woensdag 8 mei 2024

"i told you i was sick" vind ik de leukste famous last words Soooo hee Suzanne, wat een power en pit, als zij leidt dan is ze een droomvrouw .. en meer .. ook als ze niet leidt, haar leiden is top .. en Irene was er ook en zij geeft de mooiste blik van verstandhouding .. en veel andere knappe dames en een leuke kerel, Peter .. allemaal vrolijke sportieve knappe dames, Suzanne zorgt ook voor een vrije sportieve sfeer .. en ze is super chique op een open eerlijke stoer elegante manier, meestal vond ik chique gauw ziek, maar zij is naturel chique, WoW .. en ik had het de eerste twee keer echt niet verwacht, de verrassing maakt het nog mooier en leuker en ik heb de teleurstelling al ingebouwd, maar nog niet helemaal .. ben heel blij dat ik met haar mag sporten .. heel mooi dat Irene en Roos en andere vrolijke knappe dames er zijn .. en Wictoria .. en ook over de teleurstelling van Stella, iRyna en Regina en zo voorts ben ik heen gekomen, ik moest wel .. en Suzanne heeft nooit de indruk gewekt dat ze iets met me wilde, dan ben je minder teleurgesteld dan wanneer er licht flirten was (met iRyna .. vooral van mij)

Strepy had Muissie in se bekkie, losgelaten en de toilet in gevlucht .. dus Strepy op de slaapkamer gezet en Muissie weigert van het toilet te komen en Strepy krabben aan deur ! Paniek hier ! Toen ik dit in 40 secondes schreef is Muissie toch naar buiten gevlucht, dus voorlopig alles weer ok. 

"Sie je, er gebeurt letterlijk niks en daarom fin ik et een stom ferhaal"                                            "Mei ken et ook niks schele"

Volgens mij laat Suzanne zich zo goed als nooit emotioneel manipuleren en weigert ze de slachtoffer rol, dat weet ik bijna zeker .. dat denk ik ook van alle andere positief genoemde dames, hoewel ik ze wel (te) kort ken, ja, dat is wel waar, je hebt toch zeker een dag of een week veel samen zijn nodig en dan 3, 6, 9 maanden een relatie en soms zie je dat je na 7-12-14 jaar volledig anders bent .. en dan kun je de relatie voort zetten, want anders zijn is not a crime, maar als er continu ruzies zijn, weg wezen, hoe sneller, des te beter ! It's not a crime to look at young girls .. ik kan niet fantaseren over jonger dan 17 jaar, maar over Poolse wictoria van 18 jaar heb ik wel gefantaseerd, ze ziet er als minstens 22 jaar uit en ik schaam me niet, geheel niet .. fantasie mag en je zou alles moeten mogen denken >> en kunnen beschrijven, verschrijven. 

"wow wow wow" waren de laatste 3 woorden van steve jobs (wordt gezegd) .. over het oneindige niks van voor je geboorte kun je inderdaad "wow wow wow" zeggen, dat je dit zo tijdelijke voor het eeuwige niks verwisselt, een lichtflits tussen twee eeuwigheden duisternis .. het is zelfs geen duisternis .. net zoals voor je geboorte helemaal niks .. daar ben ik zeker van en ook daarom voel ik zoveel weerstand tegen mensen die zeker weten dat er een protestantse, katholieke, islamitische, of anderszins gelovige religieuze hemel of hel of god zou zijn of dat er iets zou zijn en daar dan ook nog arrogant over zijn, we zijn zo niets, miertjes, mieren .. het enige bijzondere voor mij was dat ik onder invloed van wiet een week voor het gebeurde er tranen waren en ik hardop buiten riep "Clankie (de poes) gaat dood !" en dat ik ook een jaar voor het echt gebeurde veel verdriet voelde dat ik Astrid nooit meer zou zien .. 

.. in dit leven zijn er wel vreemde toevalligheden .. en zelfs daarvan zegt Remco Campert terecht "het verband tussen de dingen ben ik zelf", dus om daar dan zweverige religieuze verhalen over te houden, ik ben areligieus, dat is zeker, wiet en psy~truffels en psy~paddestoelen hebben mij "nieuw" inzicht en "nieuw" leven gegeven, geestverruimend, en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn en ik ben er blij mee, je weer als een 18 jarige voelen is geweldig .. en in het begin, de eerste inname van wiet, 2018, voelde ik me zelfs tweejarige .. de negatieve kant was dat ik teveel gebruikte, van 1 tot 5 gram en dat er niet gevaarlijke gekte was en dat ik zie hoe door en door verwaand verrot doodss dom negatief genoemden zijn en onterecht onrechtvaardig oneerlijk 9 maanden gevangenis en 9 maanden vergiftigen is ook niet echt lekker door diezelfde kanker krengen barbara van de griend, martha neeter braaksma, de vrouwe lijke kakelkip krengen van de rechter lijke onmacht, openbare gesloten kut hysterie mini sterie en fivoor bv, de godvergete tyfus teven die ik altijd de pijnlijkste dood zal blijven toewensen, de ijdelste verwaandste verrotste domste doodste goorste gluiperigste gelovige smerige stupide krengetjes .. 

..trouwens, ten tijde van iRyna was daar Roemeense Elena, brutaal sexy superknap en dat was wow wow wow flirten tot en met, ik schrok daar bijna van .. dus daar ben ik mogelijk meer teleurgesteld over dan iRyna .. dat dan weer niet

"Stom dat je dan bleif leese, je bleif hope dat er wel iets gebeurt, dat je niet foor niks leest"              "Het ken mei gewoon niks schele" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten