donderdag 2 mei 2024

Suzanne so sexy it hurts, als ze aan haar vinger likt als ze een bladzijde om slaat, love it, als ze graag naar musicals gaat met vrienden, fine with me

Vreemd, niet verwacht, silk green shirt heeft directe sexy uitstraling, ik denk nu (bijna) obsessief aan sex door Suzanne met weer een ochtend steigerung en gisteravond een zeer heftig orgasme van mezelf .. niet voor niets wilde Strepy weg, het huis uit .... en was ze pas rond 17.00 uur een dag later terug, gister nacht om 23.00 uur naar buiten. Haar stem, hoe ze zich kleedt, juist niet zie mij nou eens sexy zijn, en daardoor is alles sexy, vorige week woensdagavond tm vrijdag dacht ik veel aan sex door haar, de eerste 2/3 keer woensdagavond sport met haar niet, deze woensdagavond en donderdagochtend ook continu sex on my mind. Bijna genant .. Suzanne is nuchter en beschaafd elegant en niet een rechtstreekse sexuele uitstraling zoals silk green shirt, dus vind ik het niet genant en ik vind het leuk en ben zelfs trots dat ik me een 18 jarige jongen voel door haar .. het ging geleidelijk des te dieper. En toch lichte angst voor de afwijzing, now that i'm in so deep .. en ze doet vriendelijk gewoon tegen me, terwijl ik de gek uit hang, zie fool in love .. gisteren, woensdag, ook even met Poolse Victoria gesproken, dat ze op vakantie ging naar een huwelijksfeest van een vriendin in Lubin. Waar is dat ? .. vlakbij de grens van Oekraïne .. oh, ben je dan bang ? .. nee .. nee, jij bent nooit bang  

En doet het pijn nu m'n vrienden komenZich al luisterend in een stoel hebben gezetEen hele avond begripvol met je bomenMaar ze willen maar één ding en dat is met jou naar bed
En dat doet Pijn Suzanne Pijn Suzanne Vreselijke pijn
























You can drive my car, posing beside his pussy car

Baby You Can Drive My Car | Posing beside his Pussy Car © BP… | Flickr





The Terrible C-Word - The Oatmeal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten