woensdag 1 mei 2024

Ja, na een gesprek met Frederique Brinkerink, wow, en zij was zelfs vereerd dat ik haar vroeg om iets met me te drinken terwijl ik haar "superieur" vond aan mij en dat zij dat zelf daarna, na kennismaking, ook vond en ook twijfel, terwijl zij in werkelijkheid met alles zoveel slimmer en intelligenter dan ik was, maar waar was ik gebleven, zie je wel, o ja, dat wat Neil Armstrong en de andere 17 mannen van de apollo maan missies wisten : de maan is het absolute einde, de dood, geen sterren zichtbaar vanaf de maan, het zwarte gat, de werkelijkheid en de waarheid die de mens nog niet in wenste te zien, sommigen, in ieder geval 12 van de 18 twijfelden zo, dat ze maar diepgelovig in de christe lijke bijbel van de opvoeding werden (1 ging zelfs de ark van noach zoeken, aaaah de stupiditeit ! op de maan geweest en dan zo stom, planeet aarde is een soort ark van noach), hadden nog de hoop op mars en heel misschien toch buiten het zonnestelsel als er een wonder zou gebeuren, nee, want de maan, doder en meer splendid isolation dan dat, dat kan niet bestaan, dat daarom neil armstrong toen hard een journalist in zijn gezicht sloeg met de bedoeling om hem k.o. te slaan toen de journalist hem zei, ik geloof niet dat u op de maan bent geweest, dat neil armstrong en bijna elke astronaut op of rondom de maan dacht, godverdomme man, het is nog veel erger, ik ben op de maan geweest en het is de dood, zo oneindig duister hels verlicht diep dood en met meer dan 99,ggoogol% waarschijnlijkheid ook het lot van planeet aarde en de mensheid en misschien zelfs al per 2057 als we zo doorgaan .. en ook, de maan, daar valt nooit meer iets te halen, voor eenieder het bewijs van de dood van planeet aarde, 2057, of binnen 5 miljard jaar, verbrand door de zon, wat we nu zelf forceren >> planeet aarde verbranden, in de fik zetten zodat al het water verdampt .... of so, nu is er nog een systeem dat het wolken worden, ja, zie de giftige 200-400 graden celsius broeikasgas wolken rondom venus, dat is het lot van planeet aarde

 Euk zeu eugenleuk geun reudeun meur eum serieus opeuh uweuh gereuskeul eun teu geun, veundeur meun leutste mail eun eu eun euk veurweucht euk neuit meur veun eu teu heuren, eu heuft ceumpleut eufgedeun euls deu meurendeu meurdendeu smeurigeu stupideu kippeu veurkeuns 


Schreum veureul neut eum euw deumheud zeu teu euteuleuren, smothered in oil 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten