zondag 26 mei 2024

Wat is belangrijker, een "groeiende" economie, het mantra van economen, nu net zo luxe en comfortabel blijven leven voor ongeveer 11 - 14 miljoen mensen in nederland, 3 tot 6 miljoen mede mensen hebben het moeilijk waarvan 1 miljoen door pech onder de armoedegrens leeft, terwijl rijke stinkerds varkens in paleizen en tweede en derde woningen leven (100.000 bezitten veel meer dan die 4 miljoen pech vogels in hol land, ze bezitten meer dan 17 miljoen in nederland ! En dat is in de hele wereld zo, de rijkste 1 %, varkens trump en musk bezitten meer dan de 99% anderen van de wereldbevolking, een misdaad tegen menselijkheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit en vrijheid) en varkentje krengetje prins prut benard van vollenhoven een vastgoed portefeuille in amsterdam heeft, laat beheren, van 1 miljard eur, of de wereld redden van verbranden door een temperatuur stijging van 8 graden en exponentieel op lopend zodat eventuele (klein) kinderen niet meer mooie planeet aarde zullen mee maken, want dat doet de sluipmoordenaar van het verbranden van olie, kolen, gas, bossen en een deken van plastic soup momenteel met deze mooie planeet .. Een typische despoot, of regering van idioten despoten, 30% van de mensen (om)kopen, vooral beveiliging, politie en ambtenaren vanwege hebberigheid en bezit en de rest angst aanjagen, het laffe valse hieronder negatief genoemde kreng, waarvan Nelson Mandela onderaan de beste beschrijving gaf, nadat hij 30 jaar in de gevangenis zat .. ik denk en vermoed nu, 1 dag later, dat Faye knapper dan dunaway la scala pizzeria vooral zo moest lachen vanwege de twee verhalen van Kees van Kooten hieronder plus al die andere gekkigheid .. mission accompli, nu nog mammon kanker ijdele verwaande verwende verrotte doodsse gore gelovige gluiperige smerige stupide dilan yessilgoz en caroline van der plass kutkotss verjagen, dat iedereen ze een rotschop geeft vanwege de lege holle hebzuchtige bezitterige mammon hoertjess die ze zijn .. een ekster en een kraai eten liever kip dan pinda's !


U
Zo 26-5-2024 11:57
Goedemiddag Menno,
Jammer dat het niet lukt, maar je hoeft je niet schuldig te voelen. Een optie kan immers op twee manieren eindigen. Wel kopen voor de afgesproken datum, of niet kopen. It’s all in the game. 
Goed dat je duidelijkheid hebt verschaft. Het beeld zal vanaf nu, 26 mei, weer voor gegadigden beschikbaar zijn, dus ook tijdens de atelierroute.
Daarna zijn er nog geen plannen voor exposities, waarin CH4 een rol kan spelen.
Fijne dag,
Willem


Op 25 mei 2024, om 11:21 heeft menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com> het volgende geschreven:

Beste Wim, 

Helaas kreeg ik geen 13e maand uit betaald bij mijn salaris. Vind het weer erg akelig van de (rijks)overheid waar ik ruim 33 jaar (te) loyaal gewerkt heb, maar daardoor kan ik het mooiste kunstwerk ooit gezien niet kopen. Mogelijk wel in december van dit jaar, ik ben aan het solliciteren in de horeca en zo, maar ook dat is tot dusverre weinig succesvol. 

Het spijt me enorm, ik dacht dat we een afspraak hadden dat ik het beeld zou kopen per 15 juni en daarvoor zou sparen, en met de 13e maand vakantie uitkering zou dat ook het geval zijn, maar nu kan ik het dus niet betalen. Jij had het over een optie en dat is mooi van je, omdat ik momenteel van de optie geen gebruik kan maken. Als niemand anders een optie neemt, dan wil ik het beeld graag eind december van je kopen (als ik dan wel voldoende geld heb). 

Vele excuses, jammer dat het zo loopt, ik voel me schuldig. 

Met vriendelijke groeten,   Menno 



Blog 


26 mei 

3 orgasmes gisteren, tot mijn 25e jaar maximaal 2 orgasmes drie keer meegemaakt binnen 12 uur.  Door wiet 10 orgasmes binnen 12 uur in 2018 met Astrid .. ook door het lachen van faye en ruim 1 gram wiet nu dus 3 binnen 5 uur, vond het wel weer heftig leuk allemaal, ook eenzaam en bij die knappe lange bruin leren jurk brunette misschien een kans gehad .. suffe jaren 70-80 muziek en het ouwelijke sfeertje en geen suzanne en 2 keer kutten die mij durven te vertellen hoe ik me gedragen moet, die kut bij Pulchri en die eikel beveiliger op de grote markt van de boterwaag, miezerige jaloerse laffe valse rrrrotte honde kut kippekop met se kutten uniform, eupreutten, oprrrrotte .. ik was nu zelf meteen weg, de timing van de 2 kippen was wel goed, bij de Pulchri was er zo’n avond met slechte muziek en toen vertelde het toegangskaartjes weif mij zuur dat het hier geen stijldansen was, ik was het toch al zat, dus weg daar, toen was er bij de grote markt open lucht disco met redelijk goede muziek, 20-40 mensen klappen en WoW vanwege mijn matige tot redelijke yoga gedans, komt daar weer zo’n gorilla op me af, “amigo, zo is het genoeg” kwam er uit die schijtbek .. ook toen gauw weg, ik hou niet van stinkende drollen in mijn buurt .. en de timing was goed, ik wilde daar weg, kreeg teveel aandacht voor niks, matig dansen  


15 mei, woensdag, anderhalve week geleden 

Suzanne helemaal wild van (wel een vreemd contrast met maandag, ik wil dat ze leidt en dat is sexy, beetje gemeen dat ik Irene dan nauwelijks meer zie, leuk dat lucia en misschien zelfs suzanne om me kon lachen en heel leuk om met haar te praten) en vanochtend Leonie wow 🤩 wow


En de maandag daarvoor, 13 mei  

Hmmmm cuddly and bouncy Irene en stoere cat Roos, sinds 2002 is ze sport instructrice, toen deed ik geen squash meer met wim bij houtrust ? Of toch ? Toen hij met jennifer was en toen hij een racket voor zijn verjaardag kreeg, goh ik weet het echt niet meer. Vreemd dat ik dan geen contact maak of heb met Suzanne en wel met Irene, als Roos instructrice is.



kennie schelie 
























































Zij met de hoed is kunstenares ~ schilder van de 6 hierboven en 73 jaar ! Ze ziet eruit als jonger dan 56 jaar en haar dochter rechts is 53 jaar (ziet eruit als jonger dan 46 jaar) 



























































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten