woensdag 19 juni 2024

Mijn emo ringen zijn vooral permanent groen geworden en twee worden af en toe nog mooi paars blauw zwart, dat betekent of dat ik vooral een reptiel ben, of dat mijn wens is dat de aarde groen wordt ~ blijft met blauw, terwijl als al het ijs boven land smelt, tussen 2036 en 2057 als we zo doorgaan, dan blijft er van nederland en de wereld niets over en mensen willen blijkbaar nog steeds niet zien hoe levensgevaarlijk het is, of de groene kleur betekent onrustig qua emoties, dus dat klopt wel maar dat zijn voorspellingen van 50% kans dat het morgen regent, zo ken ik er nog een paar .... blauwe ringen betekent tevredenheid en geluk, dat waren ze toen ik ze kocht veel meer, mooi blauwpaars, dat voel ik maandagavond en woensdagavond na intens sporten het sterkste met altijd ergens de onrust (angst) vanwege alles verbrandende en vernielende animal farm mammonkanker varkentjes










Geen opmerkingen:

Een reactie posten