woensdag 8 mei 2024

ha ha, die scène waarin youp van 't hek nadeed hoe een boerenvrouw op de tv beschreef wat de dildo met het tuutje doar beuvnop op die cliet en dan moar stiemuliern nou dan moest et wel luukn dag ik soo, onvindbaar op youtube helaas, schiet er af en toe nog van in de lach, zo goed als hij haar na deed .. als ik nu een auto zou kopen, dan die lijkenwagen van Mercedes Benz, ken je achterin slape, fietsen kennen erin en overal met respect, not love, behandeld, wat dat betreft past die wage bij heel notabel de haag

 ik blijf het heel moeilijk vinden, de betrouwbare ambulance medewerker vertelde dat een taser ook niet werkte, mitch henriquez was compleet doorgedraaid en stond zeer waarschijnlijk stijf van de middelen, als ik het onderstaande lees, dan twijfel ik, ik denk dat hetgeen de ambulance medewerkers vertellen de waarheid is en dus vrijspraak .. en dit soort ellende zou voorkomen moeten kunnen worden, of 2 tasers of een verdovings"pistool", zoals ook voor olifanten en tijgers gebruikt wordt, 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Mitch_Henriquez 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten