donderdag 2 mei 2024

Zie day after before without four little psy mushrooms and without weed, desperately tryink to recapture moments in love .. ik wantrouw dat “gestudeerde” gespuis als filosoof, psycholoog en psychiaters, juristen zijn helemaal het stupide schorriemorrie .. maar goed of slecht, een mooie dag, gisteren voelde ik me overmoedig de nar keizer, vandaag small men no, vanochtend was zeer plezierig, zoveel sex in me op deze leeftijd, maar vanaf 12.00 uur was dat gevoel weg en dan maar zoeken naar andere kicks of so, vat do i know.. nothingk

 Top dag gisteren dankzij Suzanne en Saskia, vandaag zonder psy truffels (4 kleintjes, samen het formaat van een knikker gisteren, slechts 0,5 gram, bewaard in water) en zonder 0,8 gram wiet is dan weer de nuchtere realiteit onder ogen zien en die bevalt me matig, de realiteit van verstarde verwaande doodse ambt e naren en nog gruwelijker wereld politiek. 

Maar het was zonnig deze donderdag 2 mei en ik voelde me goed en zo’n ochtend met veel sexueel gevoel is mooi .. en de ontnuchtering dat onderstaande mooie blote dames (die nu allemaal dood of oud zijn, van 1976-1977 zijn de foto's) me helemaal niets doen, in tegenstelling tot het "live" gevoel gisteravond en vanochtend nog .. dat zijn toch stemmingswisselingen, bijna borderline, nee, twee keer de realiteit, de ene mooi, de andere nuchter en zwaarder en moeilijker .. wat was ik tot 2018 verstard en doods en conform en toen ik dat gelukkig ontgroeide dankzij wiet en psy truffels na 45 jaar steeds meer suf sloom doods zombie achtig conformeren en meelopen waren (en zijn) de gevolgen niet te overzien .. 

.. hoe durfde Navalny dat toch, ik zou dat dus nooit gedurfd hebben, tegen zo'n verrot verwaand dode lijk kreng als vlad poetin, ik kreeg ook het idee dat het een vorm van naïviteit was dat hij als mooie intelligente jongen die de waarheid vertelde dacht dat hij wel gesteund zou worden door de russische bevolking, die bestond uit laffe valse bange zombies, net zoals ik dacht dat 9 maanden gevangenis en 9 maanden vergiftigen niet zou gebeuren, vanwege het openbaar maken hoe verrot liegend huichelend hypocriet laf dat kreng barbara van de griend is en daarmee het "omhoog" diep gezonken gevallen ijdele hebzuchtige bezitterige materialistische egoïstische ijdele verwaande verrotte doodsse dode lijke gore (mammon ~ man) gelovige gluiperige smerige stupide kreng van de rechter lijke onmacht, het open baar hysterie mini sterie, fivoor bv, politie, (rijks)overheid ook naïef van mij was, dat ik meer steun en hulp daarbij verwachtte en verwacht .. het is laffe zwakke slappe conforme lege holle verstarde vermolmde dode kuttenblubber gebleken .. en dat is ook na corona nog steeds zo, het is zelfs erger geworden, alleen hoef ik niet meer naar de gevangenis en word ik niet meer vergiftigd omdat ik dat op een blog beschrijf .. verschrijf 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten