maandag 20 mei 2024

Dat je als Amerikaanse soldaat in 1943 - 1945 je leven riskeert voor Europeanen, dat Aleksj Navalny zo voor de dood koos als held, in de steek gelaten door een bange laffe russische bevolking .. ik zou het niet durven en niet doen .. ik zou zelfs niet Aleksj Navalny durven te steunen met die ss schutz staffel kgb kremlin krengen .. (What's So Funny 'Bout) Peace, Love, and Understanding .. Het is duidelijk: tijd om die good guys een kans te geven ! .. en voor je het weet ben je dood .. van dit zo tijdelijke naar het eeuwige niksie .. zero respect, zero love for zie dead cuntss ssociety





 Ik “geloof” of ga uit van little bangs (opeenvolgende of gelijktijdige big bangs) als het melkwegstelsel en Andromeda nevel elkaar schampen bijvoorbeeld met in het centrum die 2 zwarte gaten (aansturing ?) in een oneindig universum want er kan niet niks zijn .. er wordt hieronder (2 blog posts verderop) beweerd dat het universum bolvormig zou zijn (en 13,6 miljard jaar oud, dat is gegarandeerd onjuist, het universum bestaat eeuwig), waarin drijft die bol dan, men zegt of schrijft aan de randen van de bol een Escher achtig iets >> voortrollende sterren en melkwegstelsels, die 4 % gas en 0,4 % sterren en 96% dark energy - matter .. 

moeilijk voor te stellen, een oneindig groot universum .. en eindigheid in oneindigheid of oneindigheid in eindigheid is ook een mooie uitspraak van Marcellus Senstius waarvan Vincent Icke op keek (die ik vorige week bij Leiden centraal station zag), dat inzicht .. voor mij blijft het universum oneindig groots en diep qua ruimte en tijd >> zelfs als het na een 1 met 12 nullen jaren zou gaan krimpen zoals sommige astronomen theoretiseren en wat ik niet geloof, dan bevindt die samen gekrompen bol energie zich in oneindige ruimte en tijd 

En dat zwaartekracht het licht van de 0,4% sterren lijkt weg te duwen >> vanaf lagrange punten, Jupiter en de aarde met magnetisch veld zijn sterren zichtbaar, vanaf de maan en mars (mars voor meer dan 80% zeker) zonder magnetisch veld zijn geen sterren zichtbaar .. en nog steeds de mogelijkheid dat het diffuse verspreide zonlicht bij de maan te sterk is om sterren te kunnen zien vanaf de schaduwkant, maar waarom zijn dan vanaf de schaduw kant van de aarde wel sterren zichtbaar 


meanwhile in Ukraine (and Russia) dust and gloom 

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buitenland/de-grimmige-realiteit-van-de-oekra%C3%AFne-oorlog-in-foto-s/ss-BB1mH3sq?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=f9178c1e10bc4bd095cdd5ba9babc0ff&ei=76


2,50 eur in de kringloopwinkel (of 4,50 eur), ik kijk er vaak naar en vind deze schitterend .. de kaart daaronder gratis gekregen van een vriendelijke mooie man op de antiek - kunst - en boekenmarkt zondag 19 mei 2024, zoveel mooie, wel leuke en aardige mensen bij elkaar, zo jammer wat gestoorde geschifte hebzuchtige ijdele vvvd ggg ss erss en bestuur de mens aan doen >> mammon kankerkrengen 

















Meest geliefde is Strepy en ze geeft misschien meer terug .. jammer en akelig dat potentiële vriendinnen zich vaak op zo’n rotte manier terug trekken, zichzelf cancellen ten opzichte van mij .. maar mijn gedrag is soms of vaak wel zo dat ik het over mezelf afroep, toch ook daarover een gevoel dat het niet eerlijk is .. het enige waar ik in blijf geloven, meer dan 60% goedheid in Stella, Iryna, silk green shirt, Wictoria en zo voorts, in Margalith meer dan 81% knapheid en goedheid  .. heb het idee via internet aangereikt dat Misha slovakai top model verhuist naar een woonboot vlakbij waar ze nu woont .. ook zo’n knappe bijzondere. En dat Poolse Carolina al een leuke zoon van plus 6 jaar blijkt te hebben ! 


Gisteren 4 psy paddestoelen mazteca en ik kon blijven staan, had het een uur moeilijk en toen niet onverdienstelijk als een amateur dansen zonder koptelefoon bij de lange Voorhout markt .. erg leuk, mooie dag, vandaag de domper dat ik toch vooral kwaad was gisteravond, verslag van gedachten hieronder, en vandaag lichte rugpijn links onderin, ik ga nog steeds over grenzen .. en reageer soms te boos op sielige schijnheilige slachtofferige seikerdjes (nuffige moralistische wij zijn van de regeltjes wijsvingertje commentaar en als je daar boos op wordt, te boos op reageert, het sielige jankende slachtoffertje uit gaan hangen en daarover de klikspaan zijn, hij is boos geworden en daar ben ik soooo van gesjchrokken met soon schijnheilig laf vals gezicht .. en het komt ook doordat ik stomme nieuwe dingen probeer die niet conform zijn en waarvan ik in minder dan 10% van de gevallen denk, stom van me, niet zo moeten doen, hoewel proberen om het te merken goed is, maar dan niet meer overdreven reageren en me niet laten provoceren door klein zieligen klein burger lijken .. ellendige schauspieler vanish in the air to never find me) waarvan ik er teveel meegemaakt en gevoeld heb afgelopen 6 jaar .. en als ik denk aan walge lijke barbara van de griend word ik misselijk >> een akelig liegend vals laf bang smerig stupide goor mammon kanker krengetje waarvoor 1,5 jaar gevangenis niet genoeg is met die verstarde verrotte dooie domme lelijke kanker kop van dr .. en met haar teveel “omhoog gevallen” diep gezonken ijdele vvvd ggg ss kakel kut krengetjess .. 

.. en ik slaap er slecht door, die paddestoelen, verder telkens een unieke ervaring met de diepste inzichten en vrolijkheid en woede en treurnis, ze maken duidelijk emotioneler en dat vind ik prettig en goed omdat ik in 40 jaar tijd een geremde stille introverte figuur was geworden zonder veel emoties, het is nu wel erg veel de andere kant opgeschoven (zonder inhibities zei Stella), maar ik vind het mooi, anders zou ik stoppen met gebruiken .. vandaag toch ook weer twee gebakken, bakken maakt of geeft ze een zachtere uitwerking 

"et bleif een brabbel ferhaal dat nergens naar leik"

"mei ken et gewoon niks schele"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten