zaterdag 25 mei 2024

Zo, ik rol samen met Faye ~ WoW wOw WoW Squaw (als in goddess vrouw, daar staat squaw voor : proud independent strong women) over de vloer van het lachen, bijna blijf ik erin van het schateren en krijg ik er buikspierpijn van en dat Faye bij la scala pizzeria net zo hard als ik moest schateren en Georgos de kok eigenaar en woody, zijn assistent tegen elkaar zeiden, nou, ik begrijp niet wat hier nou zo leuk aan is .. en ik heb nu zeker twee keer 5 minuten over de grond gerold van het lachen en hoesten en door het te verschrijven of te beschrijven gaat de hardste lach over, want wat is het erg en ernstig, de wereld zo naar zijn mallemoer en die incompetente nitwits die het tegenovergestelde doen van wat goed en beter is voor planeet aarde, de natuur en mensdier

 denk ook wel vaak, chose a real important battle en wees (zelf) trots op het woord neger, squaw, papoose, indiaan, mooiere mensen dan white pig donald trump or vlad poetin .. en als iemand mij kaaskop of bleekscheet, ape-, katte- of varkenskop noemt, prima, ten dele heeft zij of hij gelijk .. chose a battle against dead sick cunts melania and donald trump, vlad and valentina poetin, kim, assad, the usual suspects >> perpetrators, who suppress freedom, equality and social solidarity >> greedy vain conceited cackling conformist grunting murdering pigss and chickenss burning this beautiful planet .. beledigd ijdel verwaand slachtoffer zijn maakt van jou ook een laffe valse stiekeme heimelijke dictator met de moordende moraal politie er bovenop, staat me ook tegen van hillary clinton, die slachtoffer (d)rol en je ijdele verwaandheid .. dilan yessilkots en caroline van der plass zijn veel legere holle nare verrotte verwaande domme mammon kanker kut krengen die eigenlijk vanwege het onderdrukken van vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en het versneld verbranden en vernielen van planeet aarde door je domste verwaande mammon kanker kut kop 1 jaar in de gevangenis thuis horen en daarna 1 jaar bij het leger des heils en dan blij moeten zijn met een uitkering van 2000 eur als ze 24 uur per week in de zorg eindelijk eens echt gaan werken, de kirrende krankzinnige kakelende knorrende kouwe kak kutten  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten