zondag 19 mei 2024

Die volgens mij “marokkaanse” beveiliger bij het savornin lohmanplein, maakt verder niet uit, nationaliteit of wat dan ook, het gaat erom dat hij een goor smerig laf vies dik kutten sslaafje is, ik haat die vette dikke domme klootzak de rest van mijn leven net zoals die gore ssmerige mammon kanker lijer beveiliger bij de jumbo aan dat plein, anemoonstraat 4 (en er liep ook een wel aardige goede rond !) >> ze verdienen een reusachtige trap in de ballen en moeten het land uit gezet worden, dan denk ik ook van negatief genoemden hieronder, "hollandse" danny mariahoeve politie popie jopie gewelddadige laffe stinkend smerig vies klootzakje is een veel naarder kanker kreng met de lelijkste kale varkenskop ooit gezien en zo zijn er wat meer die ik dood wens, barbara van de griend en martha neeter braaksma ook, de pijnlijkste dood binnen èèn jaar met ondraaglijke pijn plus heel wat meer van die kankerrrrrr kut krrrrrengetjes bij de vrouwe LIJKE rechter LIJKE kanker kanker kanker onmacht, openbaar gesloten kut hysterie ministerie nicole bakker en rinus otte 9 maanden in een isolatie politiecel onder de grond kanker teeven en meer dan 70 % bij fivoor bv >> gooi, smijt die gore tyfus teven onder de grond waar die smerige stupide door en door verrotte verwaande domme kanker lijken thuis horen .. de opdracht gevers zijn net zo goor smerig, die MOETEN binnen een half jaar de aller pijnlijkste dood sterven, 6 maanden krioelen op de grond van de kop-, buik- en kiespijn, de ergst moge lijke ondraag lijke pijn, de uitvoerderss en opdrachtgeverss, dus in ieder geval barbara van de griend, martha neeter braaksma, danny mariahoeve >> jullie gaan zo pijn lijk sterven en dood kankerrrrr kankerrrrr kankerrrrr kut krrrrrrrengen, mijn haat, walging, weerzin, verachting en minachting kan niet groter en dieper zijn dan tegen deze dode kankerrrrrrr lijken en vooral die goorsste ssmerigsste lafsste valsste kankerrrrr krrrrrengen kutkotss van fivoor bv, ZOOO PIJN LIJK MOGE LIJK DOOOOOOOOD DOOOOOD DOOOOOOD 💀💀💀💀☠️☠️☠️☠️ 🧟‍♀️ 🧟‍♀️

 nul liefde kennen of voelen die goorste smerigste lafste lelijkste stiekeme achterbakse kanker krengen en daarmee is het kuttenstront, erger dan kutkots, sterf met gruwelijke pijn binnen 1 jaar, walgelijke tyfus tering teven met je rottende liegende huichelende ijdele verwaande doodse domme kanker kut kop .. erg goed om de wereld te bevrijden en te verlossen van al die hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele vvvd ggg ss mammon kanker krengen - hoeren. Ze kunnen, weten en doen niks goed .. en dat vind ik ook steeds meer van die passieve laffe conceited cackling conformist (christian) collaborateurs, ik voel bijna net zoveel minachting voor eline, david en vooral hypocriete huichelbek annemieke hoogeveen, ik wil die slappe smerige schijnheilige stupide laffe rotte kuttenblubber nooit meer zien, teveel ambtenaren zijn gezwicht en verduisteren en doven het licht 🤮🤮☠️☠️🧟‍♀️🧟‍♀️

https://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Krigstein


https://en.wikipedia.org/wiki/Impact_(EC_Comics)#Overview


THE HOUNDS OF WINTER

Mercury falling
I rise from my bed,
Collect my thoughts together
I have to hold my head
It seems that she's gone
And somehow I am pinned by
The Hounds of Winter
Howling in the wind
I walk through the day
My coat around my ears
I look for my companion
I have to dry my tears
It seems that she's gone
Leaving me too soon
I'm as dark as December
I'm as cold as the Man in the Moon

I still see her face
As beautiful as day
It's easy to remember
Remember my love that way
All I hear is that lonesome sound
The Hounds of Winter
They follow me down

I can't make up the fire
The way that she could
I spend all my days
In the search for dry wood
Board all the windows and close the front door
I can't believe she won't be here anymore

I still see her face
As beautiful as day
It's easy to remember
Remember my love that way
All I hear is that lonesome sound
The Hounds of Winter
They follow me down

A season for joy
A season for sorrow
Where she's gone
I will surely, surely follow
She brightened my day
She warmed the coldest night
The Hounds of Winter
They got me in their sights

I still see her face
As beautiful as day
It's easy to remember
Remember my love that way
All I hear is that lonesome sound
The Hounds of Winter
They harry me down

(Music & Lyrics by Sting)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten