoeld dat ratte muize bekkie barbara van de griend dat net zo liefdeloos wezenloos hatend met haar ijdele verstarde verwaande doodse smerige stupide rotkop in opdracht van "de rijksoverheid" laat uitvoeren en gebeuren, goor lelijk liegend smerig sslaafss mammonkanker tyfus tering krengetje met je zure bittere huichelbekkie .. ik ben dolblij als jij binnen een jaar pijnlijk crepeert, goed voor de wereld en de mensheid ..  en met jou al die laffe wezenloze liefdeloze mammonkanker  krengetjes bij de rechter lijke macht, openbare gesloten kutte hysterie minniesterie, bedrijfsdood fivoor bv en overheid (en bij fivoor bv zijn dat meer dan 95%, bij de overheid ruim 65%) 

God Verdomme 

leuk, die poes op de achtergrond de eerste 5 minuten van de video, poetin was toen die oorlog begonnen, Oekraïense dj miss monique .. kreeg ik in 2019 continu via youtube, ook nu, https://www.youtube.com/watch?v=TMcPXUmfp6Y


Joe diMaggio Omerta against john kennedy for Marilyn Monroe and other abused good women >> nu moet er ook zo'n stoere sterke maffia man opstaan TEGEN vlad poetin en het kremlin, netanyahu, trump, wilders, sschoof, yessilgoz, faber, klever, agema, van der plass, sschipperss, marjolein ssonnema, barbara van de griend, martha neeter braaksma, melania trump, mammon hoertjes wiersma, mona keizer en maxima zorreguieta, dochterss sschoof en poetin, of is daar de "solidariteit" tussen die ijdele vvd ggg ss ccccc mammonkanker krengetjes te groot .. ja

https://nl.wikipedia.org/wiki/Omerta_(maffia)

https://en.wikipedia.org/wiki/Omert%C3%A0

In sport dildo mano 

Omertà is widely reported in sport in relation to use of prohibited substances by athletes. The Cycling Independent Reform Commission report of 2015 contains the word "omerta" no fewer than 17 times, and stated:

A former directeur sportif described omerta as a system in which riders were open among themselves about doping, and omerta operated externally so doping was not spoken about in public. An academic paper highlighted that those who broke the code of silence within cycling were ostracised and sometimes pushed out of the sport because they were not willing to support or join in with doping. Any rider who did speak out about doping could find himself informally sanctioned by the rest of the peloton.

  

'Opnieuw verspreking van Trump: noemt zichzelf per ongeluk 'beste president ooit' in plaats van 'oplichter, fascist en verkrachter', stond bovenaan de nieuwsbrief. Later kregen abonnees een bericht dat de nieuwsbrief was gecorrigeerd. "Deze mail plannen we altijd vrijdag al in. In het licht van het nieuws van afgelopen nacht, is dat uiteraard zeer ongelukkig getimed. Mea culpa! Wij gaan ervan uit dat deze blunder geen gevolgen voor de Amerikaanse verkiezingen heeft", aldus De Speld.

De Speld laat desgevraagd weten geen klachten te hebben ontvangen over de nieuwsbrief. Trump raakte zaterdagavond (lokale tijd) gewond toen een man het vuur opende tijdens een campagnebijeenkomst in Pennsylvania. 


om kernwapens te gebruiken, good luck, greedy pigchickenss humanity

Donald Trump liegt over kogel , natural born liar, like mark edith schipperss yessilgoz caroline van der plass wilderss rutte .. en vlad poetin zoekt door kinderziekenhuizen te bombarderen oorlog met de navo en een reden in zijn hatende wanhoop om kernwapens te gebruiken


Liegt Trump over kogel?© CC BY 2.0

Donald Trump heeft inmiddels uitgebreid gereageerd op de moordpoging die hij overleefde tijdens een campagne-event in Butler, Pennsylvania.

“Ik hoor hier niet te zijn, ik hoor dood te zijn”, reageert Trump in een interview met de Amerikaanse krant The New York Post. “Door geluk of door God, veel mensen zeggen dat het door God is dat ik hier nog ben.”

Trump werd uiteindelijk met een bloedspat op het gezicht door agenten van de geheime dienst beschermd en van het podium geleid. 

De Republikeinse presidentskandidaat beweert zelf dat hij een kogel door het oor kreeg, maar andere bronnen hebben initieel gemeld dat een kogel afketste op de teleprompter, het transparante scherm waarop Trump zijn speech afleest, waarna het glas brak en hij die scherven in het gezicht en het oor kreeg. 

Maar de voormalige president houdt vol dat een kogel wel degelijk door zijn oor zoefde en hij zo aan de dood ontsnapte. “De dokter in het ziekenhuis zei dat hij nog nooit zoiets had gezien, hij noemde het een wonder”, zegt Trump in een reactie bij The New York Times. Tijdens het interview wilde hij geen foto's laten nemen, maar hij droeg volgens de journalist een groot wit verband rond het oor.

Trump zei in een bericht op Truth Social dat hij "werd neergeschoten met een kogel die het bovenste deel van mijn rechteroor doorboorde".

"Ik wist meteen dat er iets mis was, want ik hoorde een suizend geluid, schoten en voelde meteen de kogel door mijn huid scheuren. Er was veel bloedverlies, dus toen realiseerde ik me wat er aan de hand was. God zegene AMERIKA!" schreef hij.

(SR for Tagtik/Source: New York Post/Illustration picture: Picture by Michel Vadon via Wikicommons licensed under cc_by_2_0)



























Meest kankerverwekkende zoot ever, in ieder geval tabak, eet het en je weet het, 1 gram eten en je bent 24 uur kotsmisselijk en voelt je als een lijk en zo zie je er ook uit, in tegenstelling tot wiet en salvia divinorum .. en efedra mogelijk, ik probeer nu 0,05 gram vers en het bevalt goed. Ik veracht en minacht het doodzieke vvd ggg ss ccccc ministerie van “volksgezondheid en welzijn” 🤮🧟‍♀️☠️😱🙀🧟‍♀️🤮 en meer dan 65% van de overheid 














Folleges mei ben ik 31 januari jarig, wellicht is Suzanne vandaag 29 😻😻❤️❤️ jaar geworden of een andere semi hoofdrol speel ster als Aska of Margalith dans cette sale histoire ken ik je wel fertelle 





Ik heb ook zeer oplettend de (lichaams)taal van kromgetrokken scharminkeltje vogelverschrikker barbara van de griend gezien, gehoord én gelezen tussen 2014-2024, zij is exemplarisch het adolf hitler vlad poetin laffe valse stiekeme achterbakse liegende huichelende volgzame in opdracht van de "rijksoverheid" goede en betere mannen de gevangenis in werken en gif injecties laten toedienen geketende hebzuchtige bezitterige bange egoïstische ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige smerige stupide conceited complacent conformist cackling chicken coward mammonkanker krengetje, ik hoop dat je binnen een jaar zo pijn lijk mogelijk sterft met je zure bittere rottende lelijke huichelbekkie, dat zou ik een redelijk verjaardagscadeau vinden. 

Liever dat zij en alle negatief genoemden verdwijnen, overlast voor medici en andere gezondheidswerkers die wel iets beters te doen hebben dan doodsse mammonkanker krengetjes te behandelen, dat ik ze nooit meer hoef te zien en een relatie met 1 van de positief genoemde dames, nu Suzanne, bij afwijzing een dame als zij .. en dat mensen niet meer hun leven in denial lijden, maar werken en spelen aan het redden van planeet aarde, onder andere door windturbines op transportmiddelen, nieuwe vormen van energie, mensdier en natuurvriendelijke landbouw, visserij en vrede, vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit, het zou makkelijk moeten kunnen, boven en onder negatief genoemde mammonkanker krengetjes houden het tegen, dat zijn feiten.  







De eerste 4 foto’s zijn door ãï gekozen, geloof ik, krijg ook weer vaker die twee keer metalen geluiden te horen, via YouTube, bijvoorbeeld toen ik rosanne 🤮🤮🧟‍♀️☠️🤮🤮 hertzenberger beschreef, die twee geluiden binnen 2 secondes die ik 2018-2020 continu te horen kreeg via youtube 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten