zaterdag 11 mei 2024

prins pils .: i left to lose a beer and gain a beer and then .. god verdomme knattergakke greet wilders wil met pak, rode stropdas, geblondeerde mozart pruik en blauwe lensjes en knalreude varkeunskopf in de efteling fast en sekers met amalia keike of twee farkentjes elkaar kenne berije .. netanyahu en greet wilders zijn fout, niet heel israël en heel hol land zijn fout .. wel teveel laffe nikserige hypocriete huichelende volgerss collaborateurss aan een alles verbrandend en vernielend mammon animal farm varkensskippen "mensen" regime >> pvv, vvd, cda, nsc, bbb, fvd en zo voorts zijn fout hebzuchtig ijdel egoïstisch vvd ggg ss .. en ook de pvda en zo werden te rechts 19990-2024 in de maalstroom van de mammon animal farm pig wereld .. knattergak, knattergak

 Sylvia toth was de vriendin van cor boonstra die hem vertelde dat telefonica de aandelen endemol voor een veel hogere prijs zou kopen >> handelen met voorkennis voor ijdele verwaande verrotte doodsse varkens en roos "rozemarijn" dols heette de psychologe die zo op me afknapte omdat ik in de zomer van 1990 met een vouwfiets aan kwam zetten bij de cursus efficiënt beleidsswerk, de namen schoten me opeens weer te binnen toen ik door Kijkduin liep, de wijk waar silvia toth haar plus 2 miljoen eur huis heeft staan (misschien verkocht, ken mij eT schele), de vriendin van crimineelie vvd kroes >> the rich get richer, the poor stay poor.. benefit the rich, harm the poor is world policy by these mammon animal farm pigss and chickenss “humanss”, obviously 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten