vrijdag 10 mei 2024

A real kick in zie cunt .. moeilijke goede film, anders, promising young woman, de eerste 50 minuten .. het nare is dat het mannen zo'n slechte naam geeft, terwijl ik nog steeds denk dat meer dan 99% van de mannen vrouwen respecteert (en er wellicht of mogelijk bang voor is) .. maar de film is ook tegen hypocriete vrouwen .. wat een nare film, erg goed, niet om met een vriendin naartoe te gaan .. en het slot of plot is te onwaarachtig

 whenever i'm alone with you, you make me feel like i am young again, whenever i'm alone with you, you make me feel i am fun again, fly me to zie moon .. Goh, als ik volgend jaar weer zo enthousiast als een 18 jarige ski in st Anton am Arlberg, dan ben ik 60 jaar. 60 jaar ! 😱🙀

Maar wat betekent verwaand dan ? Ivoren toren, ijdel kouwe kak taaltje, een stupide ijdele kakelkip of knorvarkentje zijn, niet meer met echte levende mensen spreken, navelstaarderij in een inner circle van rechtse kut cliché’s, omdat je als rechter, manager of generaal benoemd bent denken dat je iets voorstelt terwijl steeds meer blijkt dat je een verstarde verrotte domme doodsse varkens - kippe kop bent en hebt .. “hi misses bucket” .. “it’s lady Bouquet” .. keeping up appearances and that is the only reason I’m on this planet, keeping up appearances, schone schijn .. jezelf superieur vinden .. omdat je gestudeerd hebt, omdat je er knap uit ziet, omdat je uit een varkens familie van oranje na ss au duitse kaas koppen komt .. omdat je een brallend balletje van het corps bent en zo voortss .. and so on and so forth, alle negatief genoemden lijden eraan .. en hoe










In Georgië 8000 jaar wine making tradition ! Dat proef je ! 19 eur, helemaal waard, bijna teveel smaak, maar niet zoals port, vind ik niet lekker, port .. zo verbaas ik me erover dat er mensen zijn die truffel kaas niet lekker vinden (top combinatie met deze wijn) of die koriander naar zeepsop vinden smaken. En mooi dat smaken verschillen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten