vrijdag 3 mei 2024

Terry Jones : secretary of state, monty python .. zie entire ministry of ezk - lnv (“economic world destroying affairs, climate heat augmenting , mammon animal farm business pigss agriculture, killing nature and food safety”) in zie Netherlands is crap, government is poop in holland .. ik zeg altijd maar zo : ik zeg altijd maar zo .. de uitvinder van de donderdag : "ik weet nog goed, ehm, het was op een woensdag !"

 https://m.youtube.com/watch?v=JR0MCU2Dhbs&pp=ygVGdGVycnkgam9uZXMgbGlrZSBhIG5ha2VkIHdvbWFuIGJlbGx5IGRhbmNlciBicmVhc3Qgc3BlZWNoIG1vbnR5IHB5dGhvbg%3D%3D


https://www.yahoo.com/tech/remarkable-thruster-could-achieve-escape-113000852.html

Prone to depression, die lege loze kakel kut kip keijzer g.m. baldee plee, ik ken wel janke uit schaamte dat dat soort zielige zanikende kutten bestaan, geschifte geestzieke krengetjes met rottende kop en doodziek hol land en de wereld vernielen met dat gekakel en geknor, dus laat ik wan hopig lache, hm, dat lukt niet meer, dan denk ik aan Suzanne en Saskia onder andere to bie released .. zeker 4 uur aan sex met Suzanne gedacht, als ik vannacht sterf in mijn slaap (gebeurt niet, hoewel, de hoestbuien gaan nu wel erg diep), dan heb ik een mooi leven gehad


When you're down and they're counting
When your secrets all found out
When your troubles take to mounting
When the map you have leads you to doubt
When there's no information
And the compass turns to nowhere that you know well

When doctors fail to heal you
When no medicine chest can make you well
When no counsel leads to comfort
When there are no more lies they can tell
No more useless information
And the compass spins
The compass spins between heaven and hell

And your eyes turn towards the window pane
To the lights upon the hill
The distance seems so strange to you now
And the dark room seems so still

Let your pain be my sorrow
Let your tears be my tears too
Let your courage be my model
That the north you find will be true
When there's no more useless information
And the compass turns to nowhere that you know well



https://m.youtube.com/watch?v=eOF437_3LkA&pp=ygUSSGVtbWluZ3RvbiB0ZWV1d2Vu

Doctor hemmington, Hans Teeuwen 











The conceited cackling coward conformist christian chicken hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele verwaande verrotte doodsse gore (mammon) gelovige gluiperige smerige stupide g.m. keijzer baldeeee weer stinkend op de plee, as usual nothing gets through to this ugly pig chicken head, like i said shove it up your arse and flush yourself through the toilet like the pig chicken sshit you are .. in public ..  zonder enige schaamte de goorste ijdele verwaande kutpraatjes .. schrifte lijk publieke lijk laten zien dat je een laf vals stinkend smerig stiekem stupide geestloos wezenloos liefdeloos roddelend achterbaks mutserig mammon kanker kreng bent en de hele bestuursraad en het hele ministerie van ezk -lnv doet mee, de nsb vvd ggg ss collaborateurs .. het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven. 

Euk zeu eugenleuk geun reudeun meur eum serieus opeuh uweuh gereuskeul eun teu geun, veundeur meun leutste mail eun eu eun euk veurweucht euk neuit meur veun eu teu heuren, eu heuft ceumpleut eufgedeun euls deu meurendeu meurdendeu ssmeurigeu sstupideu kippeu veurkeuns peup


Drie keer eerder heb ik mijn verweer verstuurd waarop ik geen enkele reactie kreeg en waarop niet in gegaan wordt. Het bekende eenrichtingsverkeer van een doodziek hiërarchisch bureaucratisch apparaat. In mijn wel waarheidsgetrouwe, eerlijke, rechtvaardige en correcte verslag en verweer van 10 januari staat beschreven wat er gebeurd is rond oktober - november 2023 en dat ik wel echt werk verricht in tegenstelling tot een lege loze laffe ijdele verwaande bestuursraad van het “mini sterie van ezk - lnv" en eigen lijk de gehele (rijkss)overheid. 


Al uw “brieven”  en “concept rapporten” en op niets gebaseerde “schriftelijke berispingen” kunnen mij gestolen worden, derhalve zal ik er 7 mei niet zijn. U schroomt niet te volharden in een laffe valse stiekeme achterbakse huichelende hypocriete onbeschofte onbehoorlijke handelswijze en etaleert daarbij een opmerkelijk gebrek aan inhoudelijke, juridische, procedurele, menselijke, rechtvaardige, objectieve en eerlijke kennis en kunde, de bestuursraad laat in het openbaar zien een onmenselijke laffe stiekeme achterbakse ijdele schande en aanfluiting te zijn, die autistisch prutswerk af levert op elk gebied. De bestuursraad moet zich schamen en moet ontslagen worden op grond van corruptie, valsheid in geschrifte en de volgzame ambtenaren te reduceren tot hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele verwaande lege laffe mammon marionetten, zoals ze zelf zijn. 






ik speel de bas, de heidezangers, andré van duin, 1983

https://www.youtube.com/watch?v=mQvyt3pK76I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten